@Tine, veel plezier met je les
@Naaltje, ik heb geen hoody's meer liggen....
@Tallechie, ik kan je me angst voorstellen... het hangt er natuurlijk vanaf of dat diegene 'ervaring' heeft.
@Biancoo, Simba krijgt tot woensdag nog pijnstilling en daarna wil ik hem weer rustig op gaan pakken. Hij oogt enthousiast en is heel erg aanhankelijk en op stal merk je er totaal niets van, dus laten we hopen dat het zo blijft
Ik ben vanochtend lekker vrij en mag om 13.00 uur gaan werken. Nu eerst even
en dan de paardjes gaan doen... Zoonlief heeft na 1 week school al een studiedag

Zo klaar met die longen! Helaas is andere optie continue prednison met uitzicht op zuurstof... dat wil ik liever niet, dus ik sukkel met deze zware medicijnen door (er zijn geen zwaardere meer en ik heb de hoogste dosering, die ik soms nog kan ophogen als kuurtje, maar dat mag maximaal twee weken) Het is te doen, maar af en toe heb je zo'n dag (vooral na die benauwde dagen van zondag/gisteren) dat je gewoon het idee hebt dat je keel wordt dichtgeknepen.
Balen zeg, maar, je gezondheid gaat altijd voor !!! je hoeft geen verklaring af te leggen...
en heb je een pb-tje gestuurd
wachten totdat vooral het onweer op zou houden. Het was wel niet zo heftig maar toch flitste het steeds. Ben van 9.30 tot 11.30 bij stal geweest. Heb zadel en hoofstel uitgebreid gepoetst, Snuitje gepoetst, gevlochten, staart gepluisd hoefjes bijgewerkt, Bente zelfde recept
wat zag ze er mooi uit zeg....toen nog even kopje koffie gedaan....en toen maar besloten dat het niets meer zou worden en weer naar huis gereden. Naja, alles is weer schoon. Morgen kan ik 'maar' een beestje doen, dus dan blijft Snuitje staan, helaas. Enige voordeel is dat ik wel flink plassentraining kan doen, Bente heeft een half uurtje op paddock gestaan toen het droog leek te worden, wat niet zo was
en liep zowaar dwars door de plas heen spontaan

.
en wat Nouvel zegt, 9 van de 10 keer moet je dan nog regelen dat je paard buiten/binnen wordt gezet. Of je staat in de file voor de paddock / rijbak. Ik ben ook zo blij dat ik mijn pensionstal heb gevonden!
). Ze zijn meestal na een half uurtje ook wel weer droog trouwens. Maar dat komt dan doordat hun vachtje natuurlijk nog mooi dun is. Ik ga deze winter ook gewoon scheren en onder deken als ik denk dat het te lang wordt hoor.
dat die buien om 10.00 uur over Breda heen zouden zijn klopt dan ook niets van he. Had het idee dat het juist tussen 10.00 - 11.00 op zijn ergst was.