Goedenavond, hier ook een teken van leven
@Bic, gefeliciteerd met je 2e plek en leuke foto's
@Aks, gefeliciteerd met je contract en super in deze tijd gelijk voor onbepaalde tijd
@Dingetje, lekker aan de slag geweest met pownie en fries
@Frensie, super dat je weer op Gwinn gestapt hebt
@Biancacoo, wat een gave foto's van een zware wedstrijd volgens mij en een dikke
voor je auw been
@Smickey, ik wil ook op instructieweek
@Maisie, ik start 5 januari ook bij De Kroo
@Ipsilonka, mooie paradijsje krijgen jullie...echt een mooi hekwerk
@VHU, gaat helemaal goedkomen met jou en Bente, geniet van de dingen die je wel (aan) kunt en waar jij je fijn bij voelt... Bente is er voor jouw plezier en blijf bij jezelf . Ik denk toch dat de verhuizing voor jou en Bente ook nog even wennen is, jullie moeten ook nog even settlen en een nieuw ritme krijgen
Verders ben ik het even kwijt
, zaterdag ben ik de gehele dag in Antwerpen geweest...'s avonds om 23.00 uur thuis, nog snel even Brutus gepoetst en spullen in en op de trailer gezet zodat we zondagochtend om 6.00 uur weer op konden om vervolgens wedstrijd te gaan rijden. Ik heb écht super lekker gereden
en zowel in de dressuur als vaardigheid winst gereden... alleen is het dan jammer dat je vorige maand met een mindere proef meer punten rijdt dan nu met een heerlijk gereden proef. Ik ga écht merken dat de training zijn vruchten af gaat werpen en dat ik het ook steeds meer in mijn proeven kan laten zien... Dus nog meer getriggerd om te blijven oefenen
. Deze week ook nog een drukke week (kamer behangen zoonlief, kerstcadeautjes kopen, kerstdiner op zaak en op school met zoonlief en dan komend weekend minimarathon bij Stal de Ronde en 5 januari ga ik Maisie en Dingetje gezelschap houden in Zeeland