Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik heb alles al eens na laten kijken, één dag nadat we de sulky hebben opgehaald. De sulky hing toen veeel te hoog, maar die mensen hebben er verstand van en zeiden dat het tuig goed zat. De peesbeschermers waren nu alleen voor de foto's, hihi. Lotix schreef:Haha dankjewel Kirsten. Indd, 3 weken is kort. Daarvoor heb ik wel minstens een half jaar aan de langelijnen gewerkt, wat enorm goed ging! Over dat tempo+uithoudingsvermogen is alles, springen, spelen, rennen, langelijnen, longeren, alles.
Dan zou ik idd de bovenstaande tips meenemen en rustig aan doen en dan zie je vanzelf of het beter wordt! Kan door vanalles komen, maar omdat je nog maar kort bezig bent was het eerste wat bij me op kwam om het iets meer tijd te geven en te zien hoe je pony het gaat doen

maar omdat ik eigenlijk tegenwoordig meestal toch alleen op pad ga en ik ook meer onverhard opzoek... had ik zoiets van... is dit misschien wel een fijne aanvulling. Wat zijn de voor- en nadelen voor jullie mbt Sulky tov vierwielen?
Napie schreef:Kijk daar heb ik dan altijd de marathonwagen voor. Ik vroeg me vannacht alleen... zit je niet erg laag, heb je wel redelijk zicht?Nadeel: die ene keer per jaar dat er een passagier mee had gewilt