Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

)
Je andere pony is natuurlijk ook heel knap, maar dat koppie van je 3-jarige blijft hangen bij me 
Tegen 12 uur vanmiddag ben ik dus weer arm, en zitten mijn paardjes weer lekker in hun vel. 
IvysToeter schreef:hihi mannen zijn soms makkelijk te overtuigen
.. alleen donderdagochtend een mondelinge examen en dan heb ik hopelijk mijn diploma
Ligt aan de naam, onze mini heet ook SimbaCitaat:Maar nu is hij ook helemaal gek van Simba
).
Vriendin van me heeft ook sommigen gezegd op te rotten toen ik het beu was, dus met teamwork zijn we er zeker gekomen

:D Ja, natuurlijk mag dat, wie wil nou niet zn superknollie aan dr vriendinnen laten zien

Mn instructrice heeft nu ook een shettie voor de wagen lopen. Niet haar eigen hoor, maar ze gaat er regelmatig mee aan de slag, en ze zocht een groom om mee naar buiten te kunnen. Dus of woensdag of vrijdag gaan wij met een shettiemerrie de buurt weereens lekker onveilig maken!

Toen advertentie geplaatst en zo uiteindelijk op Tijgertje (eerst instantie Evita, maar wilde wat vaker dan 1 keer per week een pony doen) uitgekomen en dat is al sinds September 2009
Mijn beste beslissing ooit
maar al met al hebben we dus nog geen trailertje.
en wat een leuke pony;s.
Poelie (toch?) niet bewust gezien. Hoe hebben jullie gereden?
heb je juf nog zien rijden
die was in Gaasterland. Als ik mij niet vergis heeft ze héél goed gereden
Evelli schreef:Ollie: Welkomen wat een leuke pony;s.
Vind die op de fotos met je zoontje wel veel te dik
Ik ben weer terug uit GaasterlandPoelie (toch?) niet bewust gezien. Hoe hebben jullie gereden?
Ik ga weer, morgen naar Leidschedam
doen ook weinig
maar op aangepast dieet gaat het heel goed 
krijgen wel hooi bijgevoerd
Alleen een pony die werkt krijgt voer
anders alleen een paar vitamientjes