[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 19:04

Hahaha; Piet zorgt voor wat extra actie! Ik zet hier nooit stroom erop en Liesje loopt gewoon onder de elastische doorgangen door, hahaha; ze staat overal op het terrein.

Bedankt voor alle tips.

avaluna

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 19:09

@biancao; wat goed!!!! Leuk zeg en knikkeren dus weer in.

Chique hoeft ook niet meteen, maar netjes; een leuk blazertje doet al veel, daar heb ik dus een aantal van, bv.
Ik vind het nu gewoon erg belangrijk dat ik er top verzorgd en leuk uit zie, als ik de deur uitga; slaat natuurlijk nergens op, maar ik voel me ook veel beter.

Jullie ook al flink aan de slag met asperges en aardbeien.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 19:36

Ava, kan ik me goed voorstellen hoor, dat je er dan verzorgd uit wil zien. Mij maakte kleding ook nooit zo uit, die paarden zal het worst zijn. Maar ja, de kinderen en zeker de ouders ..... zien mij vast niet graag in een vuile spijkerbroek met slobbertrui.

Bianca: wat leuk en wat goed!!!

VHU heeft een stoute Piet maar ook wel beetje domme stalgenoten :j Hier ook zelden stroom erop. Als het erop staat is het voor de honden, niet voor de paarden :+

Hier alweer een superleuke dag achter de rug. Ik ben toch maar een bofbips. Ook weer heel leuke collega's. Als ik naar mijn agenda kijk en al die invalklussen zie staan, word ik gewoon al blij. Morgen groep 5. En heb vandaag weer wat leuke lesideeen opgedaan, dus moet nu op zoek naar 2 grote dobbelstenen.

Nu nog even bankhangen en dan maar weer snel slapen, want om 6.15 gaat de wekker weer.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 19:41

Donkere broek van goed vallende en niet kreukende stof, daarover blouse of shirt in zelfde kleur, mooie shawl, of ketting of zoiets en een vrolijk gezicht :-)
And never forget your shoes :7
Als ik het weer niet zeker weet of niet weet of een ruimte warm of koud doe ik er altijd nog een vest of jasje over.

Vervolgens goed opletten wat je waar aanhebt kun je met kleine garderobe eind komen :P

Wat leuk Biancacoo.
Hier morgen er ook vroeg uit,zelfde tijd als Tine.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 21:28

avaluna schreef:
@tine; succes met het vinden van passende outfits!

@ips; ik ben benieuwd hoe het met jouw dames gaat!

Weet iemand nog wat leuks te doen of te zien in de buurt van Leiden? Wil er dan een paar dagen aan vast plakken.

Wanneer ga je? 23 april is de Bloemencorso! Altijd erg mooi!

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 21:35

Corpus moet je vrij lang van te voren tickets voor reserveren. De Hortus (Botanicus) is idd erg mooi. Of een rondvaart door de singels, of naar één van de vele bruine kroegen gaan. Barrera en Annie's zijn aanraders. Je kunt ook gewoon lekker naar de boulevard van Noordwijk gaan.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 21:37

gem: je was me net voor.... :j corso kan je sávonds ook verlicht zien,dag erna rijdend en in haarlem weer in stilstand.
zag dat er hier aardig geshopt word *\o/* wel leuke kleurtjes deze zomer,mooie frisse kleuren.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 21:44

HT, mijn zus rijdt mee op een praalwagen :D . Dus als je Jacoba van Beieren ziet zitten... *\o/*
Ik kan er helaas niet heen. Hubby en ik zijn dan op citytrip!

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 06:07

Wat een tip allemaal; ik heb meer dan een week nodig, hahaha.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 10:13

Leiden en omgeving zijn dan ook wel heel leuk! Ik kom daar vlak in de buurt vandaan.......

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 13:34

Gem schreef:
Leiden en omgeving zijn dan ook wel heel leuk! Ik kom daar vlak in de buurt vandaan.......

Echt waar Gem, ik ook

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 13:54

Gem schreef:

En HT en ik wonen ernog steeds

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 13:58

Hahaha; kan dochter bijna kennis komen maken met HRB!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 14:58

Leuke dingen allemaal om te doen Ava, ik hoop dat je iets leuks kunt doen.
Tine nog druk en positief over het lesgeven.
Vhu, ook druk met training geven.
Janouk *\o/*

Pff.....mijn man is flink verkouden....nou vind hij zichzelf al 2 dagen helemaal zielig...pffff..wat een gedoe !! :roll: :x

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 15:16

avaluna schreef:
Hahaha; kan dochter bijna kennis komen maken met HRB!

Je kan altijd even langskomen. Koffie staat klaar en als je een appel meeneemt of een mandarijntje ben je bij Janouk ook altijd welkom :D we wonen langs de snelweg bij Schiphol: je bent er zo vanuit Leiden.
En als Paul op tijd thuis is, kunnen wij ook een stukje met de koets rijden

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 15:19

Ah, wat lief; Janouk!
Ik zal eerst eens moeten gaan plannen, manlief moet het kunnen inplannen en de professor daar natuurlijk ook.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 15:43

Gezellig: En HT rijdt vast ook mee met Sun: dan maken we met 2 koetsen rondje Haarlemmermeerse bos: mijn man tilt je wel op de koets. Kunnen je kiezen op welke koets je het fijnste zit.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 16:01

<3 :*

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 17:49

Wat een mooi plan! !!!!

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 06:48

Ik vind het ontroerend lief, allemaal.

Ik moet de afspraak nog maken; ook even afhankelijk van wat er orthopedisch nog op de planning staat.

En over kleding; mijn nieuwe jogjeans en mooie jasje is binnen gekomen en heel toevallig uit een aantal seizoenen terug voor een spotprijsje bijpassende schoenen!
*schoenen zijn heel lastig; ik kom er meestal alleen in met boterhamzakjes en ik kan ze maar kort aanhouden, maar deze gaan iig al eens zonder zakjes aan. Schoenen gaan dus al snel uit, maar is weer een betere "binnenkomer" dan altijd maar oversized sloffen; hahahaha*

Ik wens jullie allemaal een prachtig weekend; geniet er lekker van met familie en beestenboel xxx

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 07:29

Dat zou super zijn, bij Janouk op de koets ! <3

brr..koude wind hier en vochtig.. :brr:

fijne dag vandaag, succes bij wat jullie gaan doen..

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 07:49

Goedemorgen

Inderdaad koud en vochtig. Het heeft hier de afgelopen dagen weer erg veel geregend (bij elkaar ca 40 mm) dus alles staat weer onder een laagje water. Als het goed is, zal het wel snel weer droog worden, want waterschap heeft nieuwe duikers geplaatst, maar ja, moet het wel droog worden....

Nu maar ponys in bad gaan doen, zoonlief heeft straks wedstrijd. Ik vrees dat we het erg koud gaan krijgen ;-).

Fijne dag allemaal

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 09:03

Ja mannen en ziek zijn :x :)) watjes zijn het.
Allemaal ideeën voor Ava *\o/*
En Tine gaat op wedstrijd,succes!

Hier gasten en morgen verjaardagsfeestje van zoonlief en onze trouwdag dus genoeg te doen. En ik wil nog wel even naar Piet. Naja we doen het maar een voor een komt vanzelf wel allemaal af dan. Fijne dag allemaal!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 07:32

Goedemorgen
VHU gefeliciteerd met je trouwdag en zoon.

Het zonnetje schijnt hier al. Hopelijk wordt het nu een tijdje mooi weer, alles is zo vreselijk nat. Gisteren op wedstrijd was de bodem echt vreselijk slecht, je zakte geregeld tot de enkels in de blub. Ponys hadden het ook erg zwaar. Maar goed, toch weer wp erbij. Sam had 178,5 en 180 (2e en 1e prijs) en Amerigo (in andere ring dus andere jury, die hield wat meer rekening met de omstandigheden) 185,5.

Nou, ik ga Rembrand eens zadelen voor een lekker ritje door het veld (en maar hopen dat we niet vast komen te zitten in de blub).

fijne dag allemaal.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 08:49

Gefeliciteerd, Tine en veel plezier geniet er lekker van!

Gefeliciteerd met jullie trouwdag! En ren mooi feest voor zoonlief.

Hier is het iig lekker zonnig!