Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Goedenavond. 
Onze kar weegt 250 kg en dat gaat prima. (Grote wielen rollen makkelijk)

NienSCHaap schreef:@poeltje, voor de hackney moest ik echt geen zwaardere wagen hebben, hij heeft eenmaal voor een wagen gestaan idd van 250kg maar dat liep voor geen meter dus heb het gehouden bij dit gewicht.
Het was ook meer een parade paardje dan een werk paard
en *later als ik groot ben, wil ik tuigpaarden gaan rijden (mennen). dat is weer heel wat anders, ik ben meer van de tuigpaarden en hackney's
(eerlijk zullen we alles samen delen)
balen! 

en voor de wagen
gouden springschoenen
verschillende dipjes/dippen
zelfvertrouwen of niet hebben....da's vaak makkelijker gezegd dan gedaan...maak als studiebegeider ook mee dat ze blaken van zelfvertrouwen, zeg maar gerust enorme zelfoverschatting, is ook niet handig....nadenken over wat te doen deze zomer wij hebben het hier dan weer juist veel te druk met plannen wordt er soms helemaal onrustig van
....
en gevonden
had 20x40 ringetje uitgezet (oeps, da's klein
) en proefjes geoefend ging dus erg lekker (en dat is weer goed voor het broodnodige zelfvertrouwen). Maar heb echt geen idee meer hoe er gejureerd wordt / wat ik ervan moet verwachten punten-technisch gezien. Laatste proef van mezelf dateert van 2005, kun je nagaan.
ook mezelf weer gedwongen stuk weg te doen (Biancocoo bij mij zit /zat de schrik er van de quads echt nog wel in hoor zo dapper ben ik nou ook weer niet, dus schaam je niet over jouw angst over die oliebol-auto die je zo passeerde
, dat duurt gewoon even). Dacht het zo getimed te hebben dat ik de enorme tractor plus gierding niet tegen zou komen , nou je raad het al kwam er maar liefst twee tegen, ook nog twee tractoren en een enorme vrachtwagencombinatie (dus met aanhanger). Tjeutje. Maar mijn dappere mannetje gaf geen krimp en dan is het toch wel een superkereltje hoor
natuurlijk moest er wel weer iets gebeuren en dat was nu aan het eind toen dacht meneer dat hij lekker doordrammerig kon blijven draven / stuiteren dus terwijl hij moest stappen
dus dat resulteerde in nog half uurtje dressuren in de bak want ik wilde dat hij normaal deed (voor zover mogelijk). We zijn dus goed geeindigd

. Ben blij dat ik weer een beetje in het "circuit" ben beland via Joëlle en Ster. Vind het nog steeds apart dat er nog maar 1 x gegroet wordt
.
. Wordt er dus 10-dagelijks aan herinnerd
Nouvel schreef:Gem schreef:Heu, ik zit ff terug te bladeren, maar kan geen bijpassende tekst voor ander wit spook terug vinden
. Wie is dit tweede spooky monster
?
![]()
dat is Ola, een andere witte Lusitano merrie die op dezelfde stal als Fifi staat.
Ze is vorig jaar uit Portugal gekomen en er was toen alleen nog maar mee gefokt...
Ik heb haar toen zadelmak gemaakt, afgelopen zomer heeft ze hier nog een veulen gekregen en daarna ben ik haar weer heel rustig aan op gaan pakken...
groentje dus nog ondanks haar 17 jaar...https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 8095_n.jpg