Jenkins schreef:HoiHoi!!
Sorry dat ik nooit meer mee klets, maar dat hou ik echt niet vol hier
Jullie zien me foto's vast wel eens voorbij komen en ik die van jullie![]()
Ik wou jullie vragen of jullie alsjeblieft deze enquête voor mij willen invullen.
Heel belangrijk voor mijn afstudeeropdracht.
Alvast bedankt!!!
[STW] [ENQ] Afstudeeropdracht, segmenteren van de paardenwereld
done

Gelukkig werkt dat ook
. En wij maar zeggen: "Vaderrrrr, waarom ga je dan ook steeds naar de schaapjes toe en wil je hem leren tellen??"
.
. Ik moest hem wel even verkleinen naar 60 x 30 met prikbordjes, dus 10 minuten op de fiets, vals plat, met bordjes achterop en mijn 30 meter touw. Toen weer terug, de berg op, zon er vol op, en ik was eerlijk gezegd al redelijk stuk voordat ik Ster nog moest inspannen.
. Afsnijden vond lesmees niet kunnen, dus lang geoefend met op de hoefslag rijden en hoeken inrijden. Daarna 1 keer proefje gedaan en vervolgens losse elementen uit de proef gepakt.
. Hoezo fanatiek...

De boel moest nog 3 gaatjes strakker, vandaar dat de boel zo verschoof, doet het normaal nooit...
.
kijk da's trainen (zo ben ik ook zo vaak zo druk met alleen al tuigen, wagen, ring, spul opzetten dat ik voordat ik op de wagen klim eerst maar eens een uitgebreid bakkie ga doen anders trek ik het niet hahaha)
fijn dat haartjes loslaten van paardebeest
)
echt zo'n dag dat je denkt waar blijft de tijd en tegelijkertijd ik heb nog niets gedaan.... vanochtend zoonlief naar vriendje gebracht want op school hebben ze een beleidsdag, dus geen lessen. Daarna als een speer naar Amsterdam, voor een afstudeerpresentatie. Erg leuk maar ook erg lang, te lang, want ik moest weer als een speer terug om zoonlief op te halen, en ik had tussendoor nog even boodschappen willen doen en zo'n verloopstecker voor de trailer/auto willen kopen (moet nu dus nog, weet waar ik hem kan krijgen maar ik had hem liever nu al gehad **zucht**). Ondertussen stressen voor bestelling met o.a. electrolyt voor 't peerd voor zondag (wil haar wat geven morgen en zondag, niet eens zozeer voor het rijden maar meer voor de trailer rit omdat ze dan best wel zweet, anders kan ik haar al bij elkaar vegen voordat de rit uberhaupt begint), maar bestelling was door lieve buuf gelukkig aangenomen. Vervolgens hoopte ik dat de jongens (die nu hier zijn) wel met de honden naar het park zouden willen maar die houden nu al een heel lang waterballonnengevecht op het dakterras (ik wil niet weten hoe het er nu uitziet
)