[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 19:19

Vind je combi zooooo mooi HT *\o/* en goed gereden super!
Herr Anton mooi 1e winstpunt *\o/*
En bij Tine een stoute San da's jammer...

Hier Italianen in de b&b die verder nauwelijks iets spreken heb ze naar een eettentje gestuurd hoop dat 't goedkomt :+

Iemand hier tips voor goed hondenvoer? Gretha is moeilijk op gewicht te houden en als ik haar meer brok geef (pedigree pal) raakt ze ad scheiterij... ze is goed ontwormd.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 19:30

Janouk, geweldig commentaar op meneer Anton en de proef, super !
ht, geweldig mooi zo je paardje en de stoere wagen, gefeliciteerd!
Tine, druk met aanplanten..Hoop dat het aanslaat, Beste is voor 15 maart aanplanten hoorde ik laatst.
jammer dat Sam niet zo goed ging, oefening baart kunst, komt wel,goed !

Vhu, hier ook magere hond, ik heb ze nu allemaal op voer staan van Brouwers petfood, de sport brokken zitten veel eiwitten in, daar blijven ze mooi van op gewicht, en geen scheiterij, eigenlijk nooit !! Maar dan krijgen ze wel altijd voer met eiwit 30% en vet 20% als ze trainen, als ze niet trainen eiwit 26% en vet 18%.
Met deze 2 waarden houd je honden op gewicht, en de ontlasting goed.
Ze versturen het, ik bestel 1 x in 2 maand een pallet met 100 kg.
maar je kunt ook 10 kg bestellen.

Keet

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 19:44

Wij voerden Herrie Orijen :) deed hij het super op :)

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 19:46

Platinum; echt top voer! Hier Labrador met gevoelige maag; intussen bijna alle vrienden en bekenden hun honden erop; gemak van brok, maar meer dan 70 procent vers vlees.

Reageer verder later...

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 21:14

WoW; echt mooie combinatie en dito foto, HT!

Jammer van Sam, Tine!

Debuut van Meneer Anton; gaaf!

Hier dus idd heel tevreden over Platinum, maar wellicht meerdere merken; komt uit Duitsland en ik bestel het dus voor onze vriendenkring mee.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 06:05

Kivo petfood is ook erg goed, met hoog vleesgehalte.
platinum is idd ook heel goed.
Haha..zo zie je maar..ieder voert iets anders..en overal doen ze het supergoed op..je vind vast het juiste wat bij haar past.

Leuk filmpje van Missy die weer voor t eerst na haar verhuizing in 2-span gelopen heeft, doet ze super, boombroof mini !

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 11:01

goedemorgen

@ bianca heeft een leuk filmpje van missy
@ tine patrick heeft goed gereden en zelf druk met school. en manlief hard aan het werk
@ ava heeft nieuwe stoel en man klaar met bestraten.
@ vhu heeft weer gasten in B&B en hond die slecht op gewicht blijft
@ ht heeft een hele mooie combi en weer verbeter punten.
@ janouk had succes en leuk commentaar op de eerste wedstrijd van meneer anton

wij zijn van het weekend ook op wedstrijd geweest naar onstwedde..
Hidde had sinds de laatste wedstrijd van 20 februari nog maar 1 x voor de kar gestaan.. vrijdag avond :D
in de eerste proef had harry zijn oren thuis gelaten en daardoor -5 en dus 179 punten.. 2de proef ging beter en 188 punten en 2de.. en 3de in de competitie.

met 2 span las ik zelf verkeerd voor maar toch 191 punten en in de 2de proef 201 punten en 2x 1ste en competitie winnaar voor de 3de x op rij *\o/*
zelf ook nog even het stuur vast gehouden..
Afbeelding

met het 4 span hebben we alleen vaardigheid gereden.. in het eerste parcours 2 ballen en 3,5 voor tijd
in het 2de parcours iets meer gas en 3 ballen maar wel binnen de tijd
Afbeelding
Afbeelding

moeders heeft ook met butterfly vaardigheid gereden in onstwedde
in allebei de parcoursen 1 bal en binnen de tijd.
Afbeelding

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 11:59

gaaaf dat paars bij de zwarte,goed gereden zeg. en butterfly is echt knap <3
hier aan het bijkomen, dacht de ponys te doen op de fiets,kwam er een stortbui naar beneden....drijfnat! :(

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 12:12

Wat leuk dat Missy zo lekker aan het werk is, Biancao

@ lanous; idd prachtig dat paars en wat is Butterfly knap; sjiek dier.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 12:36

Bedankt voor de tips ga kijken wat hier haalbaar is. Wiske is een slechte eter en wil wel voer wat voor allebei kan plus liefst brok maar ik hou jullie op de hoogte thanks!

