Tine, super leuk een nieuwe uitdaging !! marathon is wel gaaf, zeker als je het zelf aandurft, in Leek zijn wel mooie ruime hindernissen idd om te oefenen. ik denk dat je er ook veel voldoening uit kan halen en een extra stuk ontspanning voor je paarden, lekker veelzijdig bezig te zijn ! super.
Naaltje, ik ga zo je topic bekijken !!
cylco, ik zie je paardje lange lijnen langs de weg.
Nouvel is weer druk,
vhu gaat aan de slag met de peerdjes en dan werken.
Bicci !! heel veel succes met de trail !!!!
ipsilonka, lastig met het buigen en stelling en nageven....ow...het is ook zo veel tegelijk, en je hebt idd altijd te maken met bepaalde beperkingen van paardje, en daar moet je dan rijtechnisch mee om leren gaan.
Prinsjeh...beetje opgeknapt !! super, hoop voor je dat het zo doorzet en dat je je snel weer een heel stuk beter voelt.
Frensie les gehad.
Tass pony's bij de smid.
hier vanmorgen een nieuwe paal voor de brievenbus gemaakt en in de grond geplaatst, iemand was 2 weken geleden er achteruit met keren tegenaan gereden, hij of zij heeft schade aan knipperlicht
en krak paal door midden, dus moest nodig vervangen worden, alles staat weer netjes op zijn plek...
nu nog verder met stukje heining en gaas, voor de puppen, maar ga straks eerst even bammetje eten..of pannekoek van gisteren
veel lekkerderrrrr
werkze vandaag, en veel plezier voor diegene die plezier gaan maken !!