@Gem Ze doet niets. Ze bokt niet, draait niet om, steigert niet. Ze kijkt alleen maar en gaat wat kortere pasjes maken in stap of draf. Ik weet wat ik moet doen, maar ik blokkeer. Buiten dan. In de bak heb ik haar gewoon gereden, stap, draf, galop, wijken etc doet ze keurig.
Komt gewoon doordat mijn lijf te veel ellende heeft meegemaakt (vergeet niet dat ik twee jaar (vrijwel) niet heb kunnen lopen ten gevolge van blessures (door het paardrijden) en andere ellende) en mijn hersenen dat lijf niet kunnen overtuigen.
Maar ik vind in de bak rijden niet echt geweldig en zeker niet elke dag. Plus dat mijn lijf 3, 4 x per week intensief trainen gewoon niet aankan. Maar goed, we gaan hier in beraad. Vwb het rijden moet ik gewoon voorlopig maar even eerst in de bak rijden en dan rondje uitstappen en zo weer wat opbouwen of zoiets. Ik weet het gewoon even niet.
@Ips samen met anderen heb ik het minder erg dat ik zo bang word. Dat klopt. Wel loop ik er erg tegenaan dat zij gewoon vlot stapt en de meeste mensen gewoon veel langzamer en slomer. Dat rijdt gewoon niet echt prettig. Maar dat zou ik wel meer op kunnen zoeken dat klopt. Les is in de bak dat maakt me niet uit. Ik heb me opgegeven voor een paar endurance trainingen is in een groep trainen buiten. Dus dat is ook soort les.
Pfff lucht wel op even erover te brainstormen
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 16-12-12 23:16, in het totaal 1 keer bewerkt