Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
biancailona schreef:hier weer een gebroken nacht gehad, pffff gisteren omdat dametje verkouden is, nu gewoon omdat ze zin had om wakker te worden voor flesje, terwijl ze van de nachtvoeding af is, heel vervelend elk uur van de klok te zien....Dan val ik in slaap, tja dan gaat die stomme wekker, dus gebroken
bicci schreef:**hindernis op de grond uitgestald in de vorm van papiertjes en boekjes**
marathon hindernissen proberen te leren voor zaterdag..
Frensie schreef:![]()
De aftakeling is begonnen...Ben vandaag, precies op mijn 30e verjaardag.... door mijn rug gegaan!
Zolang ik in beweging blijf gaat het wel, maar net tijdje plat gelegen en deed echt heel erg veel pijn om overeind te komen, duurde ook paar minuten voor ik weer rechtop stond... pffff... echt pijnlijk![]()
Heb het vroeger weleens vaker gehad, maar sinds de revalidatie nooit meer.
Poeltje schreef:bicci schreef:**hindernis op de grond uitgestald in de vorm van papiertjes en boekjes**
marathon hindernissen proberen te leren voor zaterdag..
Heb je aankomende zaterdag een indoormarathon? Is het niet makkelijker om gewoon af te wachten en zaterdag op tijd heen te gaan om te verkennen?
Via papier het in je hoofd stampen werkt vaak averechts.