Baby op snooze stand hahah geniaal.
avaluna schreef:@ls: hier niets meer op ijzers. Misschien zijn hoefschoenen een idee. Ben je verplicht zoveel over asfalt te rijden dat ze zo slijten of ligt het bv aan de manier van lopen? Je hoefsmid nog ideeën? Ach, eigenlijk ben ik zwaar jaloers ; betekent iig dat je lekker veel net je pony kunt rijden; top toch?
Is niet een probleem van nu want moet nu heel erg opassen voor mijn pees dat die niet knapt. Rij wel maar voornamelijk nog in de bak. We hebben droes dus het terrein is nog gesloten, buiten is Amadeus ook echt een idioot dat vind ie prachtig, niet te houwen die gek! Nee grapje is echt altijd een feestje met hem. Het licht aan de KM's die we maken en aan de manier van lopen. Hij stampt haha, heeft een driftig loopje, maar zoiezo kunnen ijzers maar 70KM over de weg, aldus verschillende smeden. Hoefschoenen moet ik eigenlijk niet aan denken, in mijn ogen zijn die nog slechter dan ijzers, bij een ijzertje kan de hoef eroverheen groeien, bij een hoefschoen gaat het strak zitten wanneer de hoef groeit en krijg je drukkingen/kneuzingen je zou dan zelf zou kundig moeten zijn om dit bij te kunnen houden door de hoef te veilen. Daarbij sleiten schoenen ook en kun je een zool dan niet vervangen maar moet je een nieuwe schoen kopen. Volgende minpunt van een schoen is, dat ik niet door me hurken/knieen kan/mag en het aantrekken van peesbeschermers soms al kundig genoeg is zegmaar. 
Zou fijn zijn als je met aanpassingen weer bij je mannetje kan slapen!