[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 06:55

*\o/* happy birthday, Gem *\o/*

avaluna

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 07:05

Van harte gefeliciteerd, Gem; maak er een mooie dag van!!!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 08:01

Y)(^) gefeliciteerd Gem!

Jeskim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 09:07

Gefeliciteerd Gem!!

Wauw, marathonlopers. Ik vind het ook knap!!

VHU, geen mest onder boontjes?? Zal mijn pa eens vragen, volgens mij doet hij overal paardenmest onder, hihi.. Heeft ook een groententuin.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 11:42

gem; van harte gefeliciteerd,fijne en zonnige dag *\o/* 8-)
spitzen..wauw leuk,hier als ukkie ballet gedaan,mocht niet naar de wc....pieste zo in mijn pakje met 1 been op de stang.....meteen genezen van ballet(was erge strenge juf die ook met stok sloeg)
lees weer over de moestuintjes..leuk hier al gefreest maar ff geen tijd gehad om te zaaien.
gisteren oefenmarathon gehad, na een slapeloze nacht(vergeten we de hindernissen-stress niet?) een leuke wedstrijd gereden, zeer zwaar terrein, sun deed alles super goed en 1ste geworden bij de onervaren klasse. *\o/* trots op de kleine pony,hoorde dat er een paar zich terug getrokken hadden tijden wedstrijd.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 12:36

@HT: wauw wat ontzettend goed, zeg: gefeliciteerd! Super zo met Sun!

Hier is de juf ook wel heel streng, maar geen stok, er is hier ook een heel goede school, maar daar ook te fanatiek naar mijn smaak ook opmerkingen qua gewicht e.d.; ik vind het leuk dat ze aan ballet doet, onze dochter is ook waanzinnig serieus, maar daar gaat ze later echt geen droge boterham mee verdienen, dus gewoon leuk voor erbij; hoeft ze geen complexen o.i.d. van te krijgen.

Zo heerlijk dat mooie weer; vanmorgen OOtje en Lotje uitgebreid gepoetst, rondje hondjes en nu bekaf; meteen maar zwempak aan en klaar gemaakt voor vanavond; zo ff plat, maar heerlijk genoten.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 15:31

Pffff, 31 stuiterballetjes in groep 3. En dan moet je daarmee ook nog 20 minuten lopen naar het gymlokaal. Maar goed, we hebben het weer overleefd :+

Nu wachten tot zoonlief thuis is van spelen, dan moeten we echt even nieuwe rijhandschoenen halen, ze vallen gewoon uit elkaar. Tot die tijd maar uitmesten en opruimen (binnen en buiten }:0 )

Ava: leuk hoor voor je dochter. Ik heb vroeger ook nog op ballet gezeten. Lekker met de paarden bezig geweest in het mooie weer +:)+
HT: wat goed!!!
Gem: van harte

Hier geen verstand van moestuin, dus kan maar zo zijn dat we de goede dingen eruit halen en onkruid laten zitten. _O-

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 16:19

Help...... denk je je verjaardag toch echt goed verstopt te hebben, was ik helaas te laat om ze van FB te verwijderen :( . Maar dank jullie wel ;)

Vnaaf appel-victoria vlaai met slagroom, dat is het enige voordeel :Y)

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 16:25

Hahaha; lekker Gem; laat het smaken!

Ben moed aan het verzamelen mijn nest te verlaten ;-); vanavond aquatherapie; eigenlijk wel hele week op verheugd.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 18:19

:+ Gem. ...hahaha..ik zag dat je zus je feliciteerde......
Ava, succes met je aqua- training..

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 18:34

Hoop dat je lekker hebt ge-aquajogt _/-\o_
Tine druk met mignons :')
Piet vandaag weer voor het sleepje gehad ging supergoed :D

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 18:51

Super! Heb je nog beeldmateriaal van Piet?
Hihihi; joggen is het niet echt ;-)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 22:14

Durf nog geen filmpjes te maken :') zodra ik wat heb zal i het plaatsen.
Je bent dus wel gegaan super.
Welterusten allemaal :z

