[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Akshay

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 12:04

hehe :P Zo'n pluk heb ik ook al :')
Maar gelukkig ben ik ''verschillende-tinten-blond'' dus vallen die witte niet zo hard op...
Zegt de kapster dan...
:')

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-12 12:08

50 shades of grey... dat ben ik van nature :))

_O-

en die kapster gewoon geloven, al is het maar voor je gemoedsrust... enneh, you know what they say: een pluk staat gedistigeerd ;-)

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 13:31

Houd me even afzijdig... te veel aan mijn hoofd... niet fit... druk.....lees wel mee

ben wel foto's aan het uploaden van veale ohz, zodra ik die heb plaats ik die wel

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 13:33

@ juangi dit is het span waarbij ik groom...
Afbeelding
en zo rijden we dus ook de show's
toevallig sta ik op deze foto net verkeerd om, om de muziek te regelen

met het voor en achterspan (als 2 span) rijden we ook gewoon dresssuur vaardigheid allebei in de L en met het 4 span gaan we in onstwedde waarschijnlijk voor het eerst M dressuur starten.

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 14:07

@Frensie: Ach! :(:) Klinkt als mijn 18e verjaardag... Moeder heeft borderline en die heeft mij toen niet eens gefeliciteerd (toen ik langskwam) en nog flink ruzie met mij geprobeerd te maken om niks... Hahaha, dus er is nog hoop voor die van mij! :D

@vhu: Succes met de handleiding, komt me bekend voor!

@akshay: Dat ziet er ook heel braaf uit! Leuke kar trouwens! :j

@akshay/smickey: Hahaha! Ik vind grijs haar juist erg mooi staan! Vooral als het nog net niet grijs is!

@tallechie: Hopen dat het snel beter gaat!

@lanouska: Wauw! Wat een power moet dat zijn zeg! Echt super gaaf!

Hier een rustig dagje! Wou eigenlijk nog naar Cas en Tanja (Bordercollie van stal die ik altijd uitlaat omdat hij veel aan de lijn vast zit en daardoor erg druk is) maar kwam zo duizelig mijn bed uit. Gaat nu al iets beter maar nog steeds niet lekker. Straks maar weer naar Den Helder.

Komen jullie paarden nu veel naar buiten?

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 14:08

@juangi; die kar was / is helaas niet van mij :) was een gaaf ding. :)

Mijn ponie komt fulltime buiten. Staat 24/7 in een paddockparadise
rest op stal komt 8u op de wei, rest op stal.

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 14:25

@ juangi als ze alle 4 aanzetten moet je je goed vast houden anders lig je achterover van de kar af..

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 16:02

Zo net 2 uurtjes geslapen, voel me weer iets beter.
Als het goed is, wordt zoonlief zo thuis gebracht, die was spelen bij een vriendje.

Juangi: hier staan ze zoveel mogelijk 24/7 buiten, maar afgelopen nacht was het te koud (dan zouden ze geen water meer hebben) dus hebben ze stil gestaan. Als het te nat is, of te guur, dan gaan ze 's nachts ook op stal. Amerigo heeft morgen wedstrijd. Omdat het als het goed is gaat dooien en het dan weer een enorme blubberboel wordt, blijft hij vannacht ook op stal, anders was ik hem voor niets (schimmel).

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-12 16:17

Gave foto Lanous!

@Juangi: bij ons op stal mag hele dag, wij regelen zelf buiten/binnen. Op dit moment rond half tien naar buiten en rond 16u naar binnen. Ligt ook beetje aan het weer en dagindeling ;-)

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 16:42

Hier gaan ze ongeveer een uurtje of 4/6 naar buiten. Zeker de afgelopen dagen dan gaan ze rond 1 uur naar buiten en rond 7 weer naar binnen. Vandaag bagger weer dus weet niet of ze buiten zijn geweest. Dan gaan ze vanavond nog even.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 17:18

Zo, toch maar even rondje bos gedaan met Beer. Hij begon achter zijn eigen staart aan te jagen. Toen we hem net hadden (op 13 weken oud) deed hij dit ook vaak als uiting van stress (derde baasje in korte tijd). Hij heeft het al maanden niet meer gedaan maar begon er vanmiddag weer mee. Dus snel maar even gaan wandelen! Nu ligt hij lekker te slapen.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 17:20

en jij? ga jij ook beter?

Hier hoost het heel de middag al ^) de honden hangen in de stoel bij de kachel te slapen _O-

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 17:40

Hier geen regen, maar dus ook geen dooi. Bak is nog steeds knoerthard. Dus zal morgen ook niets met de paarden kunnen doen -O-
Springles van vanavond gaat niet door. Juf heeft geen stem.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 17:44

Ik doe het beter dan vanochtend, ook dankzij ibuprofen, maar doe het nog niet geweldig. Warm bad van vandaag heeft ook geholpen. Heb een druk weekend voor de boeg dus moeten maar even doorbikkelen. Vanavond KNHS dressuur ohz wedstrijd waarvan ik het secretariaat ben.
Morgen van 08.30 - 14.45 uur omroepen op de vereniging in Voorthuizen bij laatste selectie springwedstrijd. Maar om 12.30 uur begint ook de KNHS op de Burght weer. Gelukkig iemand gevonden die voor mij secretariaat kan doen en Beer mag lekker op stal spelen morgen. Dan ben ik 14.45 uur klaar met omroepen, haal ik Beer weer op, ga ik naar huis naar de andere honden, die even lekker uitlaten (want manlief is 's middags ook in Barneveld voor de wedstrijd) en daarna door naar Barneveld, waar de wedstrijd tot 19.30 uur duurt... pfff.... En zondag komen mijn ouders, schoonmoeder en een vriendinnetje langs voor koffie en wat lekkers.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 17:47

bleh :(:) sterkte...

