ja dat had ik ook!.. liever een gezond paard en er wat centjes voor over hebben dan een paard die er alleen maar slechter voor wordt.
Weet iemand toevallig dit:
In het logo staat Menteam van Berkel Amsterdam Bij nederlands heb ik geleerd dat als je geen naam voor de achternaam doet of een letter van dan ook met een hoofdletter moet.. Hoe zit dit met mijn tekst?.. want ik vind het mooier zo maar of het klopt weet ik niet?
Wil namelijk petjes en logosticker op trailer maken en zou zonde zijn als het fout staat en over moet.
Ik kan je logo amper lezen. Volgens mij staat er Menteam van Berkel Amsterdam. Er moet alleen een komma voor Amsterdam anders lijkt het of Berkel en Amsterdam 1 woord is
Net de uitslagen online. Ik had over alle deelnemers de meeste punten in de dressuur, dat is raar. Ik had ook de minste strafpunten op alle deelnemers. Haha..
Naaltje, gefeliciteerd! en leuk dat je al zo snel kan beginnen.
Mijn paardjes hebben weinig tot geen schaduw in de wei op het warmste van de dag. mijn volwassen paardjes (ivy & wobbe) kunnen er beter tegen. maar Rafiki (2 maanden oud) is nog maar een veulentje... en hij heeft toch al zo'n verschrikkelijk dikke vacht. dus die legt het bijna af in die hitte. ga vanavond kijken of we een parasol in de wei kunnen maken... ben zo bang dat die kleine een zonnesteek krijgt.
die bolle van mij stond alweer in de bak. Die grote wordt kapot gestoken door de dazen op de weide waar ze nu lopen, e de andere wei kunnen ze nog niet op, die is pas gehooid.. Dids nergens last van dankzij z'n burka Volgens ij is dat beest ook echt blij met die deken
Ging eventjes wat wilgentakken van de boom naast de wei snoeien. Loop ik met die bos takken naarde auto, komt dids naar het hek, hinnik hinnik.. Die vindt wilgentakken heerlijk dus maar 'n tak afgestaan, hij ging 'm heerlijk oppeuzelen
De vogel zit nu ook weer in een oerwoud, kan ie weer slopen
Ik ben voetbal aan het kijken en huiswerk maken. straks nog snel eten halen, met een uurtje moet ik richting stal voor de les. Moet dus ook moed verzamelen.
Ze vinden me trouwens wel heel goed. Sta op de startlijst van roden in de L, terwijl ik nog maar 4 winst in de B heb. Heb maar eventjes gemaild
mirror666
Geplaatst: 28-06-10 17:37
tine10 schreef:
In wilgentakken zit een stofje waar dieren rustig van worden, dus dat zal vast wel helpen.
soort van pijnstil-idee t is ook de enige boom waarvan ik takken kan halen waarvan ik vij zeker weet dat ze niet bespoten zijn/vervuild zijn én die hij mag hebben hi isn u systematisch blaadjes aan het plukken idioot.. En 't stat nog ewel zo leuk, dat oerwoud
Maisie
Geplaatst: 28-06-10 18:00
leuk naaltje gefeliciteerd trouwens. Mijn pony's zijn ook gek op wilgentakken.
Ga zo ook nog even bij ze kijken gisteren was ferro een beetje flauw. Even kijken hoe het vandaag met m gaat. En niet geheel onbelangrijk de waterbakken vullen.
VanHuisUit
Geplaatst: 28-06-10 18:10
Zo wat is het warm vandaag!
Heerlijke menles gehad. Met Nolanda op stap geweest. Ook een heerlijk paard, ze staat bij mij nr 2 van de stal Zat met Hanemaayer sr op de bok, die man kan zo geweldig lesgeven. We zijn echt een heel eind wezen rijden, lekker in het buitengebied bij Zoetermeer, allerlei weggetjes langs. Ik heb genoten en had haar lekker voor elkaar.
Sim staat met die felle zon lekker in de schaduw van de stal, beetje in de wind, slimme poown. De andere mannen schuilen achter de grote paarden die in de wei staan, slimmies. Vooral Freddy is daar erg goed in
Zo en nu moet ik nog lesgeven van 19.00 - 22.00 uur...verzin je niet he met 30 graden.
Vwb Nederlands, het moet inderdaad zijn Van Berkel. Zou zelf Amsterdam weglaten, is wat verwarrend. Want Berkel is een plaatsnaam en Amsterdam ook. Leuk idee trouwens Rivaldo!
Nou ik ga mezelf motiveren...
L_Rivaldo
Geplaatst: 28-06-10 18:42
Dat is jammer, ik heb het logo net gekocht. Ik denk dat ik het zo maar laat .. niemand die er om zal zeuren toch (al ben ik wel een perfectionist, maar weer geld uitgeven doe ik niet)
Je bedoelt het tekstje Laura? Dat is vrij makkelijk te veranderen... Kan je zelf ook doen
Net voor het eerst gefietst met de pony! er was een hoofdstel, was allemaal goed maar natuurlijk had Tijger een te klein hoofd... Hij heeft zo een smal hoofdje!
