[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 13:24

hier weer een gebroken nacht gehad, pffff gisteren omdat dametje verkouden is, nu gewoon omdat ze zin had om wakker te worden voor flesje, terwijl ze van de nachtvoeding af is, heel vervelend elk uur van de klok te zien....Dan val ik in slaap, tja dan gaat die stomme wekker, dus gebroken

tallechie

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 13:26

Op tel bij gelezen zal straks van air man lezen

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 13:34

bah....nare dingen allemaal weer..hier vlakbij in staphorst een meisje voor de trein gesprongen...voor de ogen van klasgenoten,...omdat ze werd gepest...
en die man die met zijn paard een ongeluk kreeg...bij het binnen zetten...vreselijk..

dan besef je wel weer hoe veel geluk je hebt......

verder..niets te melden...ga hondjes uitlaten en voeren, stallen doen en in huis nog puinruimen..e.d..vreselijk veel was liggen en de kerstversiering moet nog...boodschappen nog doen, en nog veel meer...dat past nooit allemaal in 1 dag..
hoe kan dat toch als je geen werk meer hebt en thuis bent....toos werkloos, dat de dag nog korter lijkt als eerst... ^)

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 14:11

vreselijk van die man met paard,en ik kan je vertellen dat het een naar gezicht is,als er een paard voor je auto komt!
ik reed ooit een weggetje van een pension op,sprong er een veulen over het hek heen....ik remde net op tijd....maar je schrikt wel(en die mensen: ooooo dat doet hij wel vaker! pfffff
ik las het op teleteks van dat meisje die onder de trein sprong, vreselijk en dat ze een afscheidsbrief had geschreven met de namen vd daders.....in en in triest dat gepest op school!
ips:ook aan het wachten op een leuke rekening?
ik heb die dierenartspraktijk maar eens gebeld over die rekening,natuurlijk betaal ik die maar heb ze wel gezegt dat ze van te voren maar eens moeten vermelden wat het gaat kosten zo'n electrische tandenbehandeling,met gewoon vijlen worden ze nooit verdoofd en nu kassa!
vond ze dus niet nodig,want niemand klaagt erover....(maar wel verschil 210,- voor 2 paarden of 70 euro voor 2 paarden!)
zo weer opgewarmt :brr: wat is het guur vandaag

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 14:13

hier schijnt het zonnetje voorzichtig. Heb een beenhammetje in de oven staan. Zometeen even de hondjes uitlaten en dan is de pauze weer over :)

Er wordt mij een schuldgevoel aangepraat via whatsapp... Zo zonde van de tijd := alsof ik graag fouten herhaal...
*moest het even kwijt*

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 14:50

biancailona schreef:
hier weer een gebroken nacht gehad, pffff gisteren omdat dametje verkouden is, nu gewoon omdat ze zin had om wakker te worden voor flesje, terwijl ze van de nachtvoeding af is, heel vervelend elk uur van de klok te zien....Dan val ik in slaap, tja dan gaat die stomme wekker, dus gebroken

:(:) Nooit fijn om een slechte nacht te hebben. Hoop dat je komende nacht beter slaapt!

@Happytime: Vind ook dat zoiets van te voren vermeld moet worden. Goed dat je er even achteraan hebt gebeld.

@Aks: Leuk als mensen dat doen ja.. := Niks van aan trekken..

Gisteren dressuur gehad, begonnen sterk, maar aan het einde was het prut. Jury heeft nadien duidelijk uitleg gegeven, dus weer genoeg leerpunten om mee te nemen!

Net even profiel volgegooid met foto's! Toch altijd leuk als er foto's worden gemaakt op wedstrijd.

En nu de kerstboom opzetten.. fijne middag! :wave:

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 15:02

aks.. :(:) soms is whattsapp handig...en soms..is het gewoon..prut ! :(:) :(:)
Biancailona..ik hoop dat je vannacht meer rust krijgt..niet leuk !
poeltje..te gave foto's !!!!
HT, balen van die hoge rekening..heb ik hier gehad met sterilisatie van hondje.. :$ vreselijk duur..
Cylco kwam voorbij..
Tine: druk ??
smickey kwam ook nog voorbij..hoe is het met mick..rijd je nog veel op hem ? of doe je daar ook beetje winterstop voor..
zonnetje schijnt en ik heb mezelf even een kop warme choco gemaakt..smullen maar... :9k
huis is nog puinhoop.....ietsje minder...maar nog steeds puinhoop ^)

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 15:36

@biancacoo; lekker met hussen buitenspelen! Zie je de puinhoop ook niet O:)?

oh 't doet verder niet heel veel hoor :) Baal ervan dat die moeite nog genomen wordt. Maar daar houdt het dan ook wel mee op :)

Verder heel erg nerveus. Met een beetje geluk mag ik vanaf februari ook 1 dag door de week gaan werken! :) Collega van door de week krijgt een kleine. En gaat misschien een papa-dag inlassen. Ik baal daar niet van, hoop dat ik die dag krijg :)

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 15:48

**hindernis op de grond uitgestald in de vorm van papiertjes en boekjes**

marathon hindernissen proberen te leren voor zaterdag..

