Ik sta in de Ros! Nooit verwacht om ooit in een Glossy te staan. Vorig jaar na Paard en Koets benaderd door een journalist van de Amazone voor een artikel over de mendurance. Afspraken werden gemaakt (en weer afgezegd) en na een fotorapportage in mei + interview, fotorapportage in augustus (bij de wedstrijd die ik heb georganiseerd) en veel heen en weer mailen, ging uiteindelijk de Amazone failliet in de maand dat het artikel geplaats zou gaan worden. Artikel doorverkocht aan Ros en nu uiteindelijk geplaatst. Leuk om jezelf en je uitspraken terug te zien.
Ik ook niet. Twee maanden geleden een keer gekocht omdat ik wou weten wat voor een blad het was en gisteren de nieuwste toegestuurd gekregen van de redactie
Ik heb hem helaas ook niet, heb er iemand die het blad heeft een scanner? Is misschien wel leuk voor de mensen die hem niet lezen..
avaluna
Geplaatst: 29-01-09 21:47
@Monique: balen @Sharenero: vervelend lekke band @Napie: oh, wat super, ben benieuwd!
Welshcob lijkt me idd ook een heel handige maat, dus wie weet voor de toekomst, onze dochter is pas 4 dus die kan met de Welsh A-kes nog even vooruit.
Dinsdag na lange tijd weer eens tweespan gereden; ging gelukkig super.
SuSEQ
Geplaatst: 30-01-09 01:13
Ondertussen ben ik weer aan het beleren geslagen... Vorige week heb ik Dore opnieuw aan de sleep gehangen (de bak moest nodig platgetrokken worden) nadat ze meer dan een half jaar niet meer ingespannen was. Dat ging heel goed; ze is blijkbaar toch sterker geworden tov de laatste keer dat ik het probeerde.
Verder eergisteren en vandaag nog met Farruca aan de slag geweest. Vorig jaar had ik haar al eens een autoband laten slepen, maar ze schrok nog teveel van de strengen waardoor ze ernaar sloeg als ik ze te lang op de volte hield. Dinsdag was ze er nog niet van gediend, maar ondertussen gaat het heel goed. Vandaag ben ik dan een lange wandeling gaan maken en het leek alsof ze nooit iets anders gedaan had. Ze had enkel wat schrik van de trein, hoewel ze die ondertussen zou moeten kennen.
Vanavond heeft ook Noble Boy eraan moeten geloven. Hem had ik vorige zomer al een keer of twee aan de sleep gehad, maar hij bleek er nog te jong voor in zijn hoofdje. Hij was het echter nog niet vergeten, want het ging vrij goed. Ik heb er nog geen band achter gehad maar wel de zweng en daar deed hij niet raar op.
Morgen meer van dat; hopelijk kan ik binnenkort mijn kar bovenhalen, want het was wel vermoeiend voor de benen.
Snif, had ik op MP een Myler menbit voor Pablo gekocht. Maat 16 stond erbij. Gister was hij bij de post en ik helemaal blij naar stal. Hebben die mensen het helemaal verkeerd gemeten is het 14.5 en dat is voor t mooie net te krap En ja, voor mijn fjordje van 1.52
Heeft die zo'n grote bek?? Ik heb ook een shet met 12,5 cm
Snel even een rondje om gedaan met het enkelspan. Ga zo naar het werk en dan meedoen aan een dropping met de personeelvereniging. Altijd erg leuk maar zal ook wel koud zijn
Hij heeft inderdaad echt een grote smoel Dit past net, maar t lijkt me toch niet lekker zitten. Ga er morgen of zondag wel een keer mee rijden om te voelen hoe hij er op reageert (onafhankelijke scharen).
Nouvel
Geplaatst: 30-01-09 21:30
Wat jammer zeg van je bitje! inderdaad een keertje proberen, wie weet valt het mee...
Wat leuk, een mentopic! Ik ben meestal een echte meelezer, reageer weinig, maar zou wel graag mee komen lezen en zal me derhalve voor de mensen die me nog niet kennen even voorstellen Hoewel het grootste deel van de info al in mijn profiel staat
Ik ben Danielle, 27 jaar en in het bezit van een friese ruin Jauke. Jauke is 6,5 en wordt onder zadel gereden, loopt voor de wagen, werk ik in de lange teugel en doe ik vrijheidsdressuur mee.
Het voor de wagen rijden heeft helaas een tijdje stilgelegen, op mijn vorige stal maakte ik namelijk gebruik van de spullen van mijn stalhouder. Toen ik daar wegging heb ik een tijdje op een kleine stal gestaan in afwachting van een plekje op mijn huidige stal. Deze stalhouder heeft wel weer een wagentje staan die ik mag gebruiken, tuig heb ik inmiddels aangeschaft, dus binnenkort knoop ik hem er weer een keer voor! Echter kampt Jauke nu met een verkoudheidje, dus even rustig aan doen. Zul je altijd zien, heb je een wagentje en bos, is je paard ziekjes
Hey Amable, ik heb jouw (volgens mij) op Texel gezien op de dag van het paard. Helaas niet alles kunnen zien omdat ik zelf moest rijden maar wat ik het gezien zag er super uit hoor!
Lastig dat Jauke verkouden is, maar komt hij ook wel weer overheen
Volgens mij moet hij nog uitkomen (5 febr) Het was flink kouder vandaag op de bok in vergelijking met gisteren. Vorige week had ik al de lente in mijn bol maar helaas....
Amable welkom, ik heb jullie op Paard en Koets gezien maar niet je show want ik reed toen in de andere ring
Ik heb vandaag weer 2span gereden . Het was echt koud!
Morgen heb ik les, laatste kans voor de wedstrijd van volgende week zaterdag.
Nouvel
Geplaatst: 31-01-09 18:38
Ik heb gisteren voor het eerst sinds tijden ook weer op de wagen gezeten! Was koud, maar wel heel erg genieten na zo'n lange tijd! Ik hoop dat ik haar over niet al te lange tijd zelf weer in kan spannen!