Ben ik ook nog ff tussendoor....jeetje alweer drie pagina's erbij sinds gisterenavond
Citaat:
Pony wordt altijd als schattig bestempeld
Zeggen mensen bij mij ook altijd van Alwyn. En Simba vinden ze vooral mooi en soms zielig omdat hij voor een karretje staat en zo klein is ... al helemaal omdat ik altijd een menzweep bij me heb, ach ja.
Citaat:
Bijna iedereen met grote paarden doen zo tegen de kleintjes
Merk daar niets van gelukkig. Mijn instructeur vindt pony's veel slimmer en sneller
Wat een geweldige haflinger S_L. Vind haflingers echt superstoer. Helaas is het voor de rest totaal niet mijn type paard, kan er niet mee omgaan
Mijn onderarm is per ongeluk tegen hele gemene brandnetels aangegaan en ook mijn linkervoet (had slippers aan), het doet echt zeer zeg niet normaal. @Naaltje: jij bent duidelijk allergisch 
Vandaag onze lieve hond weggebracht naar het pension. Mis haar nu al. Vind het altijd zo ontzettend stil als ze er niet is. Ze vindt het pension trouwens helemaal geweldig, zo schattig. Gaat vol enthousiasme in haar hok, kwispelend naar de eigenaar. Ze is daar ook geboren en gaat er iets van 2 x per jaar heen, maar ze weet precies wanneer we er zijn begint ze al te joelen in de auto.