[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 06:11

Afbeelding

Goedemorgen.

VHU: hoe gaat het nu?
Ava: en hoe rijdt je rolstoel? Voldoet hij aan alle verwachtingen?
Janouk: :(:)
Bianca: hoe heeft je zoontje het gehad en hebben ze het record verbroken?

Vandaag met onze smurf op pad. Zoonlief heeft menwedstrijd, de finale van de competitie. Hij staat nu nog op de derde plaats, dus ik ben benieuwd of hij nog in de prijzen blijft vallen. Hij heeft bijzonder weinig gemend de laatste tijd, dus we gaan het zien. Amerigo is inmiddels weer mooi wit, dus aan het punt verzorging ligt het niet ;-).

Ben toch best wel trots op hoe ons boefje er met 22 jaar en PPID-patient nog uitziet.

Fijne dag allemaal, geniet van het prachtige weer!

avaluna

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 06:52

@tine; verl succes met de competitie! Hij ziet er zeker top uit en heerlijk als ze weer lekker bloot kunnen!

Hier is mijn "oude gvr" wat ingevallen; normaal is hier eigenlijk alles eerder te dik, maar even goed in de gaten houden en flink bijvoeren.
Opa Fries ziet er top uit, maar hetzelfde als vorig jaar toen de temperatuur omhoog ging; last hij krachtvoeder staan, gisteravond ging brood en wortels en appels er wel in, dadelijk maar even temperaturen l, maar hopelijk is het net als vorig jaar weer net zo plotseling weg als dat het kwam; we blijven bezig, hahaha.

Verheug me op de zon, dit weekend; heerlijk!

Rolstoel is idd echt fijn; je merkt het natuurlijk qua zitten, zo op maat en aangepast, maar ook qua rijden, omdat het zwaartepunt nu klopt, sowieso word ik steeds vrijer in mijn stoel, gelukkig.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 07:15

Ava wat goed dat je rolstoel er al is !! Fijn dat het beter voelt.
Hopelijk niers aan de hand met de oudjes en zijn ze snel weer op gewicht.
Tine veel succes met de wedstrijd. Lekker vies was amerigo.
Vhu.. :(:) hoe gaat het bij je...durf bijna niet te vragen...

Zoon heeft superdag gehad..record is niet verbroken. .want een paar weken geleden was een andere provincie met bijna 3000 kids op pad geweest...die hadden dat snel geregeld. Maar het uitstapje naar wildlands in emmen was er niet minder mooi om.

Mijn man is begonnen aan verbouwen van lelijke aanbouw naar mooie veranda. .nou ja..we hopen dat t mooi word..hahaha..ik ben eigenlijk de klusser...maar ik kan niks meer wat dat aangaat....balen..

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 07:23

Bianca, Geen record voor jouw zoon, maar een mooi uitje naar Emmen. De beelden van Emmen zijn mooi. Ik ben heel nieuwsgierig naar de nieuwe zoo

Tine, succes Patrick vandaag. Maar eerst dat zwarte mannetje wwiqt zien te krijgen.

Ava super dat je race mobiel hinnen is. Ik hoop zo dat het je zoveel mobieler maakt

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 07:40

@biancao; wat leuk voor je zoon; lekker kunnen genieten! Balen dat je niet meer kunt klussen. Beetje meer vertrouwen in je man; hahaha; wordt vast mooi! Kunnen jullie in de zomer lekker genieten van een mooie veranda.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 08:16

:+ hahahaha..ava...hij is opgestaan......en stelt het klussen nu al uit...ik hoop dat we zover komen als ik hoop....maar ben bang van niet.... :+ is gewoon niet zijn ding.....ik ga straks gewoon toch verder als hij gaat fietsen...ben al blij dat mijn tuin vorige week ingezaaid is met gras, hopelijk die zwarte vlakte kwijt binnenkort...

foto's van Emmen zoo zijn idd echt mooi idd !

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 08:23

Doe je wel een beetje rustig en voorzichtig, Biancao?
Hier wel geluk; manlief is al aan het bestraten.

Pfff, lastig met die oudjes als ze dan niet willen eten; vorig jaar ook zo'n zorgen om gemaakt; seniores priores maar eens proberen, maar als hij fit is moet hij al niets van Mash ed hebben...

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 08:53

Hier is manlief ook weer druk. Aanplant uitgraven in zomerwei en dan weer ingraven in de winter wei.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 09:30

Hier pa weer thuis met soort chip die hart monitort zodat ze als er weer iets misgaat kan worden gekeken of het het hart is en zo ja wat. Nog weinig geruststellend want er zal weer iets gebeuren voordat ze verder kunnen. Zorgelijk dus. Ze zijn al in de 80 dus tja. Maar zeer zelfstandig (en eigenwijs ;-) ) we wachten maar af.

Piet staat al weer in de wei, weliswaar alleen de rest staat nog id paddock maar als Piet de hele dag op de paddock staat wordt hij heel drakerig trekt aan halsters dekens enz :') dus is hij verbannen. Hij kan wel neuzen en ernaast staan. Soms loopt hij helemaal naar het eind vd wei dan zie je alleen een stip raar beest. Als i hem roep komt hij hard aanrennen.

Ollie heeft weer voor de wagen gestaan bij haar logeeradres deed alsof ze het gisteren nog had gedaan braaf dier.

Verder hier snipverkouden.

