Tine jullie zijn dus precies de andere kant op gereden
onze zoon gaat ook nog even uit logeren zaterdag breng ik hem weg. Ik ben zooooooo benieuwd naar je wagen achter de peerden! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ben jaloers, zo één wil ik ook wel. Rij nu met een oude maar degelijke trainingswagen, voldoet natuurlijk prima maar je moet wat te wensen hebben.

meer wat ellendig
hoop dat andere paard snel weer opknapt. Gelukkig pees op zich dus goed maar geirriteerd of zoiets?
).
.

thanks
en LS Bambi te koop, dat is jammer, leek zo leuk ... is er wat gebeurd dat je haar nu alweer kwijt wilt? Je had haar toch nog niet zo lang?
en ik vond hem er wel leuk uitzien
wat is het toch een heerlijke pony in het bos
misschien dat ik ondanks het feit dat ze maar zo'n smurf is toch endurance met haar ga doen ... ze loopt zo makkelijk en met zoveel plezier.
hij is dan toch zo braaf, dan loopt hij om me heen te showen echt staart op de rug, blazen en heel groot draven, neem je hem weer terug naar stap, staat hij zo naast je van hallo baas, alles goed? In totale rust. Gaaf vind ik dat. Tuig weer helemaal opgelegd en wat rondgelopen.
voor de wagen lijkt me dat wel spannend. Maar het mag ook gewoon niet meer, we rijden het land helemaal kapot en ik heb geen andere mogelijkheid. Elke winter hetzelfde liedje en dan kan ik me erbij neerleggen, maar wilde nu graag nog even doorzetten. Ik hoop dat het Fjella misschien wel goed doet.
ik heb totaal geen verstand / kennis / ervaring met Fjorden dus kan er niets over zeggen vind ik. Kan er wel wat van vinden maar dat is nergens op gebaseerd
als ik zie waar ze met de training voor loopt, tjeutje! Dat krijgt mijn Ollebol echt niet van de plek hoor denk dat die in stilte ten onder zou gaan

toch lekker met dat rotweer dat je dan even lekker eruit bent geweest.
is hij kreupel of stijf/onregelmatig? Kan het te maken hebben met dat het land nogal zwaar is momenteel? Als ik kijk hoe hier in de omgeving het land eruit ziet? Op zich moeten ze dat kunnen hebben maar Rembrand heeft natuurlijk een verleden, wie weet trekt hij het letterlijk even niet?
Ik heb weekend, echt bijzonder 2 dagen achter elkaar vrij.