Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
waren die van mij niet hoor, maar Romeo van S_L. Kan me voorstellen dat je de DA erbij haalt, als het zo erg is. Hier gelukkig geen hoestende poowns.Citaat:@VHU; hmm, vervelend van het hoesten..
maar kan ook selectief geheugen zijn hoor.
. Ze staan er weer heel mooi op. Alleen Simba niet, die krijg ik niet 100% naar mijn zin, maar had ik al eerder verteld. Het is nu wel een stuk beter, maar heb het idee dat het nog beter kan. Daarna met Freddy nog wat wandeloefeningen gedaan. Ben nu serieus bezig met halthouden en voorwaarts, die twee commando's. En moet zeggen, hij krijgt het al aardig door. Hij is echt razend slim dus staat echt met oortjes gespitst om bij voorwaarts voorwaarts te gaan. Halthouden vindt hij ontzettend moeilijk maar heeft het toch een paar keer goed gedaan...zit nu gemiddeld op ongeveer 4 / 5 seconden
Zijn concentratievermogen is nogal beperkt dus we zijn 10 minuten bezig geweest hahaha. Na ja, het begin is er. Het is wel beter dan toen hij nog hengst was toen was zijn concentratievermogen zeg maar 0,01.
Heb vandaag echt een heerlijk rondje gemend. Ponie heeft zich zo super gedragen. Een onzekere mevrouw was mee en mijn vriend en ze hebben allebei ook nog een heel stuk gemend en dat ging zo super goed!! Ponie had het wel zwaar in het mulle droge zand. Lekker ijsje gehaald en toen weer terug naar stal.
same here
zelfde prijs ook
Hopelijk krijg je er wat opvoeding in, maar je moet de mensen waar hij vandaan komt ook opvoeden, anders komt er als hij terug gaat geen verbetering in, dan heeft hij alleen respect voor jou.
en een zak voer. 
ben net klaar met de badkamer poetsen en boodschappenlijstje maken
morgen stofzuigen, dweilen, afwassen, was opruimen, boodschappen doen, taarten maken, koude schotel maken, keuken poetsen
dankjulliewel 
Citaat:Napie: helemaal top! Echt super gedaan. Wat zijn er bij het mennen (en blijkbaar dus ook bij marathon) toch belachelijke prijzen. Dressuurruiters en zeker springruiters zouden massaal wegblijven bij dit soort prijzen.
Veel plezier met je twee iets-te-grote halsters. 

Hopen dat het snel binnen is.