Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het is af en toe ook een pot nat, net als bij auto's
Even een snelle zwaai,gekkenhuis in de winkel dus kom weinig aan bijlezen en reageren toe. 
maar een persoon voor me bij de kassa.

Nu weer veel regen en aardig wat wind.
2e kerstdag houden we het wat simpeler. Wel lekker eten, maar niet teveel rompslomp.
Ik zwaai dan alleen maar even om jullie alvast een fijne kerstavond en kerstdagen te wensen!
En eetsmakelijk Marjola en Tine! 
Heb jij meerdere wagens?
Heb er ook al een keer mee door het water gereden en dat was geen enkel probleem. Je ziet trouwens ook niet dat het nepleer is. 

). Moest ook nog werken, maar kon op tijd naar huis. Zal zo ff eten maken en dan naar stal, al ga ik niet in de zeikende regen rijden want heb geen zin om ziek te worden met kerst... Helaas, wat een K-weer

M1 was dit nog. Ik heb Bakira enkel outdoor gestart, dus die klapt helemaal dicht nu ze voor het eerst indoor loopt. Kwestie van kilometers maken... Dus dat doen we nog even een paar keer in de M1, thuis is ze M2/Z1 klaar.
. 'Vroeger' kon je me ook overal op zetten maar helaas die tijd is geweest. Dus moet en passen bij mij en passen bij de poown
Ainsley kan ik dus ook echt absoluut niet op zitten zo jammer want ik vind die zadels erg mooi
. De andere merken die Gem noemt heb ik geen ervaring mee, maar zal er eens op gaan zoeken, en ook op de Baines, bedankt voor de tips! Alleen zijn mijn pony's niet echt smal
Ollie heeft boommaat 32/33 van Euroriding (=medium) en wijd van Wintec. Hero moet nog uitzwaren maar denk dat hij nu al zeker tegen de maat van Ollie aanzit.
Leuk dat ie daar zo van geniet!
. Ik ben van het compleet uitpluizen van marktplaats, weken/maandenlang en dan loop ik wel ergens tegenaan. Maar ga met mijn ambitieniveau echt geen duizenden Euro's uitgeven aan een wagen. Kijk als ik regelmatig wedstrijden zou rijden, zeker op enig niveau, is het wat anders maar ik zie mezelf als een recreatieve rijder die af en toe een keer een wedstrijdje meepakt als de wind en de sterren goed staan
wil wel betrouwbaar materiaal en dat ik vind dat het er fatsoenlijk uitziet maar daar houdt het dan ook mee op.