[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 22:39

Goedenavond, hier ook een teken van leven :o

@Bic, gefeliciteerd met je 2e plek en leuke foto's *-:)
@Aks, gefeliciteerd met je contract en super in deze tijd gelijk voor onbepaalde tijd +:)+
@Dingetje, lekker aan de slag geweest met pownie en fries :):)
@Frensie, super dat je weer op Gwinn gestapt hebt +:)+
@Biancacoo, wat een gave foto's van een zware wedstrijd volgens mij en een dikke :(:) voor je auw been
@Smickey, ik wil ook op instructieweek :j
@Maisie, ik start 5 januari ook bij De Kroo *\o/*
@Ipsilonka, mooie paradijsje krijgen jullie...echt een mooi hekwerk :D
@VHU, gaat helemaal goedkomen met jou en Bente, geniet van de dingen die je wel (aan) kunt en waar jij je fijn bij voelt... Bente is er voor jouw plezier en blijf bij jezelf . Ik denk toch dat de verhuizing voor jou en Bente ook nog even wennen is, jullie moeten ook nog even settlen en een nieuw ritme krijgen :j

Verders ben ik het even kwijt :o , zaterdag ben ik de gehele dag in Antwerpen geweest...'s avonds om 23.00 uur thuis, nog snel even Brutus gepoetst en spullen in en op de trailer gezet zodat we zondagochtend om 6.00 uur weer op konden om vervolgens wedstrijd te gaan rijden. Ik heb écht super lekker gereden :j en zowel in de dressuur als vaardigheid winst gereden... alleen is het dan jammer dat je vorige maand met een mindere proef meer punten rijdt dan nu met een heerlijk gereden proef. Ik ga écht merken dat de training zijn vruchten af gaat werpen en dat ik het ook steeds meer in mijn proeven kan laten zien... Dus nog meer getriggerd om te blijven oefenen :D . Deze week ook nog een drukke week (kamer behangen zoonlief, kerstcadeautjes kopen, kerstdiner op zaak en op school met zoonlief en dan komend weekend minimarathon bij Stal de Ronde en 5 januari ga ik Maisie en Dingetje gezelschap houden in Zeeland *\%/*

Maisie

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 22:47

Gaaf ollie !! Gaan we samen finale rijden tegen chantal haha !!

Enne ik zag ook rivaldo hoor !!! Jammer dat ik zelf niet meer mee deed maar weekend rust
is ook wel lekker.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 22:51

@Maisie, jij bent wel erg voortvarend haha... ik kan jullie bij lange na niet bijbenen hoor en ook ga ik niet op vrijdag al parcours verkennen want dat is te ver (qua bezinekosten) dus hopen dat we het op de dag zelf kunnen onthouden :')

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 23:18

:wave:

*kruipt even onder steen vandaan om te laten weten dat alles nog leeft hier*

nog een weekje en dan lekker kerstvakantie! *\o/*

:evaw:

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 00:07

nouvel: :wave:
laura met rivaldo en tum gespot hier(erg leuk dat mijn tara in haar profiel staat) :=
olie:misschien kunnen ze het parcours doormailen....kan je ook met papiertjes oefenen net als bicci doet :j
hier een sun aan de longe uit haar dak gegaan,die kan toch bokken....en tara was super braaf en luisterde zo goed :j word al wat,trots op de pony <3

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 00:11

@HT, ik ben beter in visualiseren en leer niet zo goed van een papiertje als Bicci :o := en super dat Tara zo braaf is en goed luisterd :D en een bokkende Sun die wil laten zien hoe hoog ze kan ~~}> :):)

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 00:37

Haaaii!!
Zo, pff... ben ene beetje t topic aan het verwaarlozen! Sorry Y;(
Moet al lang al weer in bed liggen, maar wou jullie toch ook even mijn kerstkaartje geven!

Heb m zelf gemaakt :D (ook de foto :P) en Jeffrey is trouwens mn vriend haha.

