Heb me al eerder gemeld hier. Toen was ik op zoek naar een sulky, deze hebben we gevonden; een hca.
Na wat afstelling super fijn in balans, dacht ik. In stap en draf blijft hij echt heel mooi vrij in de lichtogen. Klappert niet, hangt niet, echt netjes in het midden.
Nu wilde ik een galopje maken in het bos. Mooi vlak pad maar nu begon de sulky echt onwijs te klapperen.
Waar kan dit aan liggen en hoe los ik dit op? Zo is de lol van het galopperen wel snel af natuurlijk.
Vind het vooral lastig omdat de sulky in stap en draf wel in balans hangt. Alleen in galop dus absoluut niet..
Edit
Voorheen had hij dit probleem niet. Maar na een winterstop hebben we de sulky toch anders afgesteld omdat ik vond dat hij toch teveel voorover stond. Nu dus dit probleem
Vanuit daar geredeneerd; zou het dus verstandig kunnen zijn het stoeltje weer iets naar voren te zetten? Hij is namelijk wat naar achteren gegaan. Maar voordat ik het hele spul verander wil ik wel weten of dit dan het juiste is omdat hij in stap en draf wel heel mooi hangt