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 15:49

zou gaaf zijn naald!

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 16:26

haha, zie bic al in galop door de woonkamer gaan :')

Hier beenhammetje klaargemaakt in de oven :9 Honingmosterd marinade erover. Net geproefd. Oh :9 hij is zo ontzettend sappig :9

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 16:28

He dat zou gaaf zijn Aks!! Even :(:) voor je ruggetje.

Ik kom even langsracen erg druk vandaag. Las gisteren ook al van het ongeval met het overstekende paard bah wat naar. En dat meisje in Staphorst wat in en in triest. Vreselijk dat gepest op scholen. Ben zelf vroeger doordat we heel vaak zijn verhuisd ook bij tijden behoorlijk gepest (tja, als je ergens vreemd in een klas komt moet je je vaak eerst bewijzen helaas is dat nog steeds niet anders geworden).... kan je zeggen het heeft impact voor de rest van je leven.

Vandaag had ik een gastspreker in mijn college zo zeg dat ging niet goed :x ik vond het wel erg l*llig voor de gastspreker maar studenten werden heel rumoerig... overkomt mezelf eigenlijk nooit....

Hier ook belachelijke rekening van het enten van Blondie... 86,21. Terwijl ze voor iets anders op stal langskwamen. Maar mooi wel visite/voorrij kosten gerekend. Heb ze 2x gevraagd het te veranderen maar ze doen het dus niet. Nou dat vind ik dus echt oplichterij. Enting van Bente bij nieuwe stal (deden we groepje tegelijk) kostte 25,- Euro.

Ik heb bij verkoopo van mijn menwagen een mailtje gehad van een Engelstalig iemand . En die zou dus geld overmaken via internet want hij werkte op zee of zoiets. Maar dan ook gewoon iemand langssturen om de wagen op te halen. Kreeg ik twee of drie dagen later bericht van Marktplaats dat ze het een verdacht account vonden...

Nou ik ga weer, uitvoering van zoonlief met het muziekschool orkest :)ddd

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 16:32

|(
De aftakeling is begonnen... |( Ben vandaag, precies op mijn 30e verjaardag.... door mijn rug gegaan!

Zolang ik in beweging blijf gaat het wel, maar net tijdje plat gelegen en deed echt heel erg veel pijn om overeind te komen, duurde ook paar minuten voor ik weer rechtop stond... pffff... echt pijnlijk %)

Heb het vroeger weleens vaker gehad, maar sinds de revalidatie nooit meer.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 16:34

dierenartsen rekeningen.......ppppfffff wordt ik soms ook wel moe van.

Maar wij hadden van de zomer een erg ziek veulen waar ik eigenlijk een duurdere rekening van verwachte.Kan dus ook soms meevallen.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 16:41

Toen met Rizanta had ik ook echt een enorme rekening met hele hoge visitekosten (ze waren toen 2x geweest na 18.00 uur) ... terwijl ze dus was overleden in Utrecht. Ik denk dan heb een beetje coulance zeg, 't is al drama en het was discutabel of de DA geen mega fout had gemaakt....
En toen kreeg ik een rekening denk 3, 4 maand later voor enten van Snuitje en Bente, stond er verdorie boven dat het om Rizanta ging, nou dat vind ik puur slecht -:(- en triest.
Maar goed ben blij dat ik weer de praktijk heb waar ik over het geheel genomen goede ervaringen mee had met al mijn paarden toen ik nog in Rotterdam stond.

*\o/* Frensie gefeliciteerd *\o/* en dat is heel zwaar beroerd dat je door je rug bent gegaan.... -O-

Gaat nu echt weg :evaw:

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 16:45

bicci schreef:

Heb je aankomende zaterdag een indoormarathon? Is het niet makkelijker om gewoon af te wachten en zaterdag op tijd heen te gaan om te verkennen?
Via papier het in je hoofd stampen werkt vaak averechts. :j

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 18:58

@Frensie: gefeliciteerd en sterkte met je rug :(:)

