mick vindt een rustdag ook vast niet erg, en gewoon even lekker niks moet toch ook kunnen als je andere dingen aan je hoofd hebt... vaak lukt het rijden dan toch niet fijn...
da's zeker waar, hij kan wel heel begripvol kijken, heeft ook soort van therapeutische werking... hij hinnikt nooit, maar vanochtend kreeg ik een heel klein hinnikje, vond ik dan ook wel weer heel uniek
Nouvel
Geplaatst: 18-03-12 20:34
ach wat lief van mick! lijkt soms wel of ze de situatie aanvoelen... en van kijken naar je paard kun je soms ook alweer helemaal blij worden, ik kan er echt van genieten om even naar 'r te staan kijken...
gem, thanx, is alleen niet Fief maar ander wit spook...
Smickey2011
Geplaatst: 18-03-12 20:36
echt? ben gelijk terug gaan kijken en nu je het zegt... wat grappig, ik dacht ook fief gezien te hebben maar keek al of je anders op je paard zat dan anders... heb nog naar de ligging van het zadel gekeken, maar nu zie ik koppie idd... grapjas
hoe erg... die manen... nee natuurlijk geen fief !!!
voel me nu net als klein kind met van die 'zoek de 10 verschillen plaatjes' en dat je vriendinnetje de verschillen dan eerder ziet dan jijzelf
Gem
Geplaatst: 18-03-12 20:39
Heu , ik zit ff terug te bladeren, maar kan geen bijpassende tekst voor ander wit spook terug vinden . Wie is dit tweede spooky monster ?
Heu , ik zit ff terug te bladeren, maar kan geen bijpassende tekst voor ander wit spook terug vinden . Wie is dit tweede spooky monster ?
dat is Ola, een andere witte Lusitano merrie die op dezelfde stal als Fifi staat. Ze is vorig jaar uit Portugal gekomen en er was toen alleen nog maar mee gefokt... Ik heb haar toen zadelmak gemaakt, afgelopen zomer heeft ze hier nog een veulen gekregen en daarna ben ik haar weer heel rustig aan op gaan pakken... groentje dus nog ondanks haar 17 jaar...
Hier film aan het kijken. War horse. Ik vind 'm wel leuk, vriendje minder geloof ik. Ach, als ie zo is afgelopen kan hij lekker verder spelletje spelen, en ga ik nog aan de studie
Nouvel
Geplaatst: 18-03-12 20:47
thanx! moet zeggen dat deze dame qua houding ook wel veel zelf aanbiedt hoor, ik heb steeds met heel licht contact gereden en bewust niks afgedwongen met m'n hand en toen ging ze op een gegeven moment zelf mijn hand opzoeken en wat nageven...
hey akshay, veel plezier met kijken! heb 'm nog niet gezien...
Smickey2011
Geplaatst: 18-03-12 20:51
top! ziet er klasse uit!
wij gaan wandelen,
o, en aks: veel plezier met war horse (ik vond er niet veel aan )
Nouvel
Geplaatst: 18-03-12 20:52
wandelse!
happytime
Geplaatst: 18-03-12 20:59
nouvel: ik had ook al wat van: huh? dat is fief toch niet? manen kloppen niet maar mooie merrie ik duik maar weer onder de dekens....ook niet topfit(al een paar dagen minder,maar vandaag pffff)
Biancacoo
Geplaatst: 18-03-12 21:05
mooie foto's...dat is niet fifi....zag het gelukkig meteen Nouvel.. ola loopt toch echt superlekker !!! fijn toch !! heb je in ieder geval eer van je werk ! Prinsjeh.... kun je ook wel gebruiken..soms is het lastig om de positieve dingen te blijven zien, maar wat is Mick dan geweldig he ?!!! Aks warhorse kijken...veel plezier, kan best even lekker zijn !! heb hem zelf ook niet gezien,dus kan geen oordeel geven. HT.. beterschap...hoop dat je snel opknapt !
verder........slaapze voor ieder en ......tot morgen, ik wens iedereen voor morgen een fijne dag toe !!
kiss
Geplaatst: 18-03-12 21:16
kom even langs wippen. eindelijk mijn aangifte eruit . nu nog leren volgende week maandag examen, dan lees ik weer mee. wel lekker gereden met Pink in enkelspan, tweespan met Enya en Blondie. en ook van de week er weer voor het eerst op gezeten, is toch wel weer spannend. zo ga maar weer gauw leren!
Zooo... hele dag wel bijgelezen maar toch gaat het snel hier!!
PrinsjeH en Biancacoo sterkte met de dip!! Hopelijk mogen er snel oplossingen komen. HT beterschap! Nouvel verwarrend ander wit spook Leuke dame! Gem super debuut voor Ster en Joelle. Volgende keer officieel? Kiss aangifte klaar en lekker met paardjes bezig geweest! Janouk lekkere rit gemaakt! Voor Gwin ook geen red cell nodig... Ollie ook lekker ritje gemaakt. Maisie gelongeerd, hoe gaat het met de kleine van je zusje?
Best enerverende dienst gehad vandaag. Verder weinig te melden
Ollie1
Geplaatst: 18-03-12 21:58
Goedenavond,
@Gem, wat een mooi debuut, van harte gefeliciteerd @Nouvel, lekkere rijfoto's @PrinsjeH, voor jou een dikke @Kiss, dat is lekker dat je aangifte de deur uit is , dat geeft weer een beetje lucht.. en waar mag je volgende week examen in doen ? @HT, beterschap @Tante Maisie, heeft lekker gelongeerd en gaat morgen weer lekker rijden @Askay, lekker Warhorse kijken... ik heb hem ook gezien en vond het een échte Walt Disney film en niet zo veel aan
Film afgelopen. Vond 'm wel wat hebben eigenlijk. Al had ik heel sterk het gevoel dat ik het verhaal ergens van kende (een boek??) Nja zal wel aan mij liggen
Hier slechte wedstrijd gereden, maar ook wel een beetje raar gejureerd. daarna met Alwyn vaardigheid geoefend, heb met een maand vaardigheid wedstrijd en nog nooit geoefend, maar hij keek niet op of om. Deze week wordt het lamoen ingekort.
Daan heeft de 5e ziekte gehad, nu weer beter.
Bijgelezen, geen puf meer
Nouvel
Geplaatst: 18-03-12 22:22
volgende keer beter tallechie! sterkte met daan...
lanouska
Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-12 22:27
goedeavond.
wel de hele dag mee gelezen maar vandaag niks gedaan dus ook niet echt iets zinnigs te melden
aankomende zaterdag gaan we naar de oefenmarathon van wierden en het weekend er op gaan we naar de eerste officiele marathon van het jaar in heukelom waar al 6 4 spanners aan de start verschijnen. kunnen we meteen zien waar we staan ten op zichte van de rest.
de startlijst van wierden staat net op startlijsten.nl en jawel haha we mogen achter cristhopf sandmann starten om 15.20 als allerlaatste