[AR] [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 2

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Keet

Re: [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 09:05

Poeltje: ik heb je kennis gesproken inderdaad, met die groom die van de wagen afgeweest was. Heb ook de hindernisrechters en jurys gesproken die er op dat moment bij de hindernis stonden. Maar goed, niets meer aan te doen.
Had trouwens een paars shirtje aan en bevond me 90% van de tijd in de kantine achteraan aan een tafel met 2 laptops ;)

jouke_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 09:08

Naaltje: happy b-day!!

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 09:23

Evelli: Had jij lang blond haar in een staart?

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 09:37

Gefeliciteerd naaltje en mooie fiets, valt lekker op :D

ollie: mooie leuke foto's van je shet en je zoontje. Leuk dat hij er ook zo leuk mee bezig is met het mennen.

SL: succes vandaag met romeo, erg goed dat je hem laat gaan. Hier kucht rivaldo helemaal niet meer, nog wel wat natte neus (maar dat hebben alle paardjes hier wel als ze zich wat inspannen met dit weer) Dus ben helemaal blij :D

VHU: leuk album met al die foto's :D

Tine: vervelend dat je ze niet kon vangen, hoe was je uitstapje?

Napie: Super! gefeliciteerd zeg, hadden de pony's gisteren niet last van de warmte? Ik vond het zelf al zo heet, gelukkig veel bomen in apenheul

Millanka: Ik ging ook wel is fietsen met rivaldo, als er dan een auto langs kwam stuurde ik meer naar de berm en ging rivaldo vanzelf mee. Ging prima :D

Gisteren heb ik mijn stoute schoenen aangetrokken en naar de staleigenaar gegaan.. Werd ook nog door meerdere stalgenootjes moet in gepraat en een trap onder me kont gekregen (niet echt hoor :P). Hij reageerde heel fijn en hebben ook afgesproken mocht het daar niet naar me zin zijn dat ik altijd terug mag komen :).. dat is ook wel fijn dat je gewoon op een fijne manier weg gaat.

Ook de 4 pony's gisteren een kwatiertje laten rennen en veel stappen. Rivaldo leek geen last te hebben van zijn luchtwegen, maar ik doe het rustig aan. We moeten weer helemaal opbouwen.

Gisteren ook nog een leuk momentje met mijn pony's gehad. Ik had een milkshake een alle neuzen moesten natuurlijk kijken of er iets te halen was..

Apenheul was echt prachig, mooi weer en ook genoeg schaduw. Het is echt een mooi park en de aapjes hebben hier gelukkig echt de ruimte. Ik kon het gisteren ook niet laten om de kinderen stiekem nat te maken met mijn waterfles, dus alle kids tegen mij (dat had ik kunnen verwachten natuurlijk), uiteindelijk ga ik naar de wc vul niets vermoedend mijn flesje en loop naar buiten, staan ze om de hoek allemaal met een fles water. Oh wat was ik nat zeg :P! De kinderen gingen allemaal heel leuk met elkaar om en gingen allemaal met een knuffeltje blij naar huis. Geweldige dag!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 09:40

Yup, lang blond haar in een staart en een bril :)

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 09:42

Evelli schreef:
Yup, lang blond haar in een staart en een bril :)

Dan heb ik jou vrijdag als het goed is gezien bij de laptops toen wij niet zeker wisten of onze dressuurproef klopte.

Als ik dat nou eerder geweten had. :+

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 09:43

Goedemorgen allemaal,

Klinkt als een leuk uitje Laura!

