VanHuisUit schreef:@Tine, enige wat je kunt doen is afwachten en volgens mij is dat nu juist niet je dingHet lijkt me als het een hoefzweer was dat je het ook had gemerkt met uit de box halen want binnen op de trailer zetten rad naar kreupel voor de wagen op wedstrijd lijkt me niet dat een hoefzweer ontstaat. Maar ik hoop voor je dat het er een is want dat is altijd vrij eenvoudig weer goed. Heb je zelf al flink zitten peuren in die hoef / eraan voelen waar het warm is? Als het op doorbreken staat en voel je dat wel. En anders dus niet...en dan kan het een paar dagen duren...en dan is het helaas geen kampioenschap
Op zich vind ik wachten niet zo erg, maar juist nu wel. Een slechter moment kan er haast niet zijn. Ik ga zo met hem naar de hoefsmid. Meer kan ik even niet doen. Toen ik hem gisteren uit de box haalde dacht ik wel iets te horen, maar ik zag niets, dus dacht dat ik dingen hoorde die er niet waren. Bij het losrijden kon ik het zelf ook niet goed zien. Arme beest. Heb toch wel ongeveer 10 minuten met hem gereden. Voel me echt schuldig.
Nou, ik ga mijn haar even in model doen en dan maar paard in trailer en op pad.