Hij vond het wel heel erg leuk, totdat hij dacht van nouuu nu word ik wel moe hoor. Toen ging hij stappen en had ie zoiets van ga jij maar lekker fietsen, ik ga niet draven hoor (hij had net daarvoor een stappauze gehad...) daarnaast vond hij het niet zo leuk dat hij geen gras mocht eten. Maar hij was er al weer snel over heen, op z'n donder gegeven voor het niet luisteren, want ja, als we gaan stoppen als hij moe word schiet het niet op he...
Hopelijk gaan we zo wat spieren kweken! Ik wil dit tenminste 1 keer per week gaan doen dan, hopelijk valt ie dan een beetje af.
super milanka! ik heb bj dids altijd een kort zweepje bij hij kent het commando ''berm'' en daarmee ''begrens'' ik hem dan al er passanten zijn. En als hij loopt te lamstralen krijgt hij een tikje Zweepje gewoon in dezelfde hand als 't touw
Even snel een berichtje van mij! Heb t erg druk met werken en natuurlijk genieten van t mooie weer dus ben ff iets minder vaak op bokt te vinden! Natuurlijk lees ik wel bij als ik tijd heb
Heb afgelopen week een aantal keer gemend met mn tweespan, ze waren flink druk! En Kay zijn tuig is binnen en gepast door de dealer. Bruin staat hem erg goed! We hebben ook al eventjes 10 minuten gewerkt met sturen en LL. Hij pakt het super op.
haay iedereen, pfff ik ben er eventjes niet en ik moest echt een hele hoop nalezen, al is het me niet meer allemaal bijgebleven Naaltje gefeliciteerd!
vrijdag ben ik een heerlijk dagje naar scheveningen gegaan, inclusief oesters zaterdag een volle dag met paarden en pony's. daarna een flink hockeyfeest, wat erin resulteerde dat ik zondag echt een megakater had
misty train ik op het moment weer veel in het enkelspan en jemig wat gaat ze weer fijn. nog niet zo perfect als vorig jaar, maar ik klaag niet, ze pakt het braaf op, al moet ik soms nog wel eens de confrontatie aangaan, maar dat wordt steeds minder. ik rijdt trouwens wanneer het mij uitkomt, of dat nu in de ochtend, middag of avond is, op wedstrijd heb ik ook niet altijd de keus en moeten ze soms ook gewoon op het heetst van de dag dus dan zijn ze er in ieder geval een beetje aangewend.
trouwens dat naast de fiets. doe ik alleen met misty en alleen maar richting land, met magic zou ik dat levensgevaarlijk vinden
tine10
Geplaatst: 28-06-10 22:41
Hee Milanka, jij ook voor het eerst gefietst met pony. Ik ook. Viel me erg mee. Betrapte mezelf wel op een gespannen rechterarm. Voelde ik na afloop best. Maar ja, nog nooit eerder met een pony/paard gefietst, is toch best spannend. Morgen ga ik weer. Begin wel eerst weer op het erf en als het goed voelt nog een klein stukje de weg op. Ik probeer hem maar gelijk links en rechts te leren als ik afsla. Is met vaardigheid ook wel handig als hij die commando's kent. Morgenavond hoop ik met R te gaan mennen. Vanavond les gehad onder het zadel en hij ging eindelijk weer eens best aardig. Kan nog veel beter, maar ja, dat lichaam he..... Heb vrijdagmiddag les, nu maar hopen dat het te doen is qua temperatuur. En dan zondagmiddag wedstrijd.
Nog heel geworstel gehad hier met de sproeier. Kreeg geen water meer, dus nieuwe pomp gekocht, kreeg ik nog geen water. Bleek na lang puzzelen, dat het filter verstopt zat. Dus net helemaal uit elkaar, schoongemaakt en weer in elkaar en ja hoor, ik kan weer sproeien. Wilde alleen dat ik dat heldere moment een paar uur eerder had gehad, had ik wei nog voor groot deel kunnen sproeien.
VanHuisUit
Geplaatst: 28-06-10 23:41
Fietsen met deze hitte....wow!
Heb nooit geweten dat andere handschoenen zo'n verschil konden maken, zie 'mijn' anti-slip handschoenen topic [AR] anti slip menhandschoenen... . De handschoenen die ik van Monique heb overgenomen zijn echt heerlijk (binnenkant hertenleer). Ook geen 'zweet'handschoenen, want vandaag was het dus 30 graden en ik had geen extreme zweethandjes Kon ook goed mijn hand om het leidsel krijgen wat me met mijn ideal handschoenen veel minder goed lukte. Kon ook tussendoor als Nolanda sterk werd wat kneepjes geven waardoor ze weer wat ging buigen en ik uiteindelijk weer ontspanning kon krijgen enz. Dus groot succes.
Zo morgen nog wat facturen de deur uit en dan is het voor ons echt vakantie, heerlijk