maisie,wat een moeilijk moment voor je,maar gelukkig kan je haar nog regelmatig zien. heeft ze een leuk stalletje gekregen met nieuwe vriendjes? sterkte met het afscheid.
de remklauw zat vastgeslagen broer heeft hem eraf gehaald uit elkaar gehaald om hem te smeren en er moet een nieuw rubber op.. het probleem is dat niet bekend is van welk merk/type de klauw komt, en dat schijnt uit te maken voor de maat/vorm van het rubbertje (wie verzint het ) ook ''een andere'' is problematisch omdat de bevestigingspunten waarschijnlijk op een ander plek zitten dan.. bedenk dit bij iemand die zelf geen verstand heeft van die dingen (ikke dus ) en daarbij afhankelijk is van een dwarse broer...
het duurt inmiddels 3 mnd.. de hele kar is klaar (oke, nog wat tape en een kmteller) en die rem is nogsteeds issue..
(baal ervan )
Maisie
Geplaatst: 14-01-09 08:57
ze staat wel goed geloof ik hoor.
Haar buurvrouw vond haar erg intressant. Cindy vond het hooi intressanter Het automatische drinkbakje was ook wel appart maar verder stond ze lekker op dr gemak.
Aukie
Geplaatst: 14-01-09 10:00
Maisie, sterkte ermee Het blijft moeilijk om je paardje weg te brengen naar een nieuwe eigenaar ook al sta je er voor 100% achter. Fijn dat ze daar meteen op haar gemak was
Naaltje, balen dat het allemaal niet zo opschiet met je wagen.... Hopelijk wordt er een goed oplossing gevonden voor de rem. Succes ermee!
Heb Rafiq opgegeven vanwege de problemen met trailerladen en nu kreeg ik vandaag een mailtje dat ook wij zijn geselecteerd! Nu nog even wat papierwerk invullen en opsturen. Ben erg benieuwd of we daadwerkelijk aan studenten worden gekoppeld en er wat aan zullen hebben! Ik hoop het....
happytime
Geplaatst: 15-01-09 15:44
hoop dat het werkt met die trailertraining,vriendin had hetzelfde probleem, maar...moest met haar paard daar melden,was moeilijk, want paard ging de trailer niet in,tja wat dan????? als haar paard de trailer inging had ze die training ook niet nodig! ze zijn thuis geweest en nu...gaat het steeds een paar minuten sneller. hoop dat het bij jou ook werkt enne.....ik ben blij dat ik met mijn 3 meiden alleen op pad kan,zonder hulp dat gun ik iedereen. succes
Ze komen bij je op stal. We worden dan gekoppeld aan studenten in de omgeving. Ik hoop ook zo dat het gaat lukken.... Kunnen we lekker ontspannen op pad en ook eens ergens anders rijden.
Levi (was van ons, staat nog steeds hier op pension) was absoluut niet te laden. Echt rampzalig. Gelukkig kon hij onder het zadel naar trailertraining gebracht worden. Destijds zat Dream Stables nog in Leerdam (is allang op de fles). Het heeft absoluut gewerkt!
Jammer genoeg is hij verkocht en heeft zijn nieuwe eigenaresse het niet bijgehouden. Hij komt nooit meer het erf af hier. Ik hou mijn hart vast voor als hij nog eens weg moet voor behandeling of zo.
Wij hebben zelf de beslissing genomen onze marathonwagen te verkopen. Hij staat al een jaar stil, sinds we de nieuwe recreatiewagen hebben, gebruiken we hem gewoon niet meer.
Dus netjes gepoetst en volgende week even bij Hans van der Mee brengen. Denk dat hij daar beter verkoopt als hier. Onze vorige wagen is ook bij Hans verkocht. Onze nieuwe is trouwens ook een Hans van der Mee-wagen, daar zweren we bij!
Ik zet hem later deze week wel op Bokt, even overleggen over de vraagprijs nog. Maar als iemand toevallig een marathonwagen voor grote paarden zoekt, hij komt te koop!
ik ben aan het kijken of we een menweekend van vrijdag tot zondag kunnen houden hier op stal. Met lessen, buitenritten, enz. Ik zou dit dan willen in het 3e weekend van augustus. Naast onze eigen instructeurs wilde ik ook andere instructeurs vragen te komen. Is er hier iemand die daar belangstelling voor heeft?
*gaat al bijna stuiteren* haha, nee.. ik zal eerst eens leren rondsturen en vertrouwen hebben mijn tuig is binnen en morgen wordt alles gecheckt.. zondag ervoor als het weer meezit (en ik een groom heb )
Niet dat weekeind..... Dan heb ik premiekeuring waar ik het hele jaar naar uit kijk. Alle andere weekeinden zou ik wel willen kijken of ik oppas voor de rest van de haarballen kan krijgen.
hmmm augustus is altijd wel een drukke maand met wedstrijden.
Verder wel een heel leuk idee !!!
sammykuh
Geplaatst: 22-01-09 09:19
heel leuk idee linda maar wat gaat het kosten (i.v.m. centjes ) en ik neem aan dat je niet persee hoeft te blijven slapen (woon niet zo ver vanaf jou dus zou dan vanuit mij naar jou kunnen komen sochtends)
Ik zou het idd niet dat weekend doen. Dan zijn er ontzettend veel keuringen en wedstrijden.
liberty
Geplaatst: 22-01-09 14:57
We hebben het een weekend eerder gedaan, gezien de knhs kalender was er dan waarschijnlijk geen wedstrijd. alle info staat op http://members.tele2.nl/stalsintels