Ik weet nog goed dat ik een keer spit heb gehad in een toetsweek op school (middelbare)
Ik was dus met elke toets klaar na 30 minuten om maar weg te kunnen.. Ik kon dan namelijk echt niet zitten...

Wat bij mij geweldig werkt(e) was diclofenac. Maar nou word ik van 1 diclo dan ook ontzettend waus :')

Overigens heeft de osteo mij er eens op gewezen dat spit en nieren iets met elkaar te maken konden hebben (?) wat in mijn geval destijds best kon kloppen. Want ik dronk destijds gerust de hele dag niets...

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 18:53

hoi hoi..
zo jullie gaan wel hard zeg.....niet bij te houden.
lanouska supergave foto van het span !
spit...dat heb ik hier ook, niets aan, diclofenac werkt goed, maar als ik zelf moet autorijden is dat niet wijs..
frensie..ook aan de ibuprofen...doe rustig aan, anders houd je er nog langer last van...lekker met beer gewandeld !! super bezig. sterkte met je rug...niet leuk !

ik heb vandaag een off day ^) ...ik heb met een vriendin afgesproken dat mijn schapendoes bij haar gaat logeren..zij heeft nog een schapendoes en een X van een leuk hondje..en ze logeerde daar ook als ik wedstrijd heb, die mensen waren zo gek op haar geworden dat ze haar wel willen proberen een vast thuis te geven...lang over nagedacht..maar zou voor doesje beter zijn...dus ik heb haar vanmorgen gewassen gedroogd en weggebracht....vreemd gevoel..
mijn man kan haar niet in huis hebben ivm allergie..en bij de husky's in de kennel was echt hopeloos..ze voelde zich niet thuis, en wilde gewoon bij ons zijn, dus ik hoop dat ze bij deze mensen mag blijven..
ze zou daar een heel superfijn huis hebben, en meer aandacht als bij ons...maar het is wel raar dat ze niet meer bij ons is..als mijn man naar zijn werk was..haalde ik haar altijd meteen naar binnen, wel leeg dan zo zonder haar.

probleempje waar ik nu tegen aan loop : voor wie tijd heeft.... ;(
verder moest ik met zoontje naar zwemles..hij zit in een les samen met klasgenootje..nu is daar een beetje stomme situatie ontstaan..
eerst zwom mijn zoontje op niveau als de overige kindjes, op een gegeven moment bleef 1 kindje wat achter, dus 1 kindje kreeg extra priveles, omdat ik zag dat mijn zoontje toen ineens echt achterbleef, heb ik geinformeerd of het niet verstandig zou zijn om er extra aandacht aan te besteden dmv priveles voor hem, nee dat was niet nodig allemaal..jullie raden het vast al..het hele groepje mag morgen oefenzwemmen voor het diploma..behalve mijn zoontje..hij was best overstuur..hoe kun je dat nou uitleggen aan hem...ik ben er boos en kapot van..
ik ga ook niet bij deze zwemschool door met hem, hij wil zijn B-diploma ook nog halen, dat ga ik maar ergens anders regelen denk ik.
ik begrijp best als hij qua techniek nog niet zo goed is dat hij tijd extra nodig heeft...maar ik baal ervan omdat hij zogenaamd geen extra les nodig zou hebben, en nu toch achter ligt.. >;) is dat nou van mij zo'n rare gedachte ??

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 18:59

Smickey2011 schreef:
Gave foto Lanous!

@Juangi: bij ons op stal mag hele dag, wij regelen zelf buiten/binnen. Op dit moment rond half tien naar buiten en rond 16u naar binnen. Ligt ook beetje aan het weer en dagindeling ;-)

ik kom straks even verkennen, ben jij er ook toevallig?

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 19:46

Bianca: je hebt pb.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 19:58

schuift een roosevice naar frensie....gelukkig hebben je"de paden op,de lanen in....rijtuigje 'vriendjes je niet vergeten op je verjaardag +:)+
wat een regen hier,getver

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 20:02

Hier ook regen *\o/* (wist niet dat ik nog blij zou worden van regen hahaha, maar eindelijk dooi)

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 20:30

nog meer water in mijn paddock,wil er nog iemand oefenen in de waterbak??? _O- als het nu gaat vriezen heb ik echt een schaatsbaan +:)+

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 20:32

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-12 20:33

bicci schreef:
ik kom straks even verkennen, ben jij er ook toevallig?

Aaah Bic, balen! Had ik dat geweten, ik was rond kwart over zes net thuis!

Hoe laat moet je morgen en vind je 't leuk als we komen kijken??? :))

Heb je de 'lijnen' een beetje uit je hoofd geleerd? Heb de bak nog niet eens bekeken, geen idee of het parcours een beetje leuk is? En hoeveel mensen rijden er mee?

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 20:40

verkennen ging goed, manlief is nu nog x lopen. wy moeten tien vor 3. en dan kwartier later weer. k heb alles in mn bol nu, hnpen dat t morgen up tempo ook lukt.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-12 20:42

tuurlijk wel! :D