Vanmorgen dus met ponybeest gefietst. Ging heel goed. Eerst heel vele keren het erf op en neer, kon ik goed de bochten oefenen :D We zijn aan het verbouwen, dus erf staat vol met bouwcontainers, stapels stenen, bouwkeet, 3 auto's van de werklui, mijn eigen auto en nog onze mestwagen. Heb heel vaak haltgehouden. Stap gaat erg traag, dus op gegeven moment sukkeldrafje geprobeerd. Ging heel goed, alleen werd Rembrand toch wat onrustig in de wei, dus maar even de weg op (is doodlopende weg). Komt er net een dikke vrachtwagen met nieuw bouwmateriaal voor ons aan. Pony keek niet op of om. Ben dus heel tevreden en het leek ook wel dat hij het leuk vond. Morgen maar weer proberen.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 09:49

Poeltje schreef:
Dan heb ik jou vrijdag als het goed is gezien bij de laptops toen wij niet zeker wisten of onze dressuurproef klopte.

Als ik dat nou eerder geweten had. :+

Vrijdag?
Kan me eventjes niets herinneren van dressuurproeven :+ heb je niet iemand van het secretariaat gesproken? Die zaten gelijk rechts als je de kantine inliep. Wij zaten daar helemaal achterin

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 09:52

Nee, wij waren helemaal achterin. Jullie gaven ons toch zo'n voerschep met het wedstrijdboekje en de startlijst?

Heb je trouwens nog wel een beetje kunnen kijken naar de marathon?

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 09:54

Nee :n dat is het secretariaat geweest. Die voerscheppen stonden daar op de tafel.

Nope, had alleen viavia beetje uitzicht op de waterbak. En heb nog een tijdje vaardigheid zitten kijken op het terras :)

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 10:00

Oh. :\ Volgende keer roep je maar door de kantine: Poellie, poellie, poellie. :')

Dit doet me trouwens denken aan een keer dat ik een patatje had besteld. Ik had een praatje gemaakt met wat bokkers en toen ging ik achterin de kantine zitten. toen mijn patatje klaar was, riepen ze: 'POELTJE, je patatje is klaar!!' _O-

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 10:24

Ik herken helemaal niemand :+ dus mensen moeten echt mij aanspreken :+
Gister op de sgmw vlietlanden had er iemand gebeld :+ die herken ik dan wel weer :P

b485

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 10:48

Samenvattingstijd:

Vanhuisuit is aan de slag gegaan met Freddy (vooral halthouden vind hij nog moeilijk)
Sonjim baalt van haar knie en kan moeilijk bokken
Naaltje is vandaag jarig maar heeft gisteren eerst veel moeten poetsen en opruimen maar toch had ze tijd voor een ritje met de cabrio
Joukhe heeft de warmte getrotseerd voor een rondje mennen en heeft een hengst een opvoedingslesje gegeven
Monique krijgt logees op haar weide
Napie heeft een "grote" prijs gewonnen
Millanka heeft afscheid moeten nemen van haar muisje
Tallechie was moe en heeft lang geslapen
Evelinee (en waarschijnlijk nog anderen) kijkt uit naar de vakantie
Lacuna moet met de auto naar de APK en wacht op haar nieuw tuig
Evelli en Poeltje weten niet of ze elkaar onbewust ontmoet hebben of niet
Rivaldo kan met een gerust hart van stal verhuizen en was nat na het dagje Apenheul
Tine is met de pony gaan fietsen en was blij over het resultaat

Mijn hoogtepunt van gisteren was een ritje naar de bank en terug (om centjes voor men nieuwe koets te halen) en een aai over het hoofd van men pony.

Prettige dag allemaal.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 10:53

Dit is gewoon echt heel eng en toevallig.
Buckje bleek ook in apenheul te zijn en ook bij het voeren om 1 uur van de aapjes voorin te staan. Wij ook :P.. maar elkaar echt niet gezien (als ik het wist ging je natuurlijk zoeken :P)

Volgend weekend gaan we kijken voor de dutch wagen :D
Deze week dan nog maar zeker even een stapritje maken met mijn oude wagen, die is ook zo fijn!

Mijn hondje is nu met mijn pa bij de DA.. zit me niet lekker.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-10 12:04

Goedemiddag, snel even in mijn pauze. Moet tot half vier vandaag maar heb het nu al gehad.

