Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
happytime schreef:frensie: wat ben jij een boefje om je kadootje uit te zettenvan harte gefeliciteerd,ben je goed verwent?
tine: top gedaan zo zonder groom naar les(ik doe dat altijd met sun,maar vrees met tara straks wel hulp nodig te hebben)
Juangi: doe wat je denkt wat het beste is met beleren.
T_hijs:wij hadden vroeger van die paddestoelen,maar ponys wisten snel genoeg wanneer batterij bijna leeg was....hele draad plat op de grond, nu electra aangelegt en helemaal blij,want de geiten blijven nu ook binnen het hek! (grootste ontsnappers)
bicci is aan het oefenen,wel leuk dat je je voor opkikker heb opgeven met de kermitdeKIKKERwagen!![]()
hier gewoon vandaag niets meer gedaan alles is keihard vastgevroren ,tijd voor dooi
Frensie schreef:Goedemorgen, ik ga even mee met de hele mooie samenvatting van Tine.
Verjaardag was niet echt een leuke dag... Van de familie van mijn man ben ik alleen door 1 schoonzus en 1 neefje gefeliciteerd, de anderen (5 zwagers en 6 schoonzussen in totaal) hebben niks laten horen. Moet er wel bij zeggen dat ik mijn verjaardag niet vier, maaaaaaar een belletje of smsje had ik wel kunnen waarderen. Mijn rug gaat echt slecht, ik kan mijn eigen broek amper aan krijgen dus dat maakte de verjaardag ook niet echt leuker. En als klap op de vuurpijl is zelfs mijn eigen moeder, die altijd wel attent is, vergeten te bellen of sms'en....
Zo genoeg geklaagd en getreurd!
Frensie schreef:Aks ik kreeg vandaag een mailtje van onze rijvereniging met verzoek of we een enquete wilden doenJouw enquete
Ik denk dat het spit is, het schoot er ook echt ineens in. Heb er goed last van, net eventjes op stal geweest, maar zit nu weer thuis. Beer is helemaal hyper maar kan nu niet wandelen met hem. Hij breekt nu het huis af samen met ZhazhaMaar even de tuin in gooien...