[AR] [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 2

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

tallechie

Re: [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-10 12:39

Succes Laura...

Mmm, lekker dan met die hitte. Had bedacht dat ik thuis ging in spannen en lopend naar de manege, maar we hadden vanochtend een brief in de bus dat de straat er minimaal 3 week uit gaat. Ik moet gelukkig 's ochtends en breng veale dan direct weer weg.

Ik ben thuis, heb weer last van mijn arm, ga dus eerst halve dagen proberen te werken

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 13:03

Hee Tallechie,

Als het echt zo warm gaat worden, blijven we thuis. Kan dan ook al dagen ervoor niet meer rijden, als het allemaal gaat kloppen.

Heb je teveel gedaan dat je nu weer last hebt van je arm? Kun je dan wel mennen?

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-10 13:07

Jullie moeten natuurlijk ook langer rijden, gisteren had ik les en kwam hij ook bezweet de trailer uit, maar je kan hem bij de manege afspoelen en ik breng hem direct terug en kan hij lekker het land op. Ik kan me voorstellen dat je thuis blijft.

Het vervelende is dat het niet de hand is waar de breuk zat maar mijn andere. Die elleboog heb ik gebroken gehad toen ik 4 was en als ik te eentonig werk doe heb ik er last van. Meestal trekt het wel weg, maar kan dus niet heel veel klikken met de muis zeg maar.

Ik ga ervanuit dat het mennen wel wil als ik zaterdag niets doe

b485

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 13:11

Hoi allemaal.

- Tallechie: jammer dat je weer last hebt van je pols
- De meningen over het mennen in dit weer zijn verdeeld. De ene trekt er zich weinig vanaan, de andere ment alleen s'morgens vroeg of s'avonds laat.
- Laura heeft een logo maar wil toch nog enkele aanpassingen. De veluwetrip komt niet in gevaar door het hoesten van Romeo
- de vogel van Naaltje moet de wilgentakken delen met Dids
- Vanhuisuit heeft les gehad met Nolanda en is tevreden over de nieuwe handschoenen
- Millanka en Tine10 hebben lekker gefietst met hun pony
- Jelleee heeft het druk
- Marianna is blij dat Misty het werk weer zo goed opneemt
- Naaltje heeft last van muggen (of ander steekbeesten)
- Lacuna is niet onder de indruk van de kuren van haar shetlander
- Evelli heeft weinig zin om de protocols uit het water te vissen en zal het dus zonder ventilator moten doen
- Lotte heeft een leuke menervaring opgedaan met een sterke haflinger
- Tine laat manchetknopen maken van de haren van Quincy

Naaltje: hou die plekken van die beten maar goed in het oog. Ik heb regelmatig voor dat ik een allergische reactie krijg op dergelijke beten. Eerst lijken het gewone muggenbeten, maar dan worden ze steeds groter, hard en het betreffende lichaamsdeel begint op te zwellen.

Groetjes en een prettige dag.

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 13:24

Eventjes tussendoor wat foto's spammen van de haflinger waar ik zondag mee heb gemend :Y)

Afbeelding
Afbeelding

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 13:26

Stoer beest :D

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 13:29

@b485; ze zijn nu hard, rood, dik, en met een witte kring eromheen := boeiend om te zien, jammer dat 't mn eigen pootjes zijn _O-

Goed die haflinger mag je brengen! :9

SL; gelukkig! mooi nieuws :)

en jullie hebben 't allemaal over nóg warmer.. shht.. ik heb tentamens,in een kas.. want oze schoolkantine is een kas _O- lachuuuuuuh (naja, hij is vastgebouwd aan een compleet glazen ruimte ;) en ook kantine is bijna enkelt raam)

zo, heb ogen laten checken, zakje voor m'n ipod gekocht, kleren bij de hema ingeleverd (vest vergeten, sh*t) en samen met m'n ma vriendjes 2e auto opgehaald bij zijn ouders :) dus nu hebben w ze alle 3 weer thuis :')

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 13:37

Mooie Haf!

