Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
confetti schreef:Das fijn Tolbergfan, kun je nu weer kilometers maken!
Mocht er nog iemand stalling zoeken voor de mendurance of endurance van Etten Leur, wij hebben nog boxen vrij. Overnachten is bespreekbaar, het is met de auto 15 minuten rijden naar het terrein.
Pony kwam vandaag weer jolig uit de stal, alsof hij gisteren niks gedaan had. Wat een pony is het toch.
LinSa schreef:Ik vind jullie trainingsschema's en het verhogen van het tempo ed. heel interessant! Maar hoe doen jullie dat dan? Trainen jullie max twee keer in de week om zo ook steeds de drie rustdagen mee te pakken?
Edit: Etten Leur is niet zo ver weg! Misschien kan ik wel komen kijken of helpen! Wanneer is de wedstrijd?
Letsdunit schreef:Wij hebben afgelopen zaterdag in wateren voor het eerst mee gereden in klasse 1. We waren er toch een weekje op vakantie dus vond het wel leuk om het eens uit te proberen met mijn tweespan.
Helaas kregen we meteen een fijne vuurdoop, regen, hagel, wind alles kwam voorbij tijdens de rit. Voor mijn ponies werd het parcours door alle modder en plassen al snel loodzwaar. Net toen ik op wou geven kwam gelukkig de weg terug
Of ik het snel weer ga doen dat weet ik nog niet, het was in iedergeval een bijzondere ervaring
NdV74 schreef:LinSa schreef:Ik vind jullie trainingsschema's en het verhogen van het tempo ed. heel interessant! Maar hoe doen jullie dat dan? Trainen jullie max twee keer in de week om zo ook steeds de drie rustdagen mee te pakken?
Edit: Etten Leur is niet zo ver weg! Misschien kan ik wel komen kijken of helpen! Wanneer is de wedstrijd?
27 juni, als je zou willen komen helpen, graag!
Toydoll schreef:In draf stuiterde hij in de lichtogen, de hoek is niet groot genoeg dus, hij staat dus te recht. Moet dus echt kleinere wieltjes onder, en dan heb ik ook liever een stoeltje met leuning en dicht lamoen. Eerste met lange afstanden dat ik ook even kan 'uitrusten' in stap, en dicht lamoen is veiliger.
Kan ik allemaal wel aanpassen aan deze ook maar dat kost meer dan een nieuwe gok ik. Neem ik meteen een andere kleur XD
Napie schreef:Ik rij niet mee in Etten Leur. Dat is de enige week dat we samen vakantie hebben dus ik zit in de pyreneeën
Jammer om te horen dat de menner die zaterdag is omgegaan heel lang uit de running ligt. Door haar dystrofie hebben haar verwondingen grote gevolgen voor haar. Jammer ook dat de atb rijders die aanwezig waren niet geholpen hebben en door gereden zijn. Dat verbaasde me ook al van de menners die ik tegenkwam dat we het span zochten. We kregen van hun te horen dat ze problemen had en hulp nodig had maar die hulp was ook door hun niet geboden. Ze kon zelf niet verder mennen en haar groom had het over genomen maar die kon ook niet mennen. Ik heb het laatste stuk haar span overgenomen zodat de menner in de auto naar de lokatie terug kon. Gelukkig kon haar man vanaf de lokatie met de mensporttrailer ons oppikken in het bos op een parkeerplaats