Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Jullie zijn idd zo leuk samen en je was zo blij dat je weer een paardje had waarmee je ook ohz kunt rijden.

aggemarleuthet (ofwel, als je maar lol hebt
)
alleen op zaterdag. Maar door de week loop ik nu 36u stage ( + voorbereiding afstudeeropdracht) en voor mijn afstudeeropdracht ben ik straks 42u per week bezig. Dus meer dan die 8 uurtjes kan helaas niet.. Maar, als ik nou meteen na mijn school nog niks kan vinden, heb ik in elk geval die 8 uurtjes al!
(en het vrouwtje, met de stukke-rug
)
, gave foto's uit Zeewolde, Aks met een contract en nog heleboel meer (maar was ook lang geleden
)
Kun je anders je instructeur niet vragen keer op je nieuwe stal mee te komen helpen met mennen in de omgeving??? Die had je toch veel vertrouwen gegeven! Maar een ideetje natuurlijk. Zou toch wel sneu zijn als je Bente weg zou doen? Wil je niet verder met endurance enzo?

En ik ben gaan twijfelen over de ruimte sowieso. Soms kan het me ineens zo aanvliegen dat alles 'vol' is, ik houd juist van ruimte, dus ben even in de twijfelstand, is toch hele uitgave, bent een paar duizend euro verder en dan wil ik zeker, zeker, zeker zijn van de zaak. Vriendlief wil erg graag, maar hij wilde ook perse een gitaar die nu al tien jaar op z'n steuntje staat zonder dat een snaar is aangeraakt
Dom!
. Is ook lastig qua plaats, ik vond ze ook erg duur en een risico of dochterlief wel zou willen spelen (is met een blokfluit toch ietsje anders), maar vind het zelf dus heel erg leuk om te doen. Les is hier altijd een stok achter de deur, soms heb ik een moeilijk stuk en als je het druk hebt is het gewoon lekker om bekende stukken lekker te spelen, maar die man staat natuurlijk elke woensdag op de stoep, hahahaha en dan wil ik toch wel wat laten horen. Dochter is nog jong, natuurlijk, die moet ik er nog vaak even aan helpen herinneren om te oefenen. 
En ik ben blij om te lezen dat ik met van alles niet de enige ben
met mezelf en haar
geneuzel
Wel was het zo bij vorige stal dat als ze zo voelde, want zo voelde ze wel vaker
ik mijn instructeur met haar liet mennen, flink aan het werk, dag erna stalhoudster met Bente aan de pessoa en dan stapte ik daarna erop kon ik er weer alle kante mee op. Nu ik die opties niet meer heb moet ik daar dus zelf mee aan de slag is mijn simpele conclusie
na nachtje woelen
op wonderbaarlijke wijze krijg ik Bente nu dus probleemloos langs bussen, vrachtwagens plus aanhangers, tractoren, shovels enz dat dan weer wel

maar als ik zo wiebelig ben als nu zeg ik die dus af, ik ga mezelf niet pesten...