Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maisie schreef:iedereen druk druk hier. En het gaat ook snel hierzo.
20x40 vind ik ook altijd zo klein. Zou met een kar bijna niet te doen zijn.
Tine fijn dat ze weer zo lekker liepen. Hoe lang rijd jij dan per keer? Ik heb het meestal na 30-40 minuten wel gezien.
Zondag heb ik weer wedstrijd dus ga zo maar eens kijken wat ferro van een beetje dressuur vind.
Maisie schreef:iedereen druk druk hier. En het gaat ook snel hierzo.
20x40 vind ik ook altijd zo klein. Zou met een kar bijna niet te doen zijn.
Tine fijn dat ze weer zo lekker liepen. Hoe lang rijd jij dan per keer? Ik heb het meestal na 30-40 minuten wel gezien.
Zondag heb ik weer wedstrijd dus ga zo maar eens kijken wat ferro van een beetje dressuur vind.
Gem schreef:, wel iemand naar Schaijk D+V, komend weekend? *zoekt veel handjes om vast te houden*
NienSCHaap schreef:Ik rijd helaas geen wedstrijden, heb momenteel niks in het tuigen *later als ik groot ben, wil ik tuigpaarden gaan rijden (mennen). dat is weer heel wat anders, ik ben meer van de tuigpaarden en hackney's
Biancacoo schreef:@ Tine heel herkenbaar wat je schrijft over je zelfbeeld.
ben dus niet de enige, haha...wil zo graag dat hij een zelfverzekerde jongen word, maar hij is 5 en doet het al veul beter als ik, dus er is goede hoop voor hem
Wiskybokjes..(hoe kom je aan zo'n naampeerd die graag bokt ?? ) welkom hier..
Nienschaap, het is echt een supergave wagen, daar vind je echt wel iemand voor !!
Verder.....dipje is hier ook nog niet weg...weet nog niet hoe ik me echt moet gaan vermaken van de zomer, denk toch maar wandelen met husky's apart..want mennen dat word niet meer wat.
Trainen kunnen Dakota en Eagle nog niet vanwege leeftijd en temperatuur, maar ze kunnen wel lekker wandelen natuurlijk...en misschien kan ik dan rustig aan wat aan mijn conditie gaan werken.......nieuwe hobby ???ben ik nog niet over uit..
Dus ieder een dikkedie die kan gebruiken en
of
of
of
kies maar uit..