[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 22:13

@Naaltje, ik had het helemaal niet meegekregen van je deken :(:) . Hopelijk kunnen ze er nog wat van maken :(:)
@Prinsjeh, veel plezier met Naaltje morgen...
@Cyclo, wij Nederlanders hebben dan papieren zakjes met mais maar jullie hebben ook heel veel andere lekkere dingen :~ Als ik in Belgié ben kan ik de verleiding meestal niet weerstaan :7

tallechie

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 22:15

Bettepet jeetje wat een prijzen. Dat betaal ik ook, maar heb dan een binnenbak en een buitenbak, een goede zadelkamer e.d.

tine super gedaan. en inderdaad hebben de kids vakantie is het pet weer.

nouvel is creatief geweest

rest bij gelezen, maar moet hond uitlaten en naar bed

Alwyn rondje buiten gemend. Ging super. morgen of overmorgen volgen foto's. Daarna veale gereden, ging al beter als voor de behandeling, maar nog niet helemaal tevreden.

cyclo86

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 22:24

yupz niks mis met belgie mjah je mist dingen waar je mee opgegroeid bent, is iets natuurlijks denk ik, maar gelukkig is nederland niet zo ver en doe ik gewoon af en toe aan import :D

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 22:25

Cyclo waar woon je dan ergens?

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 22:32

cyclo86 schreef:
yupz niks mis met belgie mjah je mist dingen waar je mee opgegroeid bent, is iets natuurlijks denk ik, maar gelukkig is nederland niet zo ver en doe ik gewoon af en toe aan import :D

Jij behoedt ons voor weer een recessie :))

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 22:33

:D

ik ga jullie verlaten, truste allemaal!

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 22:34

Nouvel schreef:
:D

ik ga jullie verlaten, truste allemaal!

:wave: :O truste :Z :Z :z :z

bettepet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 22:38

Eindelijk de uitslag staat op de website van mendistrict noord

ben mooi in het midden geëindigd 5e van de 10, dus met een beetje geluk mag ik ook nog dressuur rijden in Ermelo, maar dat volgt zsm.
Ben erg tevreden met mijn resultaat. Er zijn allemaal grote pony's boven mij geëindigd.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 22:38

@Tallechie wat goed dat je weer rondje hebt gedaan met je kleine mannetje! Fijn hoor.
Enne.... Maisie ik zie Ferro zo voor me hahaha O:) zo'n dekentje heeft Tallechie, voor Alwyn, een van Amigo, heel fijn dekentje, maar denk niet dat ze die wegdoet :+
Nou ik duik ook mijn mandje in zo :O

@Cyclo en Rhine mijn man heeft enige tijd in Antwerpen gewoond ben toen het Belgische lunch en diner-gebeuren zeer gaan waarderen!

cyclo86

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 22:42

Rhine_ schreef:
Cyclo waar woon je dan ergens?

je hebt pb

en ollie hahahaha nou als jullie het van die paar dingen moeten hebben wordt het wel krap ;). Iets anders wat ik veel invoer zijn die zakjes van knor ed voor ovenschotels/bami etc :P. Het is hier zeker ook goed maar anders :P heb in het begin veel moeten wennen hoor maar inmiddels al helemaal gewend hoor.

edit: andere goed voordeel aan hier te wonen het is hier heel stuk goedkoper om paard t hebben dan in NL want waar ik vandaan kom origineel is het behoorlijk prijzig (meer prijzen zoals VHU noemde) en zoals gezegd weinig buiten. dat is hier veel beter _/-\o_ ach ja had ik niet naar hier gekomen om te studeren had ik mijn lieve vriend nooit ontmoet en wss nooit paard (en laat staan pony) gehad :Y) dus is geen slechte ontwikkeling geweest voor mij

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 22:48

Aan in belgië wonen zitten ook nadelen, mijn rolstoel bv wordt maar voor een kleine 30% vergoed.

cyclo86

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 22:51

Rhine_ schreef:
Aan in belgië wonen zitten ook nadelen, mijn rolstoel bv wordt maar voor een kleine 30% vergoed.

:( ja is echt hier stuk slechter he gezondheidszorg enzo... was me ook al opgevallen

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 22:59

cyclo86 schreef:
Rhine_ schreef:

:( ja is echt hier stuk slechter he gezondheidszorg enzo... was me ook al opgevallen

Ook al ervaring mee?
Maar ik vind het echt een ramp.

Ik had eerst een standaart rolstoel maar daar kon ik niet zal mee rijden, ik kon er amper in zitten en zelfs om te duwen was het voor de duwer al zwaar. En omdat ik steeds slechter kan lopen hebben mijn ouders flink bijgelegt (had ik een nieuw koetsje voor kunnen hebben). Maar nu heb ik wel een stoel waar ik goed in kan zitten en meestal zelf mee kan rijden.

cyclo86

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 07:00

Rhine_ schreef:
Ook al ervaring mee?
Maar ik vind het echt een ramp.

Ik had eerst een standaart rolstoel maar daar kon ik niet zal mee rijden, ik kon er amper in zitten en zelfs om te duwen was het voor de duwer al zwaar. En omdat ik steeds slechter kan lopen hebben mijn ouders flink bijgelegt (had ik een nieuw koetsje voor kunnen hebben). Maar nu heb ik wel een stoel waar ik goed in kan zitten en meestal zelf mee kan rijden.

Niet persoonlijk maar bij mijn vriends familie wel opgevallen...
waar woon ij eigenlijk ergens dan (mag ook via pb ;) )

Zow ik denk dat we voor even stoppen met vergelijking NL vs BE :P elk land heeft zo zijn voor en nadelen :+

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 07:19

Zo, goedemorgen !! ga ook poging doen tot samenvatting.
Zoontje slaapt wat uit, hij was gisteren 1,5 uur later op bed, ivm het stro wat we van het land op moesten halen....
Ollie heeft Brutus gelongeerd, en daar was Simba het niet mee eens ! hoe is het met Simba..
Naaltje de deken van didd's helemaal kapot ? hoe heeft hij dat voor elkaar gekregen ? balen zeg.
Vhu, superknap van je zoontje !! :j en Bente trekker training !! wat een fijne plek heb je toch voor je paardjes, daar mag je echt zuinig op zijn !
Tine is weer veel te streng voor zichzelf, en moet lekker gaan ontspannen met de paardjes, en Thabor maakte muziek maar was wel braaf.
Nouvel maakt mooie samenvatting en heeft gewandeld met Fifi en hond.
suzan kan het niet meer bijhouden.
cyclo en rhine balen van belgie..
Maisie is met Ferro bezig geweest.
Tallechie op buitenrit met Alwyn en rijden met Vaele.
Bettepet is 5e van de 10 geworden !! *\o/* superknap, ik hoop dat je nog dressuur in Ermelo mag starten ! zou erg gaaf zijn ! :j
balen van je stalling, ik hoop dat je een goede plek kan vinden...
Stro word ontzettend duur dit jaar, veel kan niet in pak geperst worden, natgeregend...
Wij hebben gisterenavond bij de buurman het stro van het land gekocht ! dus wij hebben alles weer binnen, mijn man heeft alles (150 kleine pakjes) in zijn uppie op de aanhangwagens gesjouwd, en alles staat nu op de wagens in de schuur.
zoontje heeft mij geholpen om de trekkers te besturen, hij heeft het keurig gedaan !!

Verder....ik moet werken vandaag, zoontje krijgt oppas van opa en oma, hoefsmid is gisteren voor melody geweest, 6 weken waren al weer om, ze is weer binnendoor gezet, en netjes gemaakt.
en de DA kwam enten, geen leuke klus bij 2 van de 3 pown's...gelukkig heeft de smid melody even vastgehouden, want dat kon ik niet redden, draakje... :o
werkze en veel plezier vandaag, en naaltje..succes met vinden van een deken of reparatie van de deken..

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 07:22

Deken doe ik inderdaad niet weg, mocht ik alwyn weer moeten wassen krijgt hij namelijk eerst een deken op :-) Hij zag er niet uit.

Goedemorgen trouwens, lekkere nacht gehad, van 21 tot 715

Naaltje wat voor maat heeft Dids, ik heb ook nog een of andere exceemdeken liggen en die gebruik ik niet.

Druk gehad dus bianca

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 07:25

tine je bent nog 5e geworden met 57,86 TC en JtH achter je.
Vaardigheid staat er nog niet bij en de afgevaardigden ook nog niet

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 07:37

Goedemorgen allemaal. Ik lag er gister al om 9 uur in, heerlijk.

Ik ga lekker zwemmen en dan paardje longeren. Vanavond rijdt vriendinnetje haar in de springles, maar dan is 's ochtends nog eventjes longeren geen overbodige luxe, haha, druktemakertje!

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 07:56

@tallechie; lief!!!! :) Dids heeft maat 175 (van de rambo sweet itch kwam dat uit op 5,6 geloof ik, dat staat gelijk aan 165)

Ik ben heel benieuwd of ie de leendeken nog op heeft.. Ook ik ga eens kijken hoelaat prinsjeH er is. En dan nog eerst even een tukje proberen te doen :o
Gisteravond nog naar verjaardag van schoonpaps geweest, en ik voelde het daar gewoon fout gaan.. Migrainekop. Vriendje heel rustig naar huis gereden, thuisgekomen de badkamer in gesprint en daar een uurtje doorgebracht ^) En vannacht nog een keer de groetjes wezen doen daar >;)

Nu gaat het wel weer, 's kijken zo of ik iets kan eten en drinken :)

@vhu; super van han zijn toets!
@tine; lekker gelest, het hoeft niet elke keer z-waardig te gaan toch? Paardrijden is toch voor de lol? :)
@nouvel; mooi geknutseld! :D
en lieve schatten, de rest heb ik echt gelezen! :j

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 08:05

Ik ga zo even na de maat kijken, maar ben bang dat dit een maatje groter is.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 08:08

dat kan ik me voorstellen ;) Als jij daar veale in hebt willen stoppen moet dat haast wel :)

Dids heeft ook een waardeloze maat eigenlijk.. Van die bruine dekens moet ie eigenlijk 165, maar dan is z'n boeg te groot dus daarvoor 175, en dan schijt ie erin ^)

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 08:13

Ik heb even gekeken, maar maat is 165 215, dus denk dat ie inderdaad te groot is.

Heb net een mail van iemand gehad die wel mee wil groomen en die zaterdag en zondag ook wel achterop wil staan, maar weet niet als ik dat al ga vertrouwen :-)

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 08:16

lief dat je hebt gekeken! :) Is inderdaad te groot.
Ik hoop dat zijn rambo gemaakt kan worden en ik die morgen kan ophalen ofzo :) nog een paar weekjes, dan kan ik daarna op zoek naar een nieuwe/andere (ollie! Nog wat in de aanbieding? ;) )

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 08:21

Goedemorgen.

Zal zo eens naar de uitslagen gaan kijken dan.
@ Tallechie: spannend nieuwe groom
@ Bianca: stoere zoon aan stuur tractor
@ VHU: fijn dat Han de test goed heeft gemaakt.

Nog even over mijn les van gisteren. Ik was tevreden hoor (op die zere oren na dan), maar instructie volgens mij niet zo. Omdat ik zo moe was, zakte ik helemaal in elkaar en naar voren. En van Thabor verwacht ik al helemaal geen Z proef hahah. Vond het al heel stoer om in de les galop te doen.

Oei, moet stoppen, pony moet voor de wagen, zometeen les.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 08:23

Ik ben qua dat zo'n schijtluis, ik weet wat ik nu aan mijn vader heb, en als er wat gebeurd dat hij er af springt, hij weet precies hoe hij mee moet hangen, ik weet niet als deze ervaring daarin heeft.

Dus twijfel of ze dit weekend al achterop moet, of dat ze eerst een keer mee gaat om te kijken.

Succes Tine