Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
LinSa schreef:Ja, maar waar vind je nou een goede smid? Hoe vind je die?
Ze is in mijn bezit vanaf dat ze 2,5 jaar oud was en inmiddels is ze 9. Nooit hoefbevangen geweest, maar wel altijd gevoelig in de zomer.
Zou het misschien eens raadzaam zijn om haar op de foto te laten zetten?
IJzers durf ik niet aan omdat ze nogal eens naar elkaar uithalen op de weide.
tja hoe vind je goede hoefsmid... dat is gewoon heel lastig want het moet ook nog passen bij je paard en ze moeten hun afspraken nakomen (vind ik dan) die combi op zich is altijd al heel lastig. Ik heb Jeroen vd Wiel, is echt heel kundig. Kost wel wat meer dan standaard hoefsmid... moet je er dan ook nog voor over hebben en ik weet niet in hoeverre hij ook in jouw regio zit. Of je kunt hem vragen wie hij zou aanbevelen? Hij leidt ook hoefsmeden op.LinSa schreef:Ik moet er wel bijzeggen dat ze vaak gevoelig loopt op asfalt en sowieso op grind. De hoefsmid die ik nu heb is nog maar 2x geweest.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik niet zoveel verstand heb van hoeven ,dus ik Ie ook niet snel of ze verkeerd bekapt worden. Ik merk het vooral aan de pony's zelf.
LinSa schreef:Zou Berenklauw kunnen? Dat heb ik 2 jaar terug gehad met Sabrina en dat was geen pretje!