Blegh, ik moet zo werken. Gelukkig laatste keer, dan lekker vakantie. :D

Evelinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 13:51

Ik ben vandaag weer even braafjes naar school geweest! alleen maar toetsenbespreken dus niet zo heel vermoeiend! Zometeen die ratjes van mij ook weer even inspannen! staat nu een windje! :D

Wat een gaaf beestje die haflinger! mooi gebouwd!

b485 heerlijk zo een overzichtje af en toe! :P

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 13:51

ik ga mee met de samenvatting van hierboven

pff ik werd om 12 uur wakker, niet normaal, ik wordt gewoon heel de nacht wakker gehouden door muggen en ook flink lekgeprikt, gelukkig niet zo erg al naaltje :(:) nu ben ik groter schoonmaak aan het houden in mijn kamer.
zijn er nog mensen die geinterresseerd zijn in allemaal leuke tienerboeken of die dochters hebben die dat leuk vinden, zou het namelijk wel leuk vinden als ik iemand anders er blij mee kan maken.

@VHU mooi dat je handschoenen zo goed bevallen.
@SL wat een goed nieuws!

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 13:53

@ eveline, iemand op wedstrijd heeft mijn pony's een keer ratten genoemd ik ben nog nooit zo beledigd geweest. :oo

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 13:54

Mooie haf, hij lijkt me alleen wat klein en fijntjes, of komt dat door de foto?

edit: ik vind hem prachtig hoor, maar ken eigenlijk voornamelijk de meer stevig gebouwde types
Laatst bijgewerkt door tine10 op 29-06-10 13:57, in het totaal 1 keer bewerkt

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 13:57

marrianne schreef:
@ eveline, iemand op wedstrijd heeft mijn pony's een keer ratten genoemd ik ben nog nooit zo beledigd geweest. :oo

Dat was serieus bedoeld????? Werkelijk te gek voor woorden. Ik maak mijn knollies ook wel voor van alles uit, maar altijd liefkozend bedoeld. Waar haalt iemand het lef vandaan? Zelfs al zouden ze er als ratten uitzien, voor jou zijn ze nog steeds heel belangrijk.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 13:59

tine10 schreef:
Mooie haf, hij lijkt me alleen wat klein en fijntjes, of komt dat door de foto?

edit: ik vind hem prachtig hoor, maar ken eigenlijk voornamelijk de meer stevig gebouwde types

''moderne haflinger''

ze worden ''tegenwoordig'' vaak meer als warmbloed-uiterlijk gefokt..
Zijn er wel nog hoor, die de bredere háflinger in stand houden, maar je ziet veel van die, rijpaardjes :)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 14:02

Ah, bij ons op de vereniging rijden nog allemaal van die "tanken". Ik vind beide wel wat hebben eigenlijk. Hangt er natuurlijk ook vanaf wat je ermee wilt doen.

Evelinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 14:09

ooh nee ik ben nog nooit echt beledigd met mn shetten! en natuurlijk was dit inderdaad liefkozend bedoelt noem ze ook vaak etters verzin er elke keer weer wat nieuws voor :P

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 14:12

tine10 schreef:
Ah, bij ons op de vereniging rijden nog allemaal van die "tanken". Ik vind beide wel wat hebben eigenlijk. Hangt er natuurlijk ook vanaf wat je ermee wilt doen.

zolang er nog wel een haf-factor in blijft, dan snap ik dat ze wat smaller worden. Maar je ziet er weleens lopen dat je denkt ''ah een warmbloedpony met een haf-kleur'' :))

Tanks zijn ook leuk, maar sporttechnisch minder eenvoudig geloof ik :)

goed, ik moet leren :=

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 14:19

tine10 schreef:
marrianne schreef:

Dat was serieus bedoeld????? Werkelijk te gek voor woorden. Ik maak mijn knollies ook wel voor van alles uit, maar altijd liefkozend bedoeld. Waar haalt iemand het lef vandaan? Zelfs al zouden ze er als ratten uitzien, voor jou zijn ze nog steeds heel belangrijk.

zij stonden op wedstrijd naast ons, toen wij klaar waren reden we naar de vrachtwagen, zegt zei ineens van ahh daar komt weer zo'n stelletje ratten, ik zeg pardon :|, zegt ze ja ik hou er gewoon niet van, ik heb haar gemeld dat ik het belachelijk vond dat ze zo iets zei, het gaat erom dat de eigenaren blij zijn met hun beestje en waar zij in hemelsnaam het lef vandaan haalt om mijn pony's af te kraken. madam was niet onder de indruk. pff kan me er nog kwaad om maken _-:(

