VHU, wat leuk dat je menles zo goed ging! Ik vind het ook wel fijn als iemand tegen mij zegt wat je moet doen, want dan blijf je echt bezig (heb ik onder het zadel niet). 
Frensie schreef:Hier ookal geinjecteerd, hebben er geen last van gehad, paarden staan in de paddock.
Gwin gaat maar weer minder voer krijgen... ik had gisteravond nog gereden en het buitenritje vandaag werd noodgedwongen een galopritje. Ze was veel te wakker. Gelukkig kan ik haar wel goed bij me houden. Maar toch even minderen in het krachtvoer. Hopen dat ze dan niet te bloot gaat worden, ze is nu net mooi.
Na het rijden lekker afgespoten en staart gewassen en toen in het zonnetje haar laten grazen en opdrogen en ondertussen de staart uitgeplozen. De honden waren mee en die hadden het ook goed naar hun zin op stal. Ze gaan niet mee op buitenrit, ik ben dan druk genoeg met paard.
Klinkt toch wel als een heerlijk ritje! Pff oohja staarten wassen moet ook weer gebeuren.
happytime schreef:zoo lekker rustig hier...iedereen plat in de zon?
ik heb de zon al aardig laten schrikken.....deed mijn broekspijpen ff omhoog

(witte melkflessen)
die 2,5 jarige is een kwpnertje,moest ook erg lachen om tiamo toen ze de kwpner wilde filmen....tiamo ging er steeds voor lopen en recht naar de camera toe (kijk eens hoe knap ik ben.....

)boefje
maar snap die mensen ook wel een beetje,kijk eens op MP,2,5 jarigen die al aangespannen lopen en onder het zadel....ik laat ze staan,lekker veulen wezen
Goede keuze!
Ja mijn beentjes moeten ook in de zon, maar ik neem daar geen tijd voor en ik word meer bruin van het paardrijden met een lange broek aan. 
tine10 schreef:Net terug van fysio, helaas nog niet behandeld, alleen maar bezig geweest met intake. Heb nu gruwelijke hoofdpijn, dus Rembrand maar teruggezet in de wei.
Bianca: vreemd verhaal in derdaad
Wat balen van je hoofdpijn zeg.
Schiet ook nooit op zo'n fysio..
Zo ik ben ook weer een beetje bij!
Het is vandaag echt heerlijk weer! Wilde eigenlijk rondje mennen ofzo, maar helaas moeders kan niet met de trailer de wagen brengen dus zal maar een rondje onder het zadel worden.