Mooie resultaten Lanouska zijn jullie nu uit de samenstelling van het 4 span of wordt er nog gesleuteld? En welke wedstrijden k4 gaan jullie dit jaar doen?

Erg trots en tevreden over Piet. Hij heeft keurig de sleep door de bak getrokken vind ik toch altijd spannend moment. Hij gaf niets om de strengen, het trekken of het geluid. Ging echt super.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 13:12

@VHU: top van Piet; hij pakt het echt heel fijn op, geloof ik en is nu ook nog eens echt nuttig geweest met het slepen van de rijbak :D .

Gisteren de eerste zwem-/aquatraining; ik vond het erg leuk, oefeningen waren wat lastig; ik was de enige rolstoeler (uur daarvoor wel rolstoelers, maar dan heb ik geen vervoer) en dan moet je sta-/loopoefeningen even aanpassen en ik ben nogal fanatiek, eerste stukje zwemmen viel erg tegen, maar ging wel steeds beter; vond het ook een leuk groepje: alleen natuurlijk veel te veel uitgesloofd..., tjee, zeg wat ben ik stuk, duurde uren eer ik überhaupt mijn bed uit kwam "vanmorgen".
Kan nu nauwelijks zitten, dus zo maar weer plat; de smid komt wel, maar goed, ik kan zelf toch niet meehelpen.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 19:19

Lanouska, Butterfly is moooooi zeg !! leuk paard hoor ! En jij zelf stoer met het 2-span ! gaaaf.
het 4-span op en top in de ring, mooi verzorgd en wel !
Vhu, heeft Piet voor de sleep gehad, superfijn !! *\o/*
Ava is druk geweest in het zwembad, ik hoop dat je er baat bij gaat hebben ! :j _/-\o_
HT heeft schitterende combi zo met pown en wagen ! :~

Verder..geen nieuws hier..op zoek naar leuke bloemenzaden om in de tuin te zaaien.. +:)+

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 19:33

Super vhu. Die gaat het straks super doen voor de wagen :)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 20:12

Van zwemmen wordt je altijd al zo rozig en in jouw conditie helemáál Ava wat goed dat je het hebt gedaan!
Ja ik hoop het Keet hij doet het tot nu toe echt boven verwachting hij is aan de hand heel ropperig dus had dit niet verwacht maaaaar je weet maar nooit hè }:) :))

Bij een schutting vind ik zonnebloemen altijd zo leuk. En wat leuk dat Missy in 2span loopt super.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 06:01

Goedemorgen
VHU: Lekker bezig met Piet. Leuk dat het zo goed gaat. En druk met gasten
Bianca: hebben de honden al zomerstop of kun je nog wat doen met ze?
Ava: lekker gezwommen, ik hoop dat dit verlichting geeft!!
Lanouska had weer drukke zaterdag.
HT heeft aquatraining met ponys gedaan
Janouk had debuut met Meneer Anton. En ik vind het zo erg voor je (en voor Janouk) dat dat schudden zo erg wordt en er niets aan te doen is
En verder weet ik het even niet meer.

Maandag heel leuke groep 1 en gisteren heel leuke groep 5/6 gedraaid. Helaas al een paar nachten slecht geslapen dus nu erg moe. Zometeen schoonmaken bij een oudere dame, daarna komt de kapper en vanmiddag met zoonlief aan de slag met gitaarles en ponys rijden. Morgen komt de hoefsmid, maar hij zal het spul alleen op ijzers moeten zetten, want ook de komende dagen ben ik aan het werk. Maar dat gaat best goed komen, heb gelukkig heel brave paarden. Rembrand is wel een beetje lastig met zijn verlamde been, die tilt hij raar op, maar goed, daar is de smid na al die jaren al aan gewend. Het is geen kwaadheid/onwil van paard, maar een been dat niet normaal functioneert.

Nou, ik ga maar eens heel snel voeren en ontbijt klaar maken.
Fijne dag allemaal

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 07:54

@Tine: gelukkig is de smid ervaren met Rembrand. Fijn dat je leuke groepen had.

Wil hier misschien ook maar weer eens tussendoor op de piano gaan pingelen.

Mooie dag, allemaal!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 07:56

Morguhh :O
Vhu, ben benieuwd hoe Piet het gaat doen, maar dit is al super !
Tine superdruk, succes vandaag.
Keet, hoe gaat het met je ?
Honden hebben vrij, ze kunnen nog wel trainen, maar ik heb nog erg veel last van mijn nek spieren, de nekhernia en mijn arm gaan best goed, maar de spieren zijn op dit moment een groot probleem..dus wandelen doe ik wel met ze,...Verder geen conditietraining voor ze, helaas.

