Hier al ge-wii-fit en nu ontbijtje op. Zonnetje komt al lekker door, dus zo naar stal.
Fijne dag allemaal!
avaluna
Geplaatst: 19-03-12 10:01
@Prinsje: , heel veel sterkte, klinkt niet goed, allemaal
@Gem: wat goed
@Tine: succes met de bijrijdster!
@Nouvel: leuk paardje, geen Fief, natuurlijk .
@Biancao: weer wat beter, nu je weer lekker je eigen ding kunt doen?
Ik ben dus al een paar dagen niet fit en normaal gesproken ben ik vrij diplomatiek; nou dus niet . Ben zaterdagavond dan ook lekker opstandig geweest , even genoeg van al dat gekonkel van bepaalde mensen . Hahahaha, ik merk ook dat ik ouder word, heb echt geen zin meer om het ten koste van mezelf maar iedereen naar de zin te maken, blijken steeds meer mensen te zijn die mijn energie niet waard zijn...
Biancacoo
Geplaatst: 19-03-12 10:21
Avaluna.....zooooo herkenbaar wat je schrijft... op een gegeven moment is het gewoon klaar.....mensen die idd je energie opslurpen of het niets is....en waar toch geen verbetering meer in gaat komen....ze zijn het niet waard om je druk over te maken. Zonde van mijn tijd, komt vast omdat ik ouder word...gelukkig ben ik niet de enige.. manlief had eerst nog zoiets van .... nou valt wel mee. maar na er over nagedacht te hebben was hij ook zuur.....
Tallechie balen van je wedstrijd, wel leuk dat je met Alwyn lekker gereden hebt met de vaardigheid.
Verder...zonnetje schijnt, en ik heb vanmorgen al lekker de honden gewandeld...heerlijk ! en ben ook klaarover geweest bij school, en nu moet ik dringend aan die arbeit !!! anders word de baas boos....
Ollie1
Geplaatst: 19-03-12 10:45
Mogge,
@Tallechie, jammer van je wedstrijd.... @Avaluna, soms moet het wel eens .... het is zo herkenbaar... en het lucht ook erg op @Biancacoo, hup aan de slag @Tine, succes met je bijrijdster.
Nou ik heb net heel erg decadent 'gouden springschoenen' besteld. Ik vind ze zo geweldig en wilde altijd ze al kopen voor Simba , want dat kleurt zo mooi bij hem... maar Brutus heeft ze ook wel verdiend
Niet alleen voor Totilas maar ook voor Toti Brutus
@Nouvel: dankje en we hebben nog lekker lang gewandeld @Happytime: ojee, ook al niet topfit en hopelijk vandaag beetje fitter? @Biancacoo: dankjewel en dat is inderdaad heel bijzonder aan paarden, alsof ze je gevoel aanvoelen, zou willen dat mensen in mijn directe omgeving ook zo'n therapeutisch middel konden vinden, die verdienen het echt nog veel meer dan ik!!! Maar die houden niet van paarden helaas… zucht… @Kiss: fijn dat die aangifte weg is! Wij moeten nog, zit vriendlief al steeds te stalken om aantal dingen aan te leveren zodat wij ook keer op tijd kunnen Fijn dat je lekker gereden hebt met enkel en tweespan! @Frensie: gaat soms ineens heel snel he… En dank je wel, hoop ook op oplossingen maar zie het helaas heel erg somber in qua oplossingen… @Ollie: dankje wel hoor, lief van iedereen hier Jij vond warhorse ook niet zoveel lees ik… ikke ook niet @Akshay: vond Warhorse wel leuk @Tallechie: jammer van wedstrijd maar wel goed geoefend met Alwyn en gelukkig Daan weer wat beter @Lanouska: hey, is dit weekend al oefenmarathon Wierden, leuk leuk… @Tine: paardjes-vang-se en leerzame les gewenst ! @Frensie (2): lekker al gewiifit en nu op stal, veel plezier ! @Avaluna: dank, nee, is ook niet goed allemaal En jij hebt je diplomatie ook even in de kast gezet Veel beter, al dat 'zachte' gedoe leidt ook vaak tot opeenhoping van ergernissen, je kunt beter maar eens zeggen wat je vindt Dus: goed zo jij!!! @Biancacoo (2): klinkt ook erg herkenbaar, dat mannen het vaak wat later doorhebben hoe dingen zitten, die zijn geloof ik toch soms wat naïever daarin. Arbeidse @Ollie (2): Wow, wat een gave springschoentjes Die Brutus, haha, geweldig hoor! Natuurlijk wel straks foto's maken als hij ze aan heeft he…
Moet zo naar tandarts om de kwellingen maar compleet te maken... er wordt stukje glazuur van voortand hersteld (is dus gewoon vulling, maar niet vanwege cariës, heb gewoon in jeugd niet genoeg glazuur aangemaakt door onduidelijke redenen en voor de zekerheid zit daar laagje vulling over om gaatjes te voorkomen, dat verkleurt met de jaren iets, vandaar nu een vernieuwinkje). Nu heb ik me vorige keer laten overhalen om dat zonder verdoving te doen, maar jeetje, ik zweet peentjes, ik vind die drilboor toch helemaal niks
Maar eens zien of hij tijd heeft om toch eerst oppervlakteverdoving en dan zenuwverdoving te zetten... dan lig ik stukken comfortabeler... fjoe
sterkte prinsjeh !!! en bicci...Wel zijn stippen laten zitten he ?!!!!!
