Ik ga ervan uit dat mijn staleigenaresse wel aardig wat verstand ervan heeft
Meerdere ponys beleerd en altijd gereden en gemend.
En zo niet dan gaat ik op zoek naar instructie
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Rianne1994 schreef:Zal ik dennis dan maar vragen langs te komen?![]()
Ik ga ervan uit dat mijn staleigenaresse wel aardig wat verstand ervan heeft![]()
Meerdere ponys beleerd en altijd gereden en gemend.
En zo niet dan gaat ik op zoek naar instructie
), maar er nog altijd veel plezier van. Wél eerst door een tuigmaker laten bewerken om het mooi pas te krijgen
Kostte toen 25 euro ofzo, dus dat was het ook niet 

, maar Maisie van harte! Zie mooie prijzen, mooie ritten, veel belevenissen, winderig en koud of juist warm. En werkelijk prachtige kerstfoto's van Aks
tja...
meerdere pirouettes en slidingen van het geheel aanschouwd
uiteindelijk weer paar goede stukjes. Toen nog even rondgelopen met alleen tuig en zonder sleepje en toen rust er weer goed in was gestopt.
) en later viel het kwartje weer een beetje.
alles piepte en kraakte in het bos dus maar weer teruggegaan. Nog wat in de bak gereden maar hield niet over allemaal. Ze liep wel erg lekker.
ik had hem ook niet zo scheef zien staan ofzo...een
is ook niet fijn...
ík schrok met rot
Ollie niet die keek even (vroeg zich waarschijnlijk af wat dat daar deed
) en stapte net zo dapper weer door.
moet ik dan wel om lachen (kreeg de boel wel weer aangeslingerd maar ze blijft het gewoon proberen hahaha heeft ze al vanaf de 1e keer dat ik op haar zat, toen ik bang was om erop te gaan ivm fratsen voormalig peerd, wat doet ze: niets, werkelijk niets en dan ook echt niets
)
zoonlief ligt nog in zijn nest (we waren gisteren eten met vrienden was laat thuis), manlief is aan het bouwen met zijn modelvliegtuigen en ik zit braaf te niksen
vanmiddag laat moeten we weer weg. Denk dat ik toch zo nog even op en neer tuf

beetje loswerken, rest van de week weer veel te druk..

, foto van Abby, goede resultaten van DB, de mannen van Tine die de paardjes trainen, mooie kerstfoto's etc.
), maar geen tijd om het te gebruiken, het ligt mooi te pronken in de zadelkamer; komt nog wel.
.
.
want jeetje wat wordt het vies op het moment
thuis toch?
heerlijk als je zo droomt! Lanouska heeft Kerstshow overleefd
en
met familie. Kan het nu wel aan
hij is dan echt blond hahaha.
wilde steeds teugels uit handen trekken van het meiske. Gelukkig leek ze niet onder de indruk. Zou leuk zijn als het wat wordt met die twee, we zullen het zien de komende tijd.