Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
marrianne schreef:@ eveline, iemand op wedstrijd heeft mijn pony's een keer ratten genoemd ik ben nog nooit zo beledigd geweest.
tine10 schreef:Mooie haf, hij lijkt me alleen wat klein en fijntjes, of komt dat door de foto?
edit: ik vind hem prachtig hoor, maar ken eigenlijk voornamelijk de meer stevig gebouwde types
tine10 schreef:Ah, bij ons op de vereniging rijden nog allemaal van die "tanken". Ik vind beide wel wat hebben eigenlijk. Hangt er natuurlijk ook vanaf wat je ermee wilt doen.
tine10 schreef:marrianne schreef:@ eveline, iemand op wedstrijd heeft mijn pony's een keer ratten genoemd ik ben nog nooit zo beledigd geweest.
Dat was serieus bedoeld????? Werkelijk te gek voor woorden. Ik maak mijn knollies ook wel voor van alles uit, maar altijd liefkozend bedoeld. Waar haalt iemand het lef vandaan? Zelfs al zouden ze er als ratten uitzien, voor jou zijn ze nog steeds heel belangrijk.
marrianne schreef:zij stonden op wedstrijd naast ons, toen wij klaar waren reden we naar de vrachtwagen, zegt zei ineens van ahh daar komt weer zo'n stelletje ratten, ik zeg pardon :|, zegt ze ja ik hou er gewoon niet van, ik heb haar gemeld dat ik het belachelijk vond dat ze zo iets zei, het gaat erom dat de eigenaren blij zijn met hun beestje en waar zij in hemelsnaam het lef vandaan haalt om mijn pony's af te kraken. madam was niet onder de indruk. pff kan me er nog kwaad om maken