Eindelijk een eerste winstpuntje binnen, de twee proeven deden niet veel onder voor elkaar maar het blijft jurysport. Jury was verdeeld, de een 184 punten, de ander 164,5 punt. Veel verbeterpunten, maar ben tevreden over vandaag.
Hebben jullie ook zo'n last va n muggen? Gisteravond een rondje met maf door het bos en hij werd helemaal mal van de muggen aan zijn hoofd (had hem hier niet ingesmeerd). Het werd een snel rondje hij wilde alleen maar draven om die plaaggeesten te ontlopen.
Viel mij ook op dat er weinig vliegend gespuis is. Komt vast door het koude voorjaar
tine10
Geplaatst: 16-06-21 09:39
Ze komen vast nog wel
tine10
Geplaatst: 16-06-21 15:40
Rete spannend, ik heb een startpas voor ohz aangevraagd. En Thor heeft een heuse wedstrijdnaam. Onze stal heet Adelaarshoeve, dus zijn "achternaam" is nu veranderd. (lang leve google translate) Het blijft soort van onuitspreekbaar hahaha
tine10
Geplaatst: 16-06-21 17:06
Jakkes, net toch de eerste daas gezien. Ik haalde Thor uit de wei om hem even af te spoelen, toen zat er een op zijn hals
Vandaag mogen kijken bij het ringen van 4 uilskuikens van de steenuil. Respect voor de ringer, die met zoveel rust en zachtheid, het jong snel meet, weegt, ringt en weer terugplaatst in de nestkast. Ze waren alle 4 in top conditie en hopelijk gaan ze een mooi leven tegemoet in de polder
Biancacoo
Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-21 13:13
Janouk..wat ontzettend gaaf !! Succes Tinr Gem wat goooeeeed van jou en miepje