Daarna even met Sam gemend en gespeeld in het water. Wat is het toch een brave pony
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)

en dat frustreert hem. Inmiddels wel vaak op handen en knietjes maar schuift dan nog achteruit.
duimen dat jullie laatste veulen snel gezond ter wereld komt is dat ook klaar. DB denkt dat ie alweer beter is
niet handig...
en Keet heeft een achteruit race beeb zo grappig
en dan volgende week denk ik inspannen
Biancacoo schreef:Ls gisteren nog aan je gedacht...wat naar van de droes..je hoort het veel momenteel...en je eigen pols in t gips...sterkte. .hoop dat het snel geneest..hebben ze nog iets asn je pezen gedaan ? Of komt dat nog ??
Sterkte met alles..
Momenteel is alles ontstoken, mijn been zit een enorme jaap, mijn pols en voet. Van de week wondcontrole gehad maar zag er nog niet te best uit, wanneer het gips eraf is en t geheeld is zonder alle pus en etter vermoed is dat er wel gekeken gaat worden want het gevoel is minder. Donderdag mogen de hechtingen eruit na 2 weken, laatste controle zat t allemaal nog niet mooi en goed.. En t is erg pijnlijk. En dat terwijl ik echt nooit zomaar iets voel..