Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wat is het guur vandaag 
alsof ik graag fouten herhaal...biancailona schreef:hier weer een gebroken nacht gehad, pffff gisteren omdat dametje verkouden is, nu gewoon omdat ze zin had om wakker te worden voor flesje, terwijl ze van de nachtvoeding af is, heel vervelend elk uur van de klok te zien....Dan val ik in slaap, tja dan gaat die stomme wekker, dus gebroken
Nooit fijn om een slechte nacht te hebben. Hoop dat je komende nacht beter slaapt!
Niks van aan trekken..
soms is whattsapp handig...en soms..is het gewoon..prut !
vreselijk duur..
?
Baal ervan dat die moeite nog genomen wordt. Maar daar houdt het dan ook wel mee op 
Collega van door de week krijgt een kleine. En gaat misschien een papa-dag inlassen. Ik baal daar niet van, hoop dat ik die dag krijg

Honingmosterd marinade erover. Net geproefd. Oh
hij is zo ontzettend sappig
voor je ruggetje.
ik vond het wel erg l*llig voor de gastspreker maar studenten werden heel rumoerig... overkomt mezelf eigenlijk nooit....
Ben vandaag, precies op mijn 30e verjaardag.... door mijn rug gegaan!
en triest.
Frensie gefeliciteerd
en dat is heel zwaar beroerd dat je door je rug bent gegaan....
bicci schreef:**hindernis op de grond uitgestald in de vorm van papiertjes en boekjes**
marathon hindernissen proberen te leren voor zaterdag..
en wat vervelend dat je door je rug bent gegaan
, hopelijk kun je vannacht een beetje bijslapen...
...echter is dat wel een hele fijne dierenarts en 1 die ik super vertrouw.. afgelopen week is hij ook weer geweest voor Brutus zijn gebit en ik vrees al weer voor de rekening
en we duimen met je mee vwb die dag werk
, vanochtend kamer van zoonlief aan het verven geweest, net nog even gemend met Brutus, stallen gemest. Morgen boodschappen doen, kar/tuig/pony schoonmaken voor wedstrijd van zondag , nogmaals kamer van zoonlief verven, zaterdag naar de kerstmarkt in Antwerpen en 's zondag's wedstrijd.... en tussendoor nog gewoon de dagelijkse dingen doen. Zo nog even het laatste stukje schilderen en onder Expeditie Robinson de kerstboom maar optuigen....er zitten bij mij te weinig uren in een dag
voor frensie
voor frensie voor haar verjaardag 
Frensie schreef:![]()
De aftakeling is begonnen...Ben vandaag, precies op mijn 30e verjaardag.... door mijn rug gegaan!
Zolang ik in beweging blijf gaat het wel, maar net tijdje plat gelegen en deed echt heel erg veel pijn om overeind te komen, duurde ook paar minuten voor ik weer rechtop stond... pffff... echt pijnlijk![]()
Heb het vroeger weleens vaker gehad, maar sinds de revalidatie nooit meer.
Poeltje schreef:bicci schreef:**hindernis op de grond uitgestald in de vorm van papiertjes en boekjes**
marathon hindernissen proberen te leren voor zaterdag..
Heb je aankomende zaterdag een indoormarathon? Is het niet makkelijker om gewoon af te wachten en zaterdag op tijd heen te gaan om te verkennen?
Via papier het in je hoofd stampen werkt vaak averechts.