Ollie1
Geplaatst: 19-03-12 11:44
@Prinsjeh, sterkte bij de tandarts @Bicci, nee dank je... hier ook haar genoeg van onze shet Hans
Frensie
Geplaatst: 19-03-12 12:23
Avaluna lekker opstandig geweest! Soms moet je even je grenzen aangeven. Ollie decadente goude springschoenen! Haha, maar Brutus spring toch helemaal niet PrinsjeH ook nog eens naar de tandarts... succes!! Biancacoo snel aan het werk!! Bicci hoe gaat het met de ballonnetjes?
Ik werd vanochtend gebeld door mijn broer dus het eerst wat ik dacht was: Hij is vader geworden! Maar nee, dat was niet zo, hij belde om door te geven dat de vliezen gebroken zijn... okee..... dan ben je dus bijna vader. Beetje vreemd dat hij daarover belt, maar mijn broer kennende is hij rete zenuwachtig. Dus ik ben bijna 'echt' tante. Van de kant van manlief heb ik 13(!) neefjes en nichtjes. Zelf heb ik alleen een broer en die krijgt nu dus zijn eerste.
best spannend frensie !!! nu maar wachten dus tot je echt tante bent !!
Maisie
Geplaatst: 19-03-12 12:36
leuk Frensie !! Mijn zusje stuurde een sms toen het er was. Ging ook best snel.
Gaaf die gouden springschoenen ollie !!!
Tine ben benieuwd of het gaat worden met de bijrijder zou wel lekker zijn.
Verharende paarden. Heb er hier 1 met vacht daar komt ook al wat van af nu.
PrinsjeH succes bij de tandarts. Ik heb nog steeds last van mn getrokken kies van vrijdag.
Zo net even hondje en geld opgehaald bij mn zusje en de paardentandarts is geweest voor paard van mn zusje. Was niets ernstigs gelukkig. Nu thuis om zo wat te eten en dan vanmiddag nog maar eens rijden met robijn ofzo.
tine10
Geplaatst: 19-03-12 13:27
Mooie samenvatting van Prinsje waar ik me graag bij aansluit
Hier geen verharende paarden, tenminste niet heel erg, want ze zijn nog erg kaal van het scheren. Avaluna: ik geef je groot gelijk. Merk ook dat nu ik ouder word, ik toch (eindelijk) wat meer voor mezelf opkom. Had ik jaren eerder moeten doen. Prinsje: sterkte bij de tandarts Frensie: zenuwachtige broer, ach, kan ik me ook wel voorstellen hoor. Ollie: gouden springschoenen. Moet toch niet gekker worden hahahaha. Ik draag zelf liever zilver, maar daarmee verwen ik mijn knollies niet hoor. Hier gewoon rubber springschoenen hahahah
Bijrijdster is helaas neit gekomen. Ze had wel keurig een sms gestuurd dat het niet lukte. Ze belde later toen ik met Rembrand aan het mennen was en komt nu morgenavond. Dan kan ze geen paarden rijden, dus weet niet wat ze dan precies wil doen. Ik kijk het maar even aan.
En ik ben zo ontzettend aangenaam verrast door Amerigo. Hij liep vanmorgen bij de les zo ontzettend goed. Wist niet dat hij dit zou kunnen. Viel echt bijna van mijn bok van verbazing. Als ik dit nu ook nog zelf voor elkaar weet te krijgen, dan konden we nog wel eens heel leuke punten gaan rijden. Thabor liep heel fijn bij instructrice. Daarna zelf nog Rembrand gemend, dat ging minder fijn. Maar ja, ik was wsl gewoon te moe.
Ga nu dus ook maar weer snel naar bed. Vanmiddag nog 10 minuten gesprek op school.
avaluna
Geplaatst: 19-03-12 14:09
@Tine: fijn van de ponybeest .
@Frensie: hahaha, idd apart dat hij daarvoor belt..., hahaha, hier heb ik niemand wat laten weten, dan zit iedereen in de stress, helaas wist een gedeelte van de familie het op een gegeven moment toch, want na een dag bezig geweest te zijn, moesten we naar het zh en een neef van mijn man werkte destijds bij ons..., iedereen in de stress, want duurde twee dagen eer het pupke d'r was.
Verdorie, dipje hier, even wat eten en weer naar bed...
Biancacoo
Geplaatst: 19-03-12 17:56
zoo aan de kook.... vanmiddag geprobeerd te fietsen met zoontje...hij is 5 jaar, en hij ziet echt het nut er niet van in.. eindeloos geduld en lovende woorden helpen niets...hij wil echt niet fietsen, ik heb hem zijn zijwielen maar weer terug gezet, maar ook dat kan hem niet overtuigen,....hij wil niet fietsen...... ..iemand tip's...
Tine fijn dat amerigo zo goed liep, het is ook een gaaf paardje ! jammer dat bijrijdster niet kon..volgende keer beter. Avaluna nog niet fit...beterschap !!
tine10
Geplaatst: 19-03-12 18:00
Had ook een advertentie op de boktmarkt gezet, en daar heb ik nu ook een reactie van. Kan ik straks nog kiezen. hahah De paarden staan hier weer even op stal. De zomerwei wordt namelijk geinjecteerd, om daar te komen moeten ze door de winterwei. Nu blijven de paarden prima staan, maar de chauffeur had minder zin om steeds in en uit te stappen, dus paarden maar op stal gezet.
Heb verwijsbrief voor scan voor zoon, dus morgen na school even langs het ziekenhuis. En 10 miinuten gesprek was snel klaar, want zoon doet het heel goed. Wel moeten we gezamenlijk aan zijn zelfvertrouwen gaan werken, want dat heeft hij niet veel (vrees dat het erfelijk is, arm kind) Zo jammer, want hij doet alles zo goed. Is echt nergens voor nodig dat hij zo negatief over zichzelf denkt.
avaluna
Geplaatst: 19-03-12 18:03
@Biancao: hier geen echte tip, maar ik weet dat het frustrerend kan zijn, Connor fietste in groep 1 (net 4) zo weg op de fiets, zonder steunwieltjes, die valt 1 keer flink...toen moesten er wieltjes onder, mochten er niet meer onder vandaan, een heel drama, terwijl ze het dus wel kon, wilde dus ook een keer niet te erg pushen en dus gaan oefenen... inmiddels zat ze in groep 2, ik had verwacht dat ze haar uit zouden lachen bv met Koninginnedag met wieltjes, maar dat gebeurde niet en deed haar ook niks, zijn we op een middag na 30 april aan het oefenen, stoot ik heel hard mijn teen... ik hartstikke kwaad , flink gescholden dat ze grrr......nou toch gewoon moest fietsen en daar ging ze als een speer... Was voor mij een leer dat je ook wel eens te pedagogisch verantwoord wilt zijn als ouder . Komt vast goed, is zo'n drempel waar ze overheen moeten.
avaluna
Geplaatst: 19-03-12 18:06
@Tine: dat is niet erfelijk , maar je kunt je zoon nog zoveel zelfvertrouwen willen geven en positief benaderen, als jouw eigen zelfbeeld minder is/jij moeite hebt om voor jezelf op te komen, dan pikt een kind dit zo op en handelt hier ook naar, weet even niet hoe je dit ook alweer noemt, ik ken het van mezelf en onze dochter helaas, al doet ze het al stukken beter dan ik . Sterkte met je zoon, morgen .
avaluna
Geplaatst: 19-03-12 18:08
Naar bed is vanmiddag trouwens niet gelukt, ben ik heel slecht in, maar we hebben vanavond een verjaardag en man- en dochterlief zijn daar samen naar toe. Rustig avondje, hier dus.
tine10
Geplaatst: 19-03-12 18:09
avaluna schreef:
@Tine: dat is niet erfelijk .
Ik weet het, probeer er ook heel erg op te letten dat ik over mezelf niet zo negatief doe, maar ja, zeker nu ik zo moe ben, valt dat niet mee.
Ik baal zo van dat mislukte lichaam. En mijn zelfvertrouwen is mijn leven lang ook al heel erg laag. Is laatste jaren wel iets beter geworden hoor, maar ik ben het sneller weer kwijt dan dat het weer terug is.