Wat fijn Ava vd rolstoel! En voorjaar is vaak lastige tijd zeewier wil ook wel helpen maar voor moeilijke eters is dat lastig.
Super Amerigo!
En Janouk blijft schudden erg sneu...
LS hoe is het met je?
Allemaal klussende mannen, hier ook, we hebben bijna ook onze zolder en logeerkamers klaar, moesten vooral kasten in en in de kasten al die zooi uit verhuisdozen.
Verder ben ik het even kwijt. Iedereen fijne dag gewenst.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 10:37

Blijft dan idd onzeker en spannend met je vader, Vhu; heel veel sterkte!

Da komt vanmiddag; zijn we er van af; vorig jaar enkele dagen blijven sukkelen en ik ben dan echt een Miep.

Pffff ook echt ff balen; ben eigenwijs, nu ff....

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 11:40

Groot gelijk hoor Ava!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 15:55

Ava, weet je al wat?
VHU: wat ellendig die onzekerheid
Bianca: hou je jezelf wel goed in de gaten!!

Heel trots op Patrick, twee nette dressuurproeven gereden, 2e was Amerigo moe, dus te weinig impuls. Goed voor 186 en 177 punten.

Bij de vaardigheid 1e parcours 1 bal (en ik denk ook tijd). Tweede parcours ging super netjes, foutloos, en tot mijn grote verbazing ook net binnen de tijd (1 seconde ;-) ), dus de eerste winstpunten zijn binnen en hij mocht voor het eerst barragerijden. Na de vh ben ik met Amerigo naar huis gegaan. Patrick is nog op vereniging, hij wil altijd helpen en straks is er nog de huldiging van de kampioenen.

Dit trof ik thuis aan. Haha, net of ze met elkaar bespreken wie er gaat rijden. :+

Afbeelding

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 16:02

Vhu,...waardeloos nog geen duidelijkheid. ...sterkte..
manlief heeft toch heeeeeel veel gedaan !! Heeeeeel blij mee !! Nog niet mooi om te zien, maar voor ons een grote verbetering.
Avaluna, misschien helpt luzerne van hartogh, mijn oudjes deden het daar echt supergoed op ! Ze eten het graag.
tine, weer thuis, zoon nog niet.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 16:07

Rare koets hahaha.
Super van Patrick!

Helaas is de tweewieler die ik wilde kopen ondertussen verkocht -O- maar snel verder zoeken want Piet deed het vandaag echt heel knap. Allerlei bochten halthouden stukjes draf (handig zo'n uk) en ook nog langs boer die bezig was met hogedrukreiniger 8-)

Zit nog te twijfelen tussen hca en tweewieler iemand hier tips?

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 16:11

Goed gedaan! Knap van de twee, Tine en een leuk onderonsje!

Manlief dus toch hard gewerkt, fijn dat het zo opgeschoten is.

Hij is nog niet geweest; hij eet normaal gesproken prima, vorig jaar hebben we vanalles geprobeerd. Eigenaresse komt straks ook nog even zelf.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 16:12

Vhu. Pb ;)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 17:09

Wow Patrick had zelfs 1e prijs b tot en met zz pony enkel span

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 17:17

Wat gaaf! Gefeliciteerd; Toppertjes!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 09:26

Erg knap Tine _/-\o_
Hier maar ff beetje rustig aan vandaag :)

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 10:56

Prachtig weer! Fries maar in een aparte wei gezet met lekker veel gras. De zon doet goed en er is inmiddels weer een heel stuk bestraat; ziet prachtig uit.

Vanmorgen lekker uitgebreid ontbijtje met de eigenaresse van de Fries en straks nog een etentje op de planning!

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 16:38

Zo Meneer Anton heeft zich goed gedragen vandaag.

Jury vroeg: Is Meneer Anton nog een echte Meneer Anton ? haha jazeker, een echte Meneer, maar er bungelt niets meer onder. Al denkt hij zelf van wel.

Verslag van Meneer Anton met foto's op zijn eigen site
http://www.chaletparketsport.nl/?cat=6

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 17:34

Janouk, fijn dat het zo goed is gegaan.
Ava: hoe gaat het met de Fries, heeft hij nu goed gegeten? Veel plezier bij je etentje
VHU: doet vandaag rustig aan

Vandaag heeft zoonlief weer op beleerpony gereden, ging weer erg goed. Daarna naar oefenparcours geweest met Samoerai en dat ging helaas erg slecht. Pony was erg stout, dus voorlopig maar even niet meer doen. Manlief is hele weekend druk bezig geweest. Alle aanplant is uit de zomerwei gehaald en in de winterwei weer in de grond gestopt. Nu maar hopen dat het aanslaat, anders is al het werk voor niets geweest. Komende dagen dus maar met de slang aan de slag, want ze hebben nu veel water nodig. Volgende week nog de laatste palen, linten en gaas en dan is het leeg (nog ca 1 ha)

Heb klappende koppijn, niet fijn. Hopelijk kan ik op tijd naar bed.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 18:18

druk bezig geweest tine,hoop dat ze aanslaan,zou anders zonde van de moeite zijn.
meneer anton heeft super zijn best gedaan,zeer stoer in het ring.... :j
sun heeft ook braaf gelopen,wel spannend zo die nieuwe proeven maar 2x winst en 1x 1ste prijs...nu werken aan de punten die wat zwakjes zijn(verzameling en vierkant halthouden) _/-\o_

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 18:22

Mooi, Monique, gefeliciteerd

Klinkt als hoop plantwerk, tine :z

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 18:56

Afbeelding
ff een kiekje van vandaag