Marktplaats is ook mijn grote vriend op het moment haha. Eigenlijk meer om uit te zoeken wat ik wel en niet zoek, maar je weet maar nooit waar je tegenaan loopt hè...
Hoor idd slechte verhalen over Poland. Maar het modelletje is leuk, dus die onthou ik

Haha en nee hoor je bent zeker niet de enige. Ben als 16jarige een keer zó hard van een jong dier afgeklapt dat ik sindsdien last van m'n heup krijg op vele zadels. Helaas pindakaas... Dus rij alle dieren zoveel mogelijk met m'n eigen zadels, die zitten fijn.
http://www.morrisandnolan.co.uk/
Dan ga je toch met een hogere snelheid door krappere bochten heen dan als je gewoon lekker recreatief ritjes wil maken door het bos bijvoorbeeld.
Trouwens een wedstrijd rijden met het span is toch leuk? Het is nu ook heerlijk weer om even een ritje te maken!
Mag nog wel ergens een business case maken en naar aanleiding daarvan word je wel of niet op gesprek uitgenodigd. Daar mag ik na de kerst mee aan de slag 
lekkerrrrr.

ach ja, waar was die geldboom ook alweer
ben ik nog welkom hier? Tijdje weg geweest want echt continue bijhouden lukt me niet. Maar merk toch wel dat ik blijf meelezen en terugkomen omdat er soms wel interessante dingen voorbij komen ook. Ik heb een nieuwe welshje en wil wat actiever de sport in. Hij is nu nog herstellende van een castratie en daarna ga 1x per week lessen op de club.