@HT; wat een
mensen...Frensie lekker met de fiets naar d'r werk

Hier een uurtje extra in de ochtend, we hebben afgesproken een uur later naar school te gaan. Da's mooi, dn kan ik afwassen en stofzuigen!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

mensen...
,...er zijn problemen...de auto blijkt in duitsland al een kenteken te hebben....vreemd verhaal, hij is echt nieuw...dus vanmiddag hoor ik hoe en wat..verder heb ik wel een koopcontract, dus de dealer zal zijn verplichting van leveren ook na moeten komen....maar baaaaaal wel vreselijk...echt weer iets voor mij...
(witte melkflessen)
)boefje
maar de paardjes moeten dus wel even verplaatst, nu staan er ook 3 van andere mensen...dus moest even e.e.a. regelen, eigenaar was niet helemaal blij...maar is maar voor even voor je het weet, kunnen peerdjes er weer op.
Biancacoo schreef:2.5 jaar en dan al beleerd onder het zadel....hmmmm....neeej !! niets voor mij, wij hebben altijd gewacht tot ze echt 3 jaar of zelfs 3,5 waren.

). Ze eet gewoon niet meer hooi dan wat ze nu krijgt en van meer brok wordt ze stapelgek.
Hoop dat je nog ritje hebt kunnen doen op Rembrand? Het is nu zo lekker even naar buiten met dat prachtige weer, ook al stap je alleen maar is goed 'for the mind'.
? Spannend hoor, de uitslag maandag...pfff....
en hele moeilijke
. Maar dat is logisch want we zoeken wel de grens op. Was fijn om weer les te hebben
ik weet ook nooit zo goed wat ik moet doen voor een wedstrijd dus dan is zo'n les ook wel handig ben ik tenminste gericht bezig met 'iets'

Ze hebben hun ''paddockje'' (verrot gelopen winterstuk) dat bleef intact. Maar onze 3 zomerweides waren de omheiningen van verdwenen (en de stroom dus van heel het perceel af)
'gewoon' lekker gelest 
).