Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
bij onze zoon Han is hetzelfde dus dan bel ik zowiezo en geef de telefoon aan zoonlief, die heeft dat tot nu toe niet in de gaten. Wie niet horen wil moet maar voelen. Maar leuk is anders
en daarna nog uitgestapt met Wiske erbij in het bos, dus die heeft haar beweging wel gehad (zowel Wis als Bente). Blondie ook heel goed aan het werk gehad. En tja, buiten staan is hier denk max 2 uur per dag zo ongeveer? Ze vinden er geen zak aan want het is een grote baggerboel. Bente staat na 10 minuten al te hengelen (dwz krabt dan enorme kuilen, vindt het echt niets) en Blondie staat maar wat te mauwen met buurmannen of vrouwen
. Dus geen succes. Maar ja, dat is hier gewoon zo we zitten 7 meter onder NAP, is geen houden aan in de winter.
sterkte! Fijn dat Beer morgen even naar stal kan, kunnen ze zo heerlijk ravotten. Wel echt zwaar K dat je zo met je rug zit nu je net zo'n leuk bijrijdpaardje had gevonden.....

Nu even pauze en dan naar de wedstrijd.
2duhsss!!!!!!!!

voortaan leert bicci vanaf papiertjes

Fijn dat je weer met haar aan het werk bent. Ik moet / wil Bente ook heel graag weer gaan oppakken, voor de wagen. Laatste keer ervoor was met de herfst/snertrit, een maand terug dus ... moet even kijken wanneer de bak goed en beschikbaar is.... Hoop dat het in de Kerstvakantie gewoon lekker weer blijft als ik paar keer weer heb gemend heb ik het idee dat ik weer 'op regel' ben.
.
), alles weer een beetje netjes voor morgen
.
!
van mij!
hallo, lekker aan het rijden?
.
, maar ik wil jullie daarom hier maar even laten weten dat ik sinds een weekje als hoofdmoderator aangesteld ben. Dit brengt verschuiving van taken en extra werk met zich mee, vandaar dat mijn postfrequentie sindsdien lager ligt
.
!
een hoofdmot!
Gem ons motje 
Kan vandaag niet naar stal. Moet morgen. En 2 dagen achter elkaar is niet haalbaar. Dus nu aan het werken aan stage. Kan ik hopelijk morgen rond een uurtje of 2 op stal zijn...
Ik heb een contract voor onbepaalde tijd gekregen. En daar ben ik echt onwijs gelukkig mee!
Wel alleen voor de zaterdagen. Maargoed, da's toch al 8u