Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) en dus die mix erbij. Ik wilde haar ook niet op meer krachtvoer/bix/of wat dan ook omdat ik niet zozeer wil dat ze feller wordt, ze is vlot zat, maar ook niet dat ze een grasbuik krijgt van nog meer kuil (dat had ze dus wel toen ik haar kreeg) maar ik wilde wel dat ze dat mooie laagje over haar ribben hield. Denk dat ze nu op een goed dieet staat.
, anders doet manlief dat maar die ligt voor pampus op zijn bed (heeft 24 uur reizen achter de rug). Had in vliegtuig de film Secretariat gezien, over dat hele beroemde renpaard. Hij vond het een prachtige film, grappig he.
Zag wel weer mooie plaatjes langskomen!
Citaat:stomme vraag, maar wat is compact gras?
zit er in lucerne trouwens veel energie? of is dat alleen om ze wat voller te houden/krijgen? (heb gehoord dat ze er redelijk vol van worden als je het veel voert)

tine10 schreef:goedemorgen!!
Het is koud![]()
![]()
![]()
Heb nu even electrische kachel in de auto aan, zodat we in ieder geval warm vertrekken. En maar ski broek aan over gewone broek.
Vwb staart wassen, dat doe ik de avond tevoren of zelfs op de ochtend van de wedstrijd. Zodat mijn paard zo min mogelijk last ervan heeft. Als hij is gewassen, maak ik er 3 vlechten van, en die vlecht ik dan ook weer. In de trailer gaat er (als ik het niet vergeet) een hoes omheen. Maar ik was zo kort mogelijk voor de wedstrijd. Anders is hij toch weer vies. Dat is het nadeel van witte paarden.
.