Wil ook nog kijken voor iets waar ik m'n tuig in kan leggen/hangen, heb nu een kist, maar da's niet zo goed voor m'n tuig.( Te klein) Iemand ideeen? Behalve die tuigkarren van 150 euro.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Enige nadeel is dat de kast iets te hoog staat, maarja, kleinigheidje blijf je houden

2duhsss!!!!!!!!

voortaan leert bicci vanaf papiertjes 
.
.
.
super gave foto's van Bicci
en Aks contract OT
Mennen lukt niet echt momenteel. Dus vanmiddag weer half gewandeld/gereden ik durf dan niet door te pakken buiten...
in de bak nog wel even doorgereden maar leuk is anders....
. Maar ik verstijf, ik ben bang om er weer zo hard af te vallen als in mei... wat nergens op slaat want daar kon ze toen ook niets aandoen... maar tja kan haar dan niet kwalijk nemen dat ze dan niets doet. Sterker nog, het is eigenlijk heel braaf dat ze niets doet. Ze kijkt alleen maar heel erg (heeft ze altijd gedaan) en dan gaat ze wat huppelen (heeft ze ook altijd gedaan) en als je dan gewoon rustig blijft en doordrijft is er niets aan de hand. Maar als je gaat zitten kl&*&^ten wat ik doe, tja, wat moet ze dan? Zij is niet ongehoorzaam, ik rij niet. Dat is het probleem.
En hoe gaat longeren dan (echt longeren he, niet het rondslingeren) Edit: waarom ga je niet wat meer mennen dan? Kun je met overige pensionklanten niet een tijd afspreken dat je in de bak kunt mennen? Dan is dat voor je lichaam prettiger en paard krijgt toch beweging.
).
ha ha goed gedaan hoor en leuke foto's
wij zijn ook niet meer de jongste,dus weet hoe je je voeld......daarom stap ik niet meer op een paard(alleen pony)

vervelend is dat om je angst niet goed de baas te kunnen, idd Bach rescue of die andere tincturen werkt super goed
Heb het Pown ook wel is een tijdje gegeven inc. mijzelf zodat we rustig bleven

stoute step in de hoek!