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 14:22

Het regent :D het regent :D
maar zal weinig nut hebben :+

Ik heb alles al gehoord van voorbijgangers, trek me er weinig meer van aan.
Laatst liepen we langs een middelbare school en kwam 400 scholieren tegen. Maar wat daar allemaal geroepen werd :n

Of het pijn deed als ze me van achter namen? Maar dan in iets uhmn andere bewoordingen. (heb twee merries) Allemaal dat soort opmerkingen. Het niveau op de middelbare is blijkbaar bedroevend laag :\

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 14:25

ja maar da's stoer, als je 'n groepje om je heen hebt is dat gaaf :j
had zo netnog een stel grote-smoelers voor m'n auto.. Ik kwam van rechts zij voelden zich stoer en fietsten door
Dus ik duwde de auto ook nog wat naar voor :')
(helaas verstonden ze mn ''hallo, geleerd wat rechts is?'' niet omdat ik de muziek asociaal hard had omdat er een mooi liedje was en vriendje's auto zo lekker mooi klinkt, mooie subwoofer enzo O:)

maar, ze vinden je in zo'n geval boeiend genoeg om iets tegen je te zeggen evelli :D da's een fijn gevel toch? *zo bekijk ik het dan maar*

verder il ik weten waar je ergens woont dat je regen hebt! :oo hier waait het wel flink, ben allemaal bang dat het zonnescherm direct op de loop gaat _O-

jouke_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 14:28

Harstikke fijn die samenvattingen elke keer b485!!

Gisteren heeft alles lekker een dagje vrij gehad. Ik naar de bios. Vandaag maar onder het zadel een rondje naar het bos en dan bij meneer nog eens even kijken hoe het gaat. Ga denk ik longeren of loswerken. Hoop dat hij nog onthouden heeft wat hij pas geleerd heeft ;)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 14:32

Hier in Hilversum regent het :) koelt wel lekker een beetje af :)

Idd, als zij het nodig vinden om dat te roepen, prima, zal wel stoer zijn dat ze het woord anaal over straat durven te roepen :+
Alle meisjes roepen aaaaaaaaaaaaaah schattig, moet je zien hoe klein en blablabla. De jongens vinden het nodig om zich stoer op te stellen.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 14:34

Dat van voorrang nemen ken ik :\
Vlakbij mijn ouderlijk huis staat grote middelbare school. Daarnaast ligt een rotonde waar de autos voorrang hebben en de fietsers dus haaietanden (apart fietspad)
Maar ze nemen daar smorgens altijd voorrang. Heb geregeld midden op het fietspad stilgestaan met een paar geschrokken fietsers (of boze) naast de auto omdat ik wél doorrijd daar, en veel automobilisten daar stoppen voor ze

jouke_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 14:35

Groot gelijk Evelli. Daar zijn de verkeersregels toch voor??

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 14:36

marrianne schreef:
zij stonden op wedstrijd naast ons, toen wij klaar waren reden we naar de vrachtwagen, zegt zei ineens van ahh daar komt weer zo'n stelletje ratten, ik zeg pardon :|, zegt ze ja ik hou er gewoon niet van, ik heb haar gemeld dat ik het belachelijk vond dat ze zo iets zei, het gaat erom dat de eigenaren blij zijn met hun beestje en waar zij in hemelsnaam het lef vandaan haalt om mijn pony's af te kraken. madam was niet onder de indruk. pff kan me er nog kwaad om maken _-:(

Fijn dat ze dat vindt, maar waarom zou je iemand kwetsen door dat tegen de eigenaar te zeggen?? Echt onbegrijpelijk zoals mensen (helaas steeds vaker) met elkaar om denken te kunnen gaan. Ik zie ook wel eens een paard of pony, waarvan ik denk: die zou ik niet willen. Maar dat denken mensen vast ook wel eens van die van mij. Laat ieder in zijn waarde. Bovendien, uiterlijk is nog altijd minder belangrijk dan karakter, ook bij paarden of ponys