[AR] [HK] Mendurance praat topic

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

L_Rivaldo

Re: [HK] Mendurance praat topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-15 07:12

Lekker bezig geweest toydoll!het begin is er weer.

Bedankt meiden, Hopelijk zijn de heren een beetje rustig heb volgens mij een beginnende slijmbeursontsteking in mijn schouder even nog een week aankijken.

Barney1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 09:24

Vanuit Mallorca heb ik meegelezen.

Veel plezier Laura, kijk maar uit met je schouder. Ik was weer eigenwijs en heb een paar weken te lang gewacht. Nu zit ik onder de Morfine pillen. Maar het is nog niet over dus na mijn vakantie in Otterlo snel naar de fysiotherapeut want de zeventig km komt eraan en dat gaat dan errug veel pijn doen.

Lees vervelende berichten over Wateren en de omgevallen combinatie. Wat ontzettend vervelend dat ze niet werden geholpen.

Ik zou de uitslagen graag zien maar ze staan niet op de site. Heeft iemand deze compleet per mail beschikbaar?

We gaan zo terug vliegen en morgen de pony's weer zien. Ik heb ze wel heel erg gemist. Gelukkig gaan ze maandag mee op het tweede deel van de vakantie.

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 10:41

Ik zou graag eens van die 4daagse rijden maar zie het altijd veel telaat om nog slaap plaats te vinden.dus als iemand de datums voor 2016 weet hoor ik dat graag

MarjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 12:01

@keona Is onze Barchemse paarden4daagse dan niet iets voor je? Is in de 3e week van augustus, zie mijn onderschrift.

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 12:50

Ik zet ze vandaag nog online Barney. Ik kon mijn computer even een weekje niet luchten

MarjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 13:25

Heb een hartslagmeter voor Coldy besteld. Ben benieuwd naar waardes onder verschillende omstandigheden.

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 20:00

VanHuisUit, die menvliegendeken is net een maat te klein, die van mij heeft maat 185.

L_Rivaldo, veel plezier bij de Eper 4 daagse!

Toydoll, fijn dan Kyano nu goed gaat.

Heb verder eigenlijk niks te melden, heel erg saai :D . We trainen rustig verder en gaan er vanaf volgende week een 2e pony bijtrainen. Heb veel zin in Etten Leur!

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 20:07

MarjaR schreef:
@keona Is onze Barchemse paarden4daagse dan niet iets voor je? Is in de 3e week van augustus, zie mijn onderschrift.

Dat is zeker iets voor ons,maar denk dat ik u niks meer vind om te kunnen overnachten

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 20:18

Mallorca lekker hoor!!!! :D

Laura: idd, doe rustig aan met je schouder he!

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 21:16

Sorry tijdje niet geweest, even tijdje voor mezelf nodig gehad.. Net terug van een weekje Groningen, en daar ook mijn nieuwe aanwinst meegenomen. Hij is aan het herstellen van een klophengst operatie, en echt een leuk dier! Nu tijd om te genezen, te wennen, en dan gaan we elkaar leren kennen. Ik ga hem over ongeveer een maandje rustig aan beleren voor de wagen. Tis n guppie, dus alles rustig aan.

Ben ik nog welkom ? :D

Zo nu en dan wel eens wat gelezen, zoals Spookje en Hero bij de kampioenspony eigenaar (naam kwijt).
etc.

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 21:56

Zeker nog welkom,ben benieuwd naar je nieuwe aanwinst

BibiSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 22:45

Veel plezier Laura op de 4daagse!

Welkom terug LS!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 10:45

Barney terug uit Mallorca {:} en nog meer vakantie heerlijk zeg.... wat vervelend van je schouder :(:)
Rivaldo heerlijk op 4-daagse, super leuk! En ook opletten met je schouder :(:)
Napie kon computer niet meer zien }:) heel begrijpelijk :j maar jullie hebben het weer gefikst +:)+
Confetti ik zal zo nog even kijken naar de precieze maat, ze liggen op zolder, 3 hoog achter zeg maar moet ff in de zooi duiken :o

Gisteren erg ongelukkig van Ollie afgestuiterd ... had Ber ook mee als handpaardje ... boel ging om onverklaarbare reden aan de kletter ... (Ollie is echt nog nooit aan de kletter gegaan, die is altijd heel stabiel, kijkt wel eens maar zo betrouwbaar ... ) ik weet ook niet meer precies wat er is gebeurd. Hoe dan ook naar de spoedeisende hulp 2 gebroken ribben en rest gekneusd.
Duszzz.

Nu toch maar op zoek naar bodyprotector :7

MarjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 10:58

keona schreef:
MarjaR schreef:

Dat is zeker iets voor ons,maar denk dat ik u niks meer vind om te kunnen overnachten

Ik denk dat dat best nog zal lukken, hoor. Het is een gezellig, kleinschalig evenement. Geen mensenmassa's.
Het startterrein is bij een camping (hebben ook stalling). Daar is sowieso vast nog wel plaats voor een tent. En er zijn ook diverse B&B's en zo in de omgeving.

MarjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 11:00

@VHU Au! Hoop dat je snel weer opknapt.

BibiSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 11:36

VHU auw! Beterschap! Lukt het wel een beetje met slapen enzo?

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 12:52

Beterschap VHU, hopelijk niet teveel last van.

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 13:10

VHU: Jakkes!!!! Beterschap!

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 16:01

VHU auw, dat doet zeer. Veel beterschap!

LinSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 16:58

Ah gatsie VHU, dat is een rottige val geweest! Rustig aandoen dan maar!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 20:40

Bedankt allemaal. L_S foto's wat fijn voor je dat je een andere pony hebt gevonden. Ik hoop dat je heel veel geluk met hem hebt en dat jullie samen heel veel lol kunnen hebben :(:) :j
Barchemse paardenvierdaagse lijkt me een heel leuk gezellig evenement!

Het is een pijnlijke aangelegenheid en ik ben echt geen pieperd -O- kan niks. .. valt vies tegen. Manlief gaat net deze week week naar buitenland, zul je net zien. Gelukkig bij de pensionstal vlakbij mijn wei houden mensen ze in de gaten, dus 't komt wel goed op zich qua 1e verzorging (eten/drinken) bij de poowns gelukkig maar wat een gezeur allemaal >;) }:) ^)

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 20:43

Hier mijn nieuwe aanwinst: [ITP] Amadeus, mijn nieuwe aanwinst primeur op bokt!

Snap hoe je je voelt VHU hier ook krottig lijf maar dan om andere reden... Hele week al flink last, was bij het weekje weg ook een lui biggetje alles werd haast voor me gedaan voelde me zo banketstaaf... Morgen worden me knie'en leeggezogen en pretnison erin... Ontstoken weer.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 20:52

Echt een hele knappe stoere poown L_S. Hij lijkt niet veel te hebben geleden van de castratie? Mooi hoor kun je weer lekker mee aan de slag =:)

Sterkte morgen! Hoop dat het verlichting brengt.

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 20:56

Nou ik heb een filmpje... daar gilt hij en kijkt steeds om naar ze pikkie... Maar daarvoor deed hij zelf ruig dus beetje eigen schuld. Dat was toen hij nog niet los was. Gister was hij kreupelig, en vandaag leek hij geen pijn te hebben. Het is een taaie! Hij heeft aan beide kanten flinke hechtingen ene kant buikje geschoren. :)

Moonlight17

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 21:10

Gave nieuwe knol LS