Ga mee met babs haar samenvatting.

Heb last van mijn (goede) slechte arm. Dus niet waar ik het gips om had, maar van de ander.

Vanmiddag voetal kijken en vanavond menles. Er is wielerronde in het dorp dus wordt omrijden. Ga snel weer richting het werk

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 12:07

goedemiddag dames,
ff vraagje, als het zo warm is mennen jullie dan gewoon?

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 12:15

IvysToeter schreef:
goedemiddag dames,
ff vraagje, als het zo warm is mennen jullie dan gewoon?

Ik men wel, maar dan wel 's avonds als het wat afgekoeld is. Verder train ik minder intensief dan normaal, want de pony kan heel slecht tegen het warme weer.

jouke_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 12:25

Ben gisteren op het heetst van de dag nog een groot rondje wezen mennen. Ponie vind het niet erg maar doe wel rustiger aan. Meestal ben ik toch 's avonds pas op stal en ga ik dan wat doen.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 12:31

Ik train ook gewoon door. Probeer het wel te vermijden om midden op de dag te gaan, maar zondag heb ik ook ongeveer tussen de middag starttijd voor wedstrijd. Dus kan ik maar beter gewoon doortrainen, zodat hij het gewend is. Paarden kunnen trouwens veel beter tegen de hitte dan hun baasje :o . Ze staan hier bijna hele dag in volle zon, terwijl ze ook in de schaduw kunnen staan. Gekke beesten. Vanavond ook gewoon naar verenigingsles. Doe wel wat rustiger dan normaal, maar dat is meer voor mijzelf dus. :+

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 12:40

i heb niet eens zin om te mennen met dit weer :))

zo,nog boter en eieren wezen halen.. vergeten :=

Mastrootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 14:09

Nou, ik ga vanavond even heen en kijken of de eigenaresse het een goed idee vind om te fietsen, ben toevallig ook bezig om een bitloos hoofdstelletje in elkaar te draaien dus als het met het halster niet goed gaat en ik leef dan nog, dan kunnen we het met een bitloos hoofdstel proberen!

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 14:33

Eigen logo gemaakt voor op mijn groene trailer
Afbeelding

Ik ga ook pas later op de dag met de pony's aan de gang.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 14:39

leuk! :D

ik ben net gebeld, morgenavond mag ik beginnen bij SelektVracht! :):)

verder heb ik het snoeiheet
Ga ik nu ff stofzuigen, en dan dweilen, dan naar stal toe :)

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 15:09

Hallo allemaal! ik kom ook weer even piepen.ik ben op school vakantiewerk aan het doen,maar momenteel valt er niets te doen...
@lacuna: ivm het hoesten,hij hoest al langer,maar niet zo onrustwekkend. vorig jaar is de dierenarts thuis geweest,toen was ik 150 euro kwijt en het had niets geholpen. De eigenaar van mijn verzorgpaarden denkt dat romeo allergisch is voor de pollen,maar dat ga ik eens vragen aan de dierenarts. Heb gebeld naar hem,maar hij kan vandaag niet meer langskomen.Morgen vroeg gaat hij komen. Ik ga ook vragen of hij het verstandig vindt om met romeo naar de veluwe te gaan, Ik wil zeker zijn dat het geen kwaad kan qua gezondheid.

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 15:16

Nog even wat toevoegen:
Naaltje gefeliciteerd!!
Laura: nu blijf ik doorbijten, vorig jaar dacht ik: 'pff ik ga de da niet laten komen als het toch niet helpt... ik probeer wel iets met natuurlijke middeltjes van bij de paardenshop!' Dit doe ik nu niet. Ik ben ten einde raad,heb alles geprobeerd. nu mag de da blijven komen tot romeo niet meer hoest! In de portemonnee zal het wel even pijn gaan doen,maar dan weet ik weer waar ik nu voor aan het werken ben:d