Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Letsdunit schreef:Onderweg zag je wel meer combinaties die kosten wat het kost door wouden rijden, of alles even vriendelijk was betwijfel ik maargoed ieder zijn ding. Ik heb helaas het span dat omgeslagen was niet gezien, starten geloof ik na ons. Maar het lijkt me meer als normaal om dan meteen te helpen.
Mijn ponies hebben bijna altijd dezelfde hartslag, maar zijn vaak snel onder de indruk waardoor hij dan even omhoog schiet. De pony die ze als eerste meten kwam hierdoor binnen met een hartslag van 74, de ander had gewoon 60. De veterinair zei ook dat haar hartslag eerst boven de 100 zat (stress stukje), maar dus al snel zakte naar 74. Ik heb aangegeven dat ze snel onder de indruk zijn en als ze zou hertellen de andere pony ook onder de 70 zou zitten maar ze moest een lijn trekken, prima.
Pony van mijn kennis begon met een hartslag van 35, dat lijkt me wel erg laag.
keona schreef:Uhm net etten-leur betaald stond bij klasse 1 25 euro heb ik ook over gemaakt.stond niks over meer span is dat bij hun niet
VanHuisUit schreef:@MarjaR fijn dat je lekker hebt gereden! En het is idd erg lastig als ze zo graag achter een andere combi aan willen. Veel stap oefenen, ook op drukke plekken kan helpen... dat kun je bijv ook oefenen bij menvereniging of op andere (D/V, SGMW) wedstrijden, het gaat vaak om de 'drukte' eromheen.