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 17:24

Ik zit hier toch wel zo tevreden en voldaan te wachten tot ons eten klaar is. Vandaag gewerkt op de school van zoonlief, in groep 1/2. Wat een geweldige groep, ik heb zo genoten!!!!!! Daarna naar gitaarles wat supergoed ging en tenslotte nog met Samoerai naar dressuurles. Ze gaan zoooooo goed.
Morgen naar groep 2, een clusterschool van onze school (dus zelfde directeur enzo). Zin in. En smiddags gaat springjuf even met Sam springen, omdat ze de laatste keer erg stout was.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 21:00

Klinkt heel fijn allemaal Tine *\o/*

Mijn vader krijgt binnenkort een pacemaker, hoop dat hij dan weer jaren mee kan. Hoop dat hij snel wordt opgeroepen mijn moeder raakt helemaal oververmoeid -O-

Verder hier geen paard gezien, stad ingeweest en een nieuwe outfit gekocht, moet vrijdag een training geven en mijn kledingkast was errrrg leeg :')

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 21:03

Super, Tine!

Fijn, Vhu, arme mams!

Wat leuks gevonden? Ik was ook weer bijzonder goed geslaagd; hahaha. Ben nog nooit zo erg op uiterlijk gefixeerd geweest *bloos*

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 21:33

klinkt leuk tine zo die klassen waar je lesgeeft.
vhu in nieuwe outfit *\o/*
ava: hier probeer ik ook een beetje de modetrend bij te houden ivm mijn werk maar tussen de ponys....beetje zonde,dus oude plunje weer aan,stinkschoenen enz..... _/-\o_

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 06:15

VHU sterkte voor je mam. Hopelijk krijgt je vader snel de operatie

Ik moet ook nodig gaan winkelen. Mijn huidige kledingbestand is vooral bedoeld voor de omgang met paarden, dus heb niet heel veel variatie om netjes voor de klas te staan. Heb gisteren vast een zomerjas gekocht (knalrood hahah) omdat mijn nette winterjas inmiddels wat warm begint te worden.

Nou, ik moest maar eens gaan opschieten. Moet zo alweer de deur uit. Fijne dag allemaal

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 09:19

@tine; succes met het vinden van passende outfits!

@ips; ik ben benieuwd hoe het met jouw dames gaat!

Weet iemand nog wat leuks te doen of te zien in de buurt van Leiden? Wil er dan een paar dagen aan vast plakken.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 09:20

Natutalis. Atlantikwall museum (is alleen niet rolstoel toegankelijk )
Leiden. Den Haag. Keukenhof

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 09:30

@Keet: dank je wel! Klinkt goed! Even wat combineren met ziekenhuisbezoek.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 09:32

Afbeelding
Het gaat heel best met de dames! Det is van de week 10 geworden en Keshya vandaag 2

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 09:38

Heerlijke foto! Fijn dat het zo goed gaat en gefeliciteerd nog met Det en vandaag natuurlijk met Keshya!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 12:57

Hortus is ook erg mooi. En wat leuk is is een rondvaart door de grachtjes. Corpus is ook erg mooi weet alleen niet of je daarin kunt met rolstoel. Vlakbij in Noordwijk is Space Expo. Gewoon koffietje op de Beestenmarkt is ook gezellig zoveel te zien daar.

Piet was gisteren met het binnenzetten weer eens uitgebroken, rent hij de ruinenpaddock in die gek al die grote paarden van de leg en niemand kan hem dan meer te pakken krijgen hij maakt er gewoon een spelletje van }:) naja straks staat alles op de wei. Ze moeten hem gewoon als 1e pakken hij staat keurig voor het hek te wachten maar als ze dat niet doen duikt hij onder of nu dus tussen de draadjes door kleine draak.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 16:24

Keukenhof, lijkt me mooi idd..
Vhu, heeft ondeugende Piet, en nieuwe kleren, zien er mooi uit,..ik heb niets chique. .en dat is soms best lastig.. :o
Ips, mooie foto, fijn dat ze zo goed gaan.

Ons zoontje had vanmiddag een knikkertoernooi, het is een voorronde op een kampioenschap hier in de gemeente....hadden we zoiets van..leuk meedoen,..en dan zien we wel,...knikkert hij heeeeeel goed :+ mag hij naar de finale !! Hahaha...is hij helemaal blij....nou door oefenen maar,..De kids hadden allemaal veel plezier..erg leuk.