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 19:17

Ik kom ook ffies snel onder het hunebed vandaan :o

@Frensie, van harte gefeliciteerd met je verjaardag *\o/* en wat vervelend dat je door je rug bent gegaan :(:)
@Biancailona :(:) , hopelijk kun je vannacht een beetje bijslapen...
@HT, waardeloos van de hoge DA-rekening, ik heb ook een DA die met een vork schrijft :Y) ...echter is dat wel een hele fijne dierenarts en 1 die ik super vertrouw.. afgelopen week is hij ook weer geweest voor Brutus zijn gebit en ik vrees al weer voor de rekening :$ :7
@Bicci, ik vind dat ik van lopen meer onthou dan van op papier... komt helemaal goed gewoon lekker gaan lopen ;)
@Poeltje, fijn dat de jury uitleg heeft gegeven en je weer 'huiswerk' hebt :D
@Aks, 'big brother is watching you' dat vind ik het nadeel van What's app.. lekker aan het eten :~ en we duimen met je mee vwb die dag werk +:)+

Zo, ik hoop dat ik komende dagen bijgelezen blijf... het is een beetje 'te druk' . Gisterenavond Rudolf gemaakt {:) , vanochtend kamer van zoonlief aan het verven geweest, net nog even gemend met Brutus, stallen gemest. Morgen boodschappen doen, kar/tuig/pony schoonmaken voor wedstrijd van zondag , nogmaals kamer van zoonlief verven, zaterdag naar de kerstmarkt in Antwerpen en 's zondag's wedstrijd.... en tussendoor nog gewoon de dagelijkse dingen doen. Zo nog even het laatste stukje schilderen en onder Expeditie Robinson de kerstboom maar optuigen....er zitten bij mij te weinig uren in een dag :+

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 19:43

een :(:) voor frensie
en tegelijk een :):) voor frensie voor haar verjaardag :)

horkige dierenartsen...

Ollie te weinig uren in een dag.. Same here. Al lijken die stagedagen láng te duren. Maar die date-avonden zijn elke keer zo voorbij :oo

PippaLuca

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 19:47

Even snel bijgelezen, niet veel tijd voor gehad, maar alsnog.

@LS_fotos, heb dat programma ook gezien, lees het topic hier op bokt ook, jammer van het einde van dat programma..
@janouk, Leuke actie idd!
@Smickey, dat ziet er niet goed uit, vreselijk.
@Frensie Gefeliciteerd!

Volgens mij is ons stroomapparaat kapot.. Ga dadelijk nieuwe batterij bestellen, maar die er nu inzit is nog niet zo heel oud, maar heletijd paarden die op de wei staan omdat ze over het draad heel springen is ook niet alles. :+

Had op paard en koets een stroomapparaat op zonne energie gezien, makkelijk alleen noggal duur.. :(

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 19:51

Frensie gefeliciteerd!! *\o/*

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 19:56

Akshay schreef:
haha, zie bic al in galop door de woonkamer gaan :')

Hier beenhammetje klaargemaakt in de oven :9 Honingmosterd marinade erover. Net geproefd. Oh :9 hij is zo ontzettend sappig :9

:P

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 19:57

Frensie schreef:
|(
De aftakeling is begonnen... |( Ben vandaag, precies op mijn 30e verjaardag.... door mijn rug gegaan!

Zolang ik in beweging blijf gaat het wel, maar net tijdje plat gelegen en deed echt heel erg veel pijn om overeind te komen, duurde ook paar minuten voor ik weer rechtop stond... pffff... echt pijnlijk %)

Heb het vroeger weleens vaker gehad, maar sinds de revalidatie nooit meer.

hey, jij hebt helemaal geen kadootje naast je naam :o?

toch natuurlijk proficiat!!!!!
hopelijk was je dag ondanks je rug toch een klein beetje plezierig.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 19:59

Poeltje schreef:
bicci schreef:

Heb je aankomende zaterdag een indoormarathon? Is het niet makkelijker om gewoon af te wachten en zaterdag op tijd heen te gaan om te verkennen?
Via papier het in je hoofd stampen werkt vaak averechts. :j

die methode heb ik geprobeerd,
werkte niet, raakte de weg kwijt.

nu dus zo maar eens proberen..
2de linksom,
1ste directs rechtsom enzo..

was vroegah,...ook kei slecht in de bak letters...(nog steeds trouwens)
dus reed ik de vormpjes uit mn hoofd, dat ging wel.

daarom probeer ik dit ook eens met knal van buiten leren.
:')

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 19:59

@ frensie gefeliciteerd met je verjaardag

Ik heb gisteravond in de les weer met het achterspan gereden. Wederom liep het niet verkeerd ook netjes in de verzameling.

Ook even het mensport jaarboek door gebladerd we staan er met 4 foto's in.

Hoorde gister avond ook dat we op vrijdagavond 18 januari een show geven op paard 2013. We hebben dus voor de eerste 3 weekenden van januari al wat.