Had trouwens een paars shirtje aan en bevond me 90% van de tijd in de kantine achteraan aan een tafel met 2 laptops
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

). Hij reageerde heel fijn en hebben ook afgesproken mocht het daar niet naar me zin zijn dat ik altijd terug mag komen
.. dat is ook wel fijn dat je gewoon op een fijne manier weg gaat.
! De kinderen gingen allemaal heel leuk met elkaar om en gingen allemaal met een knuffeltje blij naar huis. Geweldige dag!
We zijn aan het verbouwen, dus erf staat vol met bouwcontainers, stapels stenen, bouwkeet, 3 auto's van de werklui, mijn eigen auto en nog onze mestwagen. Heb heel vaak haltgehouden. Stap gaat erg traag, dus op gegeven moment sukkeldrafje geprobeerd. Ging heel goed, alleen werd Rembrand toch wat onrustig in de wei, dus maar even de weg op (is doodlopende weg). Komt er net een dikke vrachtwagen met nieuw bouwmateriaal voor ons aan. Pony keek niet op of om. Ben dus heel tevreden en het leek ook wel dat hij het leuk vond. Morgen maar weer proberen. Poeltje schreef:Dan heb ik jou vrijdag als het goed is gezien bij de laptops toen wij niet zeker wisten of onze dressuurproef klopte.
Als ik dat nou eerder geweten had.
heb je niet iemand van het secretariaat gesproken? Die zaten gelijk rechts als je de kantine inliep. Wij zaten daar helemaal achterin
dat is het secretariaat geweest. Die voerscheppen stonden daar op de tafel.
Volgende keer roep je maar door de kantine: Poellie, poellie, poellie. 
dus mensen moeten echt mij aanspreken 
die herken ik dan wel weer
.. maar elkaar echt niet gezien (als ik het wist ging je natuurlijk zoeken
)
. Ze staan hier bijna hele dag in volle zon, terwijl ze ook in de schaduw kunnen staan. Gekke beesten. Vanavond ook gewoon naar verenigingsles. Doe wel wat rustiger dan normaal, maar dat is meer voor mijzelf dus.