Vanmorgen belde de tandarts, of hij met 10 minuten langs kon komen. Dat kon natuurlijk wel en 10 minuten later stond hij op de stoep. Eerst boy na laten kijken, hij had de mondklem erop gezet (heet dat zo?) en liet mij de haken voelen. Pff dat kon toch niet lekker hebben gezeten, ook zat er nog een wolfskies in die er uit gerooit is. Nu mag Boy 5 dagen geen bit in. Toen hij klaar was mocht ik weer voelen, wat een verschil zeg!
Toen bij Bram de klem erop, hier verwachte ik veel van omdat Bram de laatste tijd zo aan het klooien is met z'n mond. Ook hier grote haken, zelfs één die in z'n wang prikte. Bram was van het wegveilen niet zo gediend en begon veel te springen/stuiteren en was dus even een gevecht. Ook het hoofdstel in gedaan en zo gekeken waar de fout zat.. Nu heb ik een bit van de tandarts gekregen (moet ik nog betalen) om te proberen.
Ook Jikke moest er aan geloven. Daar heeft hij niet ontzettend veel aan gedaan, al heeft hij toch heel wat haakjes weggehaalt aan de binnenkant van de onderkaak (tegen de tong aan dus). En heeft hij de 1e paar kiezen een stuk afgeveilt omdat als je verder naar achter gaat de kiezen bij Jikke korter werden en hij dus de achterste kiezen nooit op elkaar kreeg, doordat de voorste kiezen dan al 'aan' waren. (snap je het nog?

Vanmiddag Bram ingespannen met het leen/probeer bit, dit was tevens de eerste keer enkelspan bij ons (en ook één van de eerste keren in z'n leven omdat die man waar hij eerst van was bijna gelijk 2-span is gaan rijden) dit ging eigelijk bijna super, zijn mond hielt hij mooi gesloten en hij schuimde zowaar een beetje!

Nu Bram dus lekker enkelspannen de komende week en met Boy maar een beetje fietsen/wandelen kan ook geen kwaad, dat Boy het nu een weekje rustig aan mag doen.