Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SuSEQ schreef:drie extra paardjes beleren in enkelspan en eindelijk eens beginnen aan tweespan.
BlackDevils schreef:Stiekem geen vierspan-aspiraties?
SuSEQ schreef:BlackDevils schreef:Stiekem geen vierspan-aspiraties?
Aspiraties zeker wel, maar ik denk dat het veiliger is om eerst eens met een tweespan te leren omgaan. En dan bedoel ik niet op mijn zijkant gaan liggen...
Ik heb er al twee met enige ervaring in enkelspan, dus een tweespan zou snel gevormd kunnen zijn. Dat zijn dan wel twee groene samen (eigenlijk 3, met mij erbij) en ik weet niet of dat een goed idee is. Met twee van die drie extra AR-haflingers zou ik dan een mooi vierspan kunnen bouwen. Nu enkel nog een tuig vinden. Heeft er iemand nog iets onder zijn kerstboom liggen?
palousa_boy schreef:zou inderdaad wel lekker zijn als ze verwarmd zijn, maar volgens mij ben je al het gevoel kwijt of niet?
Nouvel schreef:palousa_boy schreef:zou inderdaad wel lekker zijn als ze verwarmd zijn, maar volgens mij ben je al het gevoel kwijt of niet?
Heb het van de week even voor je nagevraagd, gevoel is een stuk beter dan met ijskoude handen was het antwoord!