Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik had er inderdaad een bontje omheen. Dat zag er dus ook niet meer uitCitaat:@Vanhuisuit, mijn zoontje is net 9 jaar geworden. Ik ben benieuwd naar de van jouw Simba. Net een vervelende plek van dat wondje... en een bontje om dat gedeelte van het hoofdstel doen is dat geen optie ?
Het was echt een rotwond, dus ik had zelf ook zoiets toen het weer open ging, laat alles maar even zitten, het moet eerst goed helen. Heb toen een paar dagen de boel goed ontsmet / animalintex pakkinkje eromheen gedaan. Ging toen heel mooi dicht. Het was zo'n wond waarvan je denkt van moet ik nu wel een DA of niet? En dan is het net weer weekend als het zo openbarst, maar goed, het is nu keurig dicht, zie nog heel klein littekentje.
Vergeleken met een shetlander lijkt het nog aardig maar hij is van zichzelf heel fijntjes (bergman pony'tje) dus hij is eigenlijk mega met een mega nek. Zal even kijken of ik morgen wat plaatjes kan schieten met Han erbij.
Evelli schreef:Ik ben weer terug uit GaasterlandPoelie (toch?) niet bewust gezien. Hoe hebben jullie gereden?
) Die gekke paarden lopen dan dus ook gewoon zo verkeerde weghelft op. Snap je toch ook niet.Citaat:Even een vraagje, kon vannacht niet slapen en lag te bedenken wat ik nog voor pony voor afwisseling zou kunnen doen. Nu is het voornamelijk mennen en longeren, af en toe freestylen of mijn zoontje erop. Zou ik ook met hem naast de fiets kunnen gaan werken? Hoe bouw je zoiets op? Hoe doen jullie het en waar? En waarom doen jullie het? Wat vinden jullie paarden/pony's ervan? Gebruiken jullie dan halster of hoofdstel? Graag alle mogelijke informatie en tips, zodat ik het zo goed en veilig mogelijk kan doen.
dat hou je dus ook niet bij met wandelen) dus zo sloom was dat niet. Gingen we 2x per week ongeveer 2 uurtjes op de fiets. Deden we toch 15 a 20 km / keer. Was erg leuk om te doen, paardje vond het ook erg leuk, bouwden beide conditie op en ze worden er super mak van. 

Hij begint het nu ook wat meer te snappen en probeert geen gras meer te happen onderweg haha.
hoofdstelletje, en een wat langer touw

Een nieuwe fiets 

(moest wel bedragje bijleggen
) Dus misschien fiets ik binnekort ook weer ns een stukje met dids 
Citaat:Heel veel succes morgen . Ik sla dit jaar een x over. Ik vond het vorig jaar écht waardeloos rijden op het niet gemaaide knollenveld

Zal vanavond even alles lezen en op reageren 
Wel een erg mooi beestje! Leuk dat je zoontje er alleen mee kan mennen!
Het was maar een paar seconden, maar toch... Het leek alsof hij net heeft wat ik heb. Ik hoest ook verschrikkelijk veel, maar voor mij is het al normaal geworden. Met dit droog weer heb ik soms ook dat ik blijf hoesten en dan heb ik het gevoel dat ik geen adem meer krijg. Wat denken jullie? 
De mand zit ik ook over te denken
is die er makkelijk vanaf te halen?
Want hij staat hier in een gezamenlijke fietsenstalling 
die verdampen bij 't leven