Afbeelding

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 09:01

Ga even mee met de hele mooie samenvatting van Ollie, die een druk weekje voor de boeg heeft!

Ik heb gisteren niet 'gereden' op Gwin hoor, was gewoon te lui om ernaast te lopen dus ben er maar op gaan zitten. Ze loopt nog niet helemaal goed.

Gisteravond met manlief, zwager en een vriendin naar Muse geweest in Amsterdam. Was zo enorm GAAF!
Enorm mooie show, was in het Ziggo Dome, dat is een geweldige plek. We zaten hoog, maar op de voorste rij, dus geen mensen voor je en we hadden lekker veel beenruimte.

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 10:36

So pagina 100 alweer bereikt! Wat gaan jullie hard zeg, kan het haast niet meer bijhouden :+

@ Maisie.......Nee hoor niet Robijntje weg hoor, gaat net zo lekker :D Verdeeld de ponyknuffelaar, maar wat meer zijn aandacht ;)
@ Ollie *\o/* *\%/* *\o/* *\%/* *\o/* Joehoeeeee gezellig dat je erbij bent 5 januari.....tuurlijk ga je in de finale strijden :j Geef hem van Jetje :=
@ Frensie lekker dat je weer bovenop Gwin hebt gezeten en een vet concert van Muse =:)
@ Nouvel bijna vakantie *\o/*
@ Jenkins een mooie kesrtkaart gemaakt {:) Hoe gaat het op je nieuwe baan?
@ HT lekker bezig aan de longeerlijn +:)+

Hopenlijk hebben we vandaag geen buitenbad, met al de regen ^) Wil graag vanmiddag weer is gaan rijden op de Fries.....heb er zin in. Heb eindelijk mijn rijlaarzen sinds een week en nog steeds niet aangehad, dus het wordt wel eens tijd om ze uit te gaan proberen.

Dat angstige ken ik ook wel een beetje, vroeger nooit last van gehad maar denk als je ouder wordt er toch verder over na gaat denken wat of er allemaal wel niet kan gebeuren. We kunnen dus bij VHU allemaal wel een hart onde de riem steken. Als ik vandaag ga rijden vind ik dat ook wel weer ff spannend, terwijl ze super braaf is :j Maar toch, is toch al een week of 3 geleden.
Ga met het vooruitzich vand e vakantie toch maar is proberen om wat meer structuur in het rijden ohz aan te brengen, wil toch gaan proberen om haar om de dag een beetje op te pakken :)

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 10:47

Lieve allemaal.

Ook dit jaar weer onze wens per mail,
doet ons zo ook erg veel,

We willen de uitgespaarde kosten schenken,
aan de mensen en dieren waar we veel aan denken,
mensen en dieren in nood, zonder brood op schoot.

WSPA Nederland en Brooke Hospital for Animals doen er heel veel aan,
daarom zullen de uitgespaarde kaart- en postzegelkosten , daar weer heen gaan.

Veel liefs,

Ronald en Bianca de Boer

Afbeelding

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 12:13

fijn dat het weer goed ging met bente.Geniet ervan.

Ik had me vorig jaar echt voorgenomen om dit jaar naar de instructieweek te gaan.Maar ja ik wil eigenlijk ook wel met de hippo's een weekje weg en ja dat is een stukkie goedkoper.Dus heb besloten om niet naar de instructie week te gaan maar ga dus met de hippo's een week naar epe.
Is iemand van jullie daar wel eens geweest.We gaan naar de charleshoeve in epe.Lekker een hele week.Lekker boscrossen en ook relaxen.

www.decharleshoeve.nl

Gisterenavond weer voor het nieuwe mendurance regelement de hele avond gediscusseerd in Ermelo.

Vanavond een evaluatie vergadering met de menvereniging de helderse voerluu over onze eigen mendurance.

Heb het er maar weer druk mee....

lottex

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 12:45

Goedemiddag! :)

Ik ben hier een tijdje niet meer geweest. Ik heb examens gehad en weinig tijd gehad voor bokt...
Ongeveer 50 pagina's gemist :o ik ga ze deze vakantie proberen bij te lezen :D

Luna heeft ook even pauze gehad, dus ik ga weer beginnen met conditie opbouwen. Iemand een idee hoe lang/ hoeveel keer ik zou moeten wandelen/fietsen/longeren met haar vooraleer ik weer kan mennen?

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 12:55

@ lottex mennen kan ook wel.. ze is niet zo maar haar complete conditie kwijt maar niet te lang.. zou beginnen met 10 tot 15 min niet te intessief.. en dat per week met 5 min uitbouwen.. en vertouw op de eigen oordeel..

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 13:15

@ ollie als het goed is (zo deden ze het vorig jaar) starten de enkelspan pony's niet als 1e want dat was de vorige
wedstrijd al zo. Dan zou je wat meer gelegenheid hebben om te verkennen. Enne ik verken ook nooit van papier.
Hoop dat ferro in net zo'n goede vorm is als afgelopen keer. Maar ja het blijft een dier dus je weet het nooit.

@ dingetje pony knuffelaar houd meer van grote paarden helaas -O-

@ lottex je kan gewoon gaan mennen hoor. Idd niet te lang even kijken wat ze vol kan houden.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 13:33

wat een supersamenvattingen !
geweldig ! ik lift er op mee hoor.
even een kaartje....
Afbeelding

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 13:54

Wat een prachtige kaarten, weer van jullie allemaal <3 .

@Frensie: gave show gehad en even op Gwin gezeten!

Ik ga de rest even niet herhalen, stik van het werk, maar ben net pas wakker, was/ben ziek en niet uitgerust en nu echt meer dan kapot, dacht even een uurtje te gaan liggen vanmorgen, maar net pas met heel veel moeite uit bed gekropen... :o

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 14:07

Kaartje van bic, kaartje van biancacoo :) Mooooi! :)

:(:) voor avaluna

Had ik trouwens al verteld dat ik gisteren echt héérlijk heb gereden in de bak? :) Geen rondje bos gedaan ivm grieperig en heel benauwd. Maar in de bak sjouwde hij echt práchtig! :) Stukje buiten gedaan nog, toen ging hij zich wat oppompen (ging langs stal, en dan weer de andere kant op, en hij werd pissig omdat hij de oprit op wilde :)) ) toen was het helemaal sjouwen :+: love it :D

@dingetje; rijdze! :)

@lottex; gewoon lekker mennen hoor! :) Dids gaat ook wel eens na een paar maanden pas weer voor de wagen :) Komt goed als je paardje gewoon lekker gezond is, en lekker in z'n vel zit :)

Zo, ik ga gauw verder aan de zoektocht :D

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 14:22

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 14:23

Afbeelding

Vanmorgen met de paarden naar binnenbak geweest. Eerst les met Rembrand en daarna voor mezelf met Thabor gereden. Ging gelukkig weer wat beter.
Nu even snel uurtje slapen en dan met zoon naar binnenbak. Hij wil graag mennen, dus maar hopen dat er niemand aan het vrijrijden is.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 14:25

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 15:17

namens deze kant, ook creatief voor de kerst.
Afbeelding
ik doe vanaaf teruglezen en kletsen, nu even flestijd

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 16:36

Ik ben dus niet zo creatief met de pc en foto's :o

@Baudyh: dat ziet er leuk uit!

Lijkt me ook leuk om eens te doen. Misschien een meeting, vanuit ons topic?

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 18:33

@baudyh, charleshoeve is geweldig. Die mensen zijn zoooo lief en de honden ook :D Uitrijden kan daar natuurlijk ook prima in de omgeving en ook uiteten is erg lekker (steakhouse jummie).

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 18:38

:):) :):)

:D

O:)

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 19:59

wa ben de ammel blij naald?

hier is manlief aan het stoeien met de nieuwe tv,
lukt allemaal niet echt geloof ik.. {:)-: