Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
. Met Whit had ik 2 winstpunten in de vaardigheid en een 1e plaats. Met Roos 2 balletjes.
. Ze word echt beter, maar had 2x 175.
.
ff spammen
.. gijsbert is onze buurman op stal
.. komt wel eens op ons erf en heeft mij ook is geholpen met rivaldo toen ik moest omkeren op de dijk omdat hij er langs wou met de giertank. Hele aardige gozer
..
.. daar had hij gelijk in. Toen kwam een meneer heel lief naar me toe dat hij voor mij geregeld had dat ik nog een keer mocht. Was een beetje overstuur en geschrokken vooral omdat je iets fout deed en je stond in het middelpunt van mensen die het zagen. Bij de dressuur merkte ik vooral dat ik misschien wel teveel gespannen was in mijn handen.
er stond veel dingen op waar ik wel iets aan heb. Ook iets wat ik weet waar we aan moeten werken.. Rechtsom vind hij het moeilijk om in te buigen. Meer stelling zeiden ze ook, dit was helaas iets wat ik liet omdat ik hem meer voorwaarts wou hebben. Ik denk ook dat het komt omdat we altijd buiten rijden of buiten op het land. De buitenbak was lekker groot.
Waar start je de volgende keer?
.

).
van heen en weer rijden naar Meppel en terug naar Rotterdam dus hier even geen complete samenvattingen maar wel even hart onder de riem voor Laura, want dit was toch nog maar je eerste 'officiele' wedstrijd? Nou zijn dan toch keurige punten? En die vaardigheid is ook kwestie van ervaring opdoen, meid ik zou niet weten wat ik moest doen met al die pionnen
Dennis mooie resultaten met Whit, Roos even lastig met haar oog
. Mijn Roos/Rizanta zou dat ook niet goed kunnen, ze moet ook enorm kijken (of als dat niet lukt met haar oren naar de grond wijzen) naar de dressuurbordjes of bijv onduidelijke dingen langs de weg, ze kan heel slecht zelf inschatten of ze ergens tegen aan gaat lopen of niet, moet ze mij dus echt vertrouwen. Ligt denk ik echt aan dat ze aan een oog blind zijn.