:wave:

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 16:56

balen biancacoo dat het nog niet gaat zoals je wil :(:)
vhu: heb je al een tweewieler voor piet?
avaluna gaat weer pianopingelen ,heb je er wel tijd voor? altijd zo druk
hier zo Amuzikaal...kan alleen maar fluiten :)ddd om de ponys te roepen.. _O-
vandaag de dames maar aan de longe gezet,jane gaat echt goed luisteren.kennis kwam langs in knal-oranje-weg-werk-pak aan, schrok ze niet meer van, juul deed alles op haar eigen manier......hard of niet! eigenwijs ding. 8)7

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 17:47

Gaat opzich echt goed hoor hier...ik ga alleen niet eigenwijs trainen....Wil echt dat die nek normaal kan wat hij hoort te doen,.met hopelijk minder pijn.....want die spieren zijn echt oliebol momenteel...

lekker paardjes logeren, ...was t droog bij jou ht, mazzelaar...
Hier regenachtig al hele dag..mijn lieve mannen zijn nu mountainbiken, in de stromende regen, dus ik heb de houtkachel voor ze aangemaakt..kunnen ze opwarmen straks..

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 20:49

@ht; lekker met de paardjes; hahaha; leuke types zijn het. Idd druk in de zin dat ik maar een beperkt aantal uurtjes "op" kan zijn; lig verder plat, maar we zullen zien.

@ Biancao; wel leuk zo vader en zoon op pad en verstandig van je; op een gegeven moment moet je ook wel xx

Hier stukje auto gereden; aangepast busje op proef; echt gaaf ging meteen prima! Had ik niet gedacht, maar dat stomme zitten; hopelijk nog wel wat verbetering als ik straks in mijn eigen busje aangepaste stoelen heb!

Verder merk ik wel hoe vreselijk slecht mijn arm, schouder etc. zijn; ik heb zelf de afgelopen maanden aangegeven niks te willen doen (eigenwijsje), maar nu langzaam maar oppakken ook met operaties. Is allemaal niet zo spannend; schouder, nieuwe kruisbanden en meniscussen laten doen), maar mijn overige beperkingen staan natuurlijk garant voor moeizame revalidaties. Had echt even tijd nodig voordat ik me er weer toe kon zetten.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 21:03

Weet niet wat er gebeurt is Avaluna. Maar klinkt alsof je echt een verschrikkelijke klapper hebt gemaakt :(:)
Hopelijk kunnen al deze aangepaste zaken je weer wat vrijheid geven.
Blijf wel goed naar je lijf luisteren :(:)

Hier een blije gup van 9 maanden inmiddels. Wil kruipen maar lukt nog niet :+

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 21:29

Wat leuk, Keet! Geniet er maar lekker van; tijd gaat snel; 9 maanden al, jullie ventje!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 10:37

Keet, leuk al weer 9 maanden ! kruipen komt vanzelf...tijd gaat snel genoeg..
ava..wat gaaf een bus op proef, ik hoop dat je dan weer een stukje vrijheid terug krijgt daardoor, lekker zeg !
en plannen voor operaties....pfff...heftig... :(:)

Ik heb een cake en broodjes gebakken..puur uit verveling..haha.. :+

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 15:26

Heb één keer nieuwe kruisbanden gekregen maar vond de na pijn en eerste paar weken van de revalidatie heel zwaar dus kan me alles bij je terughoudendheid voorstellen :(:)

Hier domme maar nuttige klussen gedaan als 2X rit naar de vuilstort met allerlei zooi en lege verhuisdozen sorteren zodat ik die morgen kan wegbrengen. Ben best wel trots op hoe ongelofelijk veel werk we de afgelopen maanden hebben verzet. Alleen nog gordijnen oid in een logeerkamer en dan is het eigenlijk soort van klaar. Naja zo'n huis als dat van ons is nooit echt klaar tuin bijv en kan altijd beter maar alle kamers zijn dan ingericht en bruikbaar :D

Zo nog even naar Piet als zoonlief hockeyt. Was overdag hier toch baggerweer

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 16:50

Lekker, Biancao; heb vandaag ook lekker taart gegeten.

Jullie hebben idd waanzinnig veel gedaan in korte tijd, Vhu. Niet mijn eerste keer qua kruisbanden, maar zo stuk als nu, ook dat er nog bij gaan revalideren; pffff. Maar we zullen wel zien wat en hoe aan te pakken.

Vandaag dus een lekker stukje taart wezen eten.
Morgenvroeg komt nog bezoek en zorg ik dat ik voldoende plat ga.