Napie schreef:Nadat ik een nieuw tuig had aangeschaft, kreeg ik dit probleem ook. Was alleen op te lossen door de broek heel strak te zetten en dat gaf natuurlijk ongemak en schuurplekken. Ik heb bij HCA toen mijn open lamoenstokken omgeruild voor een gesloten lamoen en toen was het probleem opgelost
Okee, dankje! Ik heb een sulky cavaletti, maar m’n vader is echt een heel handige Harry dus die kan ze wel dicht lassen
)
Nee maar heb idd een korte singel zegmaar, heb geen singel die ik nog weer met een slag om het lamoen doe zoals sommigen hebben. Dus dat scheelt alweer 
ik heb hem toen nieuw gekocht en kreeg er speciaal gereedschap bij voor alle dingen 

met mijn fries en kwpn ook gedaan alleen voor die grote wagen gaat geen pony passen haha, hij mag helemaal afgeragd zijn van mij dan knap ik hem wel samen met mijn vader op die maakt alles hufter proof dus dat zal ook geen probleem zijn, ik ken helaas niet in mijn buurt die een kleine shet heeft en daar mee ment dat is niet echt populair hier iedereen heeft grote en dure kwpners hier