[AR] Oefen indoor marathon

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

tinkert_tje

Re: Oefen indoor marathon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 12:22

ooh echt niet waarom niet ?

Peachy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 16:28

Waar ik me heel erg op verkeken heb met de indoor marathon waren de afmetingen. Dit was zooo veel kleiner als in "open veld".
Nu heb jij ook het voordeel dat je kleintjes hebt, maar dan vergt het nog steeds heel wat van je rijkunsten en de alertheid van je pony's.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 17:29

Klopt inderdaad Peachy. De impact op je pony is ook enorm groot; Hal vol met spullen (vaak gebruiken ze de raarste dingen om hindernissen mee te maken), veel publiek (wat ook nog eens dichtbij staat en erg goed te horen is) en de muziek.
Dit is dan ook voor mij dé reden om geen indoor te starten met dat gekkenhuis van mij.

Jammer dat je ons in de steek laat hoor Ech_Wel Knipoog Als echte diehards daan 'wij' volgend jaar voor de 25ste keer.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-08 18:00

Roos is niet gek te krijgen en wil graag werken.
Vaardigheid vind ze al geweldig, ze kan op een rustige manier krap draaien omdat ik haar aardig kan laten verzamelen en weer vooruit rijden.
Ik kan een vaardigheid vaak netjes helemaal in galop rijden en dat geeft toch wel een bepaalde rust er in. Ze loopt ook Z, dus heeft toch wel een redelijk nette basis.

Outdoor vind ik te gek met mijn kleintjes, daar begin ik niet eens aan (ook niet in het span, kom ook niet aan voldoende trainings kilometers). Indoor lijkt mij juist wel leuk.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 18:36

Sjonniej schreef:
Jammer dat je ons in de steek laat hoor Ech_Wel Knipoog Als echte diehards daan 'wij' volgend jaar voor de 25ste keer.

Ik heb een goede reden Haha! alhoewel we die zaterdagavond heerlijk hebben gegeten bij de Stoofpot in Den Burg

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 18:45

Is in Benningbroek ook een indoor? Anders ben ik van plan om even te komen kijken Lachen

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 20:33

Echwel schreef:

Ik heb een goede reden Haha! alhoewel we die zaterdagavond heerlijk hebben gegeten bij de Stoofpot in Den Burg[/quote]

jammer dat je niet meer komt
en ik denk dat je de smulpot in den burg bedoelt Clown daar kan je idd heerlijk eten

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 09:43

tinkert_tje schreef:
Echwel schreef:
Ik heb een goede reden Haha! alhoewel we die zaterdagavond heerlijk hebben gegeten bij de Stoofpot in Den Burg

en ik denk dat je de smulpot in den burg bedoelt Clown daar kan je idd heerlijk eten

Ik denk dat het daar fout gegaan is Ja

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 10:25

ja ik vrees het ook Clown

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 00:45

Ik zou als ik jou was op startlijsten.nl kijken waar de indoors bij jou in de buurt georganiseerd worden. En als je al vaardigheid kan rijden dan is het heel simpel gewoon de nummers volgen:D en de ABCDE poorten in de goede volgorde nemen Knipoog Gewoon een keer gaan rijden, daar leer je het meeste van, ik heb het ook geleerd door te rijden. Met het verkennen van het pacours is het wel makkelijk als je goed kijk hoe anderen rijden of een ervaren iemand mee te nemen. Maar ga gewoon rijden, dan weet je pas echt hoe het is, en blijf altijd naar anderen kijken, kun je een hoop van leren!!!

wyko

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 13:23

17 januari is er ook een oefen indoor marathon in Wenum Wiesel (apeldoornsch gerij)

Zit er over te denk en om dit ook eens te proberen met mijn enkelspan ijslander.
We hebben aleens een oefenmarathon buiten gehad, en dit is ook lekker in de buurt...

mariannement

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 22:19

Prachtige foto's van een erg leuk tweespan! Prachtig!
Ik heb nog weinig ervaring en rijdt in Wenum Wiesel met twee shetjes